Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtiglading er et ran!

Startet av Bondeknøl, mandag 17. juli 2023, klokken 21:53

« forrige - neste »

RJK

Sitat fra: Elektrowagen på søndag 08. desember 2024, klokken 15:46
Sitat fra: RJK på fredag 06. desember 2024, klokken 00:19Julekampanje hos Fortum C&D!

Med innløsing av kampanjekoden så får man 4,99 kr/kWh, som er mer på par med de andre, og identisk med Eviny for tiden.

Selv blir det nok å holde meg til Ionity (3,80 med Passport), UNO-X ( 4,80 for tiden) eller hos Tesla Supercharger med mindre den sistnevnte er dyrere på det stedet jeg er da ladebehovet dukker opp, og hverken Ionity eller UNO-X er tilstede!

UnoX på Gjelleråsen så er prisen 3,50  8)
Nice! :)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på søndag 08. desember 2024, klokken 15:51
Sitat fra: Elektrowagen på søndag 08. desember 2024, klokken 15:46
Sitat fra: RJK på fredag 06. desember 2024, klokken 00:19Julekampanje hos Fortum C&D!

Med innløsing av kampanjekoden så får man 4,99 kr/kWh, som er mer på par med de andre, og identisk med Eviny for tiden.

Selv blir det nok å holde meg til Ionity (3,80 med Passport), UNO-X ( 4,80 for tiden) eller hos Tesla Supercharger med mindre den sistnevnte er dyrere på det stedet jeg er da ladebehovet dukker opp, og hverken Ionity eller UNO-X er tilstede!

UnoX på Gjelleråsen så er prisen 3,50  8)
Nice! :)
Ja sikkert Nice det men det burde jo vært mye billigere. Merkelig det der hvordan elbil eiere skal melkes over hele linja. Tenk i 2016- ish da tanka vi gratis mange steder

RJK

Sitat fra: Electric cars in Norway på mandag 09. desember 2024, klokken 08:20
Sitat fra: RJK på søndag 08. desember 2024, klokken 15:51
Sitat fra: Elektrowagen på søndag 08. desember 2024, klokken 15:46
Sitat fra: RJK på fredag 06. desember 2024, klokken 00:19Julekampanje hos Fortum C&D!

Med innløsing av kampanjekoden så får man 4,99 kr/kWh, som er mer på par med de andre, og identisk med Eviny for tiden.

Selv blir det nok å holde meg til Ionity (3,80 med Passport), UNO-X ( 4,80 for tiden) eller hos Tesla Supercharger med mindre den sistnevnte er dyrere på det stedet jeg er da ladebehovet dukker opp, og hverken Ionity eller UNO-X er tilstede!

UnoX på Gjelleråsen så er prisen 3,50  8)
Nice! :)
Ja sikkert Nice det men det burde jo vært mye billigere. Merkelig det der hvordan elbil eiere skal melkes over hele linja. Tenk i 2016- ish da tanka vi gratis mange steder
Lokkemidler! Man kan ikke forvente å få det gratis, for uansett må det betales av noen. Og som regel er det meg og deg som vanlig forbruker som uansett ender opp med regninga på en eller annen måte, ennten det er dyrere tjenester eller høyere priser på det man dro dit for.

Og nettleie koster jo gjerne mer nå enn strømmen kosta inkludert nettleia før, og så kommer tidvis dyr strømkost på toppen der igjen.

At hurtig/lynlading koster litt, det er akseptabelt. At AC-lading er så dyrt og tildels like dyrt eller dyrere enn hurtig/lynlading, det er overhodet ikke greit og derfor jeg unngår det hos kommersielle ladeaktører! Da tar jeg heller og stopper for å lynlade litt.

Aktører som i mindre grad tenker å tjene godt på AC-lading men tilbyr det som service (men man betaler strømkostnaden+), er som regel godt billigere, og ned mot pris for hjemmelading. Da benytter jeg gjerne det, om jeg trenger strøm til bilen!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

ToWalkOrDrive

Sitat fra: RJK på fredag 06. desember 2024, klokken 18:27
Sitat fra: ToWalkOrDrive på fredag 06. desember 2024, klokken 09:55....en må bare huske å ikke bruke Fortum-appen eller andre apper når Uno-X selv har kampanjer, som under Tour de France når en Uno-X-rytter har en ledetrøye...hvis Uno-X kommer med...
Det burde jo være en selvfølgelighet, beste pris får man jo stort sett kun hos leverandøren direkte!



Tja, ikke sikker på det. Ofte kan en få bedre "bargaining power" når en "bundler" innkjøpene.

Personlig så blir det nok Tesla-ladere fremover med min Tesla. Legger merke til at ikke-Teslaer (uten Tesla-ladeabonnement) stort sett er billigere enn Fortum jule-kampanjen. Men dette var priser fra oktober, så kan være Tesla har økt....også er det digg med enormt mange ladere på hver plass...popper opp påfyll og nye stasjoner over alt...
Tesla Model Y                         2021-

RJK

Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 09. desember 2024, klokken 09:04
Sitat fra: RJK på fredag 06. desember 2024, klokken 18:27
Sitat fra: ToWalkOrDrive på fredag 06. desember 2024, klokken 09:55....en må bare huske å ikke bruke Fortum-appen eller andre apper når Uno-X selv har kampanjer, som under Tour de France når en Uno-X-rytter har en ledetrøye...hvis Uno-X kommer med...
Det burde jo være en selvfølgelighet, beste pris får man jo stort sett kun hos leverandøren direkte!



Tja, ikke sikker på det. Ofte kan en få bedre "bargaining power" når en "bundler" innkjøpene.

Personlig så blir det nok Tesla-ladere fremover med min Tesla. Legger merke til at ikke-Teslaer (uten Tesla-ladeabonnement) stort sett er billigere enn Fortum jule-kampanjen. Men dette var priser fra oktober, så kan være Tesla har økt....også er det digg med enormt mange ladere på hver plass...popper opp påfyll og nye stasjoner over alt...
Klar over at bundling i noen tilfeller gir bedre sluttpris, om man har et godt utgangspunkt.

For ladestrøm på veien, har jeg dog i liten grad sett dette. De fleste alternativene gir dyrere strømkostnader eller abonnementpriser hos de fleste aktørene i slike pakker, om ikke produsenten hiver inn litt penger for å gi "sine" kunder en bedre deal.

Ser at BMW, Porshe og MB vel har gitt noen gunstige pakkepriser, men så lenge de skjuler disse for andre enn de som har "kvalifiserte biler", og gjerne betaler for pakke nå, så er det vanskelig å finne ut hvordan disse har utviklet seg. Har forstått det som at pakkene hos VW og muligens Audi, ikke har vært så gunstig ved fornyelse, som pakkeprisen var en god stund. Men aner ikke hvordan det ligger an nå.

For ChargeMYHyundai, så henger de virkelig etter, etter det jeg har fulgt med. Men må innrømme at jeg virkelig har gitt de opp, da ladeprisene for pakkene, ikke har gitt meg besparelser, eller vært på par med det jeg oppnår som registrert kunde direkte hos de enkelte ladeselskapene.

At Tesla slår Fortum sine priser, og selv den relativt dyre kampanjeprisen, når Fortum har lagt seg til statusen som den stort sett dyreste aktøren, er dessverre ikke noe godt argument mot det jeg skrev. Tvert i mot, går det faktisk rett inn som et argument for det jeg skrev.

Her må du uansett ha Tesla for å få den beste prisen, eller betale en månedspris for abonnement. Selv har jeg altså godt direkte til Ionity og kjøpt billigste abonnement til lavere månedskost, og har stort sett snittprisen hos Tesla for abonnementer, gitt at jeg sammenligner med "Off-peak-hour" prisene. Sammenligner jeg med "peak-hour"-prisene, så ligger jeg bedre an. Og da har jeg ikke tatt hensyn til besparelsen per måned.

Ser flere operatører gi samme ladepris på Passport-avtale, men månedskosten er dyrere gjennom disse. Så hvorfor skal jeg da "bundle" med en av disse, fremfor å gå direkte til Ionity, og få det billigst der?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

ToWalkOrDrive

Sitat fra: RJK på mandag 09. desember 2024, klokken 09:24
Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 09. desember 2024, klokken 09:04
Sitat fra: RJK på fredag 06. desember 2024, klokken 18:27
Sitat fra: ToWalkOrDrive på fredag 06. desember 2024, klokken 09:55....en må bare huske å ikke bruke Fortum-appen eller andre apper når Uno-X selv har kampanjer, som under Tour de France når en Uno-X-rytter har en ledetrøye...hvis Uno-X kommer med...
Det burde jo være en selvfølgelighet, beste pris får man jo stort sett kun hos leverandøren direkte!



Tja, ikke sikker på det. Ofte kan en få bedre "bargaining power" når en "bundler" innkjøpene.

Personlig så blir det nok Tesla-ladere fremover med min Tesla. Legger merke til at ikke-Teslaer (uten Tesla-ladeabonnement) stort sett er billigere enn Fortum jule-kampanjen. Men dette var priser fra oktober, så kan være Tesla har økt....også er det digg med enormt mange ladere på hver plass...popper opp påfyll og nye stasjoner over alt...
Klar over at bundling i noen tilfeller gir bedre sluttpris, om man har et godt utgangspunkt.

For ladestrøm på veien, har jeg dog i liten grad sett dette. De fleste alternativene gir dyrere strømkostnader eller abonnementpriser hos de fleste aktørene i slike pakker, om ikke produsenten hiver inn litt penger for å gi "sine" kunder en bedre deal.

Ser at BMW, Porshe og MB vel har gitt noen gunstige pakkepriser, men så lenge de skjuler disse for andre enn de som har "kvalifiserte biler", og gjerne betaler for pakke nå, så er det vanskelig å finne ut hvordan disse har utviklet seg. Har forstått det som at pakkene hos VW og muligens Audi, ikke har vært så gunstig ved fornyelse, som pakkeprisen var en god stund. Men aner ikke hvordan det ligger an nå.

For ChargeMYHyundai, så henger de virkelig etter, etter det jeg har fulgt med. Men må innrømme at jeg virkelig har gitt de opp, da ladeprisene for pakkene, ikke har gitt meg besparelser, eller vært på par med det jeg oppnår som registrert kunde direkte hos de enkelte ladeselskapene.

At Tesla slår Fortum sine priser, og selv den relativt dyre kampanjeprisen, når Fortum har lagt seg til statusen som den stort sett dyreste aktøren, er dessverre ikke noe godt argument mot det jeg skrev. Tvert i mot, går det faktisk rett inn som et argument for det jeg skrev.

Her må du uansett ha Tesla for å få den beste prisen, eller betale en månedspris for abonnement. Selv har jeg altså godt direkte til Ionity og kjøpt billigste abonnement til lavere månedskost, og har stort sett snittprisen hos Tesla for abonnementer, gitt at jeg sammenligner med "Off-peak-hour" prisene. Sammenligner jeg med "peak-hour"-prisene, så ligger jeg bedre an. Og da har jeg ikke tatt hensyn til besparelsen per måned.

Ser flere operatører gi samme ladepris på Passport-avtale, men månedskosten er dyrere gjennom disse. Så hvorfor skal jeg da "bundle" med en av disse, fremfor å gå direkte til Ionity, og få det billigst der?

Tror jeg misforsto deg. Trodde du opprinnelig mente at en i livet generelt selvfølgelig får beste pris ved å gå direkte til leverandøren. Men er jo en del bedrifter som lever av å forhandle på vegne av flere, eller å tilgjengeliggjøre sammenligningspriser, som Momondo, forsikringsmeglere osv.

Poenget mitt var at det ikke er en selvfølge at Fortum skulle være dyrere på Uno-X enn om du kjøper på Uno-x. Fortum er jo og en stor strømprodusent, om en skal stole på reklamen, og kunne fort laget til noen fine avtaler med Uno-X. På den annen side er jo Fortum finsk, og vil vel dra ut så mye de kan til det finske folk.
Tesla Model Y                         2021-

RJK

Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 09. desember 2024, klokken 13:33
Sitat fra: RJK på mandag 09. desember 2024, klokken 09:24
Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 09. desember 2024, klokken 09:04
Sitat fra: RJK på fredag 06. desember 2024, klokken 18:27
Sitat fra: ToWalkOrDrive på fredag 06. desember 2024, klokken 09:55....en må bare huske å ikke bruke Fortum-appen eller andre apper når Uno-X selv har kampanjer, som under Tour de France når en Uno-X-rytter har en ledetrøye...hvis Uno-X kommer med...
Det burde jo være en selvfølgelighet, beste pris får man jo stort sett kun hos leverandøren direkte!



Tja, ikke sikker på det. Ofte kan en få bedre "bargaining power" når en "bundler" innkjøpene.

Personlig så blir det nok Tesla-ladere fremover med min Tesla. Legger merke til at ikke-Teslaer (uten Tesla-ladeabonnement) stort sett er billigere enn Fortum jule-kampanjen. Men dette var priser fra oktober, så kan være Tesla har økt....også er det digg med enormt mange ladere på hver plass...popper opp påfyll og nye stasjoner over alt...
Klar over at bundling i noen tilfeller gir bedre sluttpris, om man har et godt utgangspunkt.

For ladestrøm på veien, har jeg dog i liten grad sett dette. De fleste alternativene gir dyrere strømkostnader eller abonnementpriser hos de fleste aktørene i slike pakker, om ikke produsenten hiver inn litt penger for å gi "sine" kunder en bedre deal.

Ser at BMW, Porshe og MB vel har gitt noen gunstige pakkepriser, men så lenge de skjuler disse for andre enn de som har "kvalifiserte biler", og gjerne betaler for pakke nå, så er det vanskelig å finne ut hvordan disse har utviklet seg. Har forstått det som at pakkene hos VW og muligens Audi, ikke har vært så gunstig ved fornyelse, som pakkeprisen var en god stund. Men aner ikke hvordan det ligger an nå.

For ChargeMYHyundai, så henger de virkelig etter, etter det jeg har fulgt med. Men må innrømme at jeg virkelig har gitt de opp, da ladeprisene for pakkene, ikke har gitt meg besparelser, eller vært på par med det jeg oppnår som registrert kunde direkte hos de enkelte ladeselskapene.

At Tesla slår Fortum sine priser, og selv den relativt dyre kampanjeprisen, når Fortum har lagt seg til statusen som den stort sett dyreste aktøren, er dessverre ikke noe godt argument mot det jeg skrev. Tvert i mot, går det faktisk rett inn som et argument for det jeg skrev.

Her må du uansett ha Tesla for å få den beste prisen, eller betale en månedspris for abonnement. Selv har jeg altså godt direkte til Ionity og kjøpt billigste abonnement til lavere månedskost, og har stort sett snittprisen hos Tesla for abonnementer, gitt at jeg sammenligner med "Off-peak-hour" prisene. Sammenligner jeg med "peak-hour"-prisene, så ligger jeg bedre an. Og da har jeg ikke tatt hensyn til besparelsen per måned.

Ser flere operatører gi samme ladepris på Passport-avtale, men månedskosten er dyrere gjennom disse. Så hvorfor skal jeg da "bundle" med en av disse, fremfor å gå direkte til Ionity, og få det billigst der?

Tror jeg misforsto deg. Trodde du opprinnelig mente at en i livet generelt selvfølgelig får beste pris ved å gå direkte til leverandøren. Men er jo en del bedrifter som lever av å forhandle på vegne av flere, eller å tilgjengeliggjøre sammenligningspriser, som Momondo, forsikringsmeglere osv.

Poenget mitt var at det ikke er en selvfølge at Fortum skulle være dyrere på Uno-X enn om du kjøper på Uno-x. Fortum er jo og en stor strømprodusent, om en skal stole på reklamen, og kunne fort laget til noen fine avtaler med Uno-X. På den annen side er jo Fortum finsk, og vil vel dra ut så mye de kan til det finske folk.
Godt at missforståelsen ble oppklart da! ;)

Ja, jeg mente fortrinnsvis innenfor hurtig/lynlading og alle ladeoperatørene. Der virker det å være vanskelig å gjøre noe særlig til gode deals for en 3.partsleverandør. Det kan nok skyldes at beløpene tross alt er relativt begrensede, og ikke den type kjøp man gjør ofte.

F.eks. kjøper jeg nesten utelukkende 2 drikker/brus på bensin/energistasjoner om jeg ikke får tilbud på drikke med mat, da jeg fort får normal butikkpris per flaske ved å kjøpe 2 om gangen. Fordrer selvsagt at de har disse to for 45 eller 49 (gir hhv 22,50 og 24,5 + pant). Begge brusene blir jo uansett fortært, selv om det kan bety at jeg gjemmer den andre til noe senere (hiver i kjøleskapet hjemme).

Hopper ikke til å fyller bilen 2 x på samme turen, om jeg uansett har fylt batteriet en gang, da det ikke er mer plass der før jeg ev. har forbrukt den strømmen jeg lynladet første gangen! :D

Men kan jo hende samme turen fører til 2-3 ladinger samme dag, om jeg skal langt nok. Den 3. gangen gjelder som regel kun for at jeg ikke skal trenge å starte dagen med å lade, men har ladet opp før jeg har tatt kvelden den samme dagen jeg kjørte ut.

8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

ToWalkOrDrive

En forsikringsmegler samler ofte forsikringer for mange småbedrifter inn i samme forsikring, og får da en klynge på kanskje 500 personer i stedet for 25, og oppnår på den måten bedre betingelser, selv om de stikker halve fortjenesten inn i samme lomme.

En kunne kanskje se for seg at et "Ladeformidler"-selskap, f.eks. COOP (hvis de gadd), kunne forhandlet med masse ladeselskaper og oppnådd lave priser, og kun tilbydd pris for de 4 billigste selskapene til sine medlemmer. Sånn at en skviser ut de som ikke tilbyr veldig lave ladepriser. Da kan en forhandle frem lave ladepriser til enkeltpersoner, selv om den samlede summen er veldig høy. Ser og for meg at Tekna osv kunne gjort noe tilsvarende for sine medlemmer.
Tesla Model Y                         2021-

RJK

Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 09. desember 2024, klokken 13:58En forsikringsmegler samler ofte forsikringer for mange småbedrifter inn i samme forsikring, og får da en klynge på kanskje 500 personer i stedet for 25, og oppnår på den måten bedre betingelser, selv om de stikker halve fortjenesten inn i samme lomme.

En kunne kanskje se for seg at et "Ladeformidler"-selskap, f.eks. COOP (hvis de gadd), kunne forhandlet med masse ladeselskaper og oppnådd lave priser, og kun tilbydd pris for de 4 billigste selskapene til sine medlemmer. Sånn at en skviser ut de som ikke tilbyr veldig lave ladepriser. Da kan en forhandle frem lave ladepriser til enkeltpersoner, selv om den samlede summen er veldig høy. Ser og for meg at Tekna osv kunne gjort noe tilsvarende for sine medlemmer.
Helt andre marginer å spise av der. Og som forsikringsagent, får man jo en god slump for å skrive avtaler, og så lenge kundene ikke bringer med seg mere skader/forsikringssaker i snitt enn kunder ellers, så er det en god del mer penger involvert her.

En kunde som ikke fører til skader/oppgjør, er jo minst 90 % fortjeneste på, antar jeg løselig.

Som sagt, beløpene og marginene er nok noe helt annet i ladebransjen, der volumet på ladingen brukerne gjør, avgjør om den ene kunden gir et lukrativt bidrag eller ei!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

ToWalkOrDrive

Sitat fra: RJK på mandag 09. desember 2024, klokken 14:41
Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 09. desember 2024, klokken 13:58En forsikringsmegler samler ofte forsikringer for mange småbedrifter inn i samme forsikring, og får da en klynge på kanskje 500 personer i stedet for 25, og oppnår på den måten bedre betingelser, selv om de stikker halve fortjenesten inn i samme lomme.

En kunne kanskje se for seg at et "Ladeformidler"-selskap, f.eks. COOP (hvis de gadd), kunne forhandlet med masse ladeselskaper og oppnådd lave priser, og kun tilbydd pris for de 4 billigste selskapene til sine medlemmer. Sånn at en skviser ut de som ikke tilbyr veldig lave ladepriser. Da kan en forhandle frem lave ladepriser til enkeltpersoner, selv om den samlede summen er veldig høy. Ser og for meg at Tekna osv kunne gjort noe tilsvarende for sine medlemmer.
Helt andre marginer å spise av der. Og som forsikringsagent, får man jo en god slump for å skrive avtaler, og så lenge kundene ikke bringer med seg mere skader/forsikringssaker i snitt enn kunder ellers, så er det en god del mer penger involvert her.

En kunde som ikke fører til skader/oppgjør, er jo minst 90 % fortjeneste på, antar jeg løselig.

Som sagt, beløpene og marginene er nok noe helt annet i ladebransjen, der volumet på ladingen brukerne gjør, avgjør om den ene kunden gir et lukrativt bidrag eller ei!

Er faktisk forbud mot provisjon på vanlig forsikringsmegling.

Men gode marginer finnes sikkert... ble litt off topic.
Tesla Model Y                         2021-

RJK

Takker, den hadde jeg glemt av.

Er vel blitt for gammel, for jeg husker jeg fikk gunstig forsikring via en kompis, da jeg var i slutten av 20-årene, og var ferdig med "bindingstiden" hos Gjensidige, og hadde fått ungdomstillegget tilbake!

Mener å huske at han sa han fikk 1600,- for hver bilforsikringskunde han huket inn. Vet ikke om det var noe ekstra ved tegning av flere forsikringer, eller om han ikke hadde tillatelse til å selge/formidle annet enn bilforsikringer.

Dette var nok før disse reglene kom! ;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

RJK

Da har Kople sendt ut e-post med julerabatt. Normalt får man da 4,99 kr/kWh om man aktiverer rabatt-avtalen.

Men irriterer meg over at de krever at man må trykke på lenke for å få få info om hvordan man legger til denne. Burde være unødvendig å trykke noe som helst, infoen burde vært lagt med i mailen.

Men, ingen kodeord de krever. Man må gå inn i appen, gå inn på "Avtale" under "hamburgermenyen" (De 3 paralelle stripene, som i adidaslogoen og på treningsutstyret og klærne) og "Min konto". Trykk på "Legg til plan", så får du opp alternativet på "Aktiver julerabatten". Klikk på haken oppe til høyre, så skal den være lagt til, og du får opp melding på dette i appen!

Sånn, da trenger dere ikke klikke på noen link, eller vente på e-posten, bare gå inn i appen og gjør som jeg beskrev over, så er det fikset.

Uansett greit å ha, om man trenger å lade, og det er Kople-ladere på stedet, og ikke noe annet enn eventuelt dyrere alternativer.

Da har altså Fortum/Recharge og Kople julerabatt. Får se om flere hiver seg på! Men foreløpig er Ionity billigst for min del, så satser på at jeg ikke trenger å benytte disse rabattene. Men har uansett aktivert de to jeg har fått!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Eladdin - Elbilfareren

Uno-X tar 2 kr/kwt på Alfaset nå i kveld, mulig lenger fremover. Bare nevner det...
Elbil er verdens beste bil. 🥰😇
Elbil er best.
Lenge leve elbil, Hurra, Hurra, HurrAAAAA!

Hyundai Kona og 2 stk Ioniq, utstyrt med ratt, vinduer, hjul og seter

RJK

#493
Sitat fra: Eladdin - Elbilfareren på tirsdag 17. desember 2024, klokken 21:03Uno-X tar 2 kr/kwt på Alfaset nå i kveld, mulig lenger fremover. Bare nevner det...
Hmmm, ser ikke noe info om pris der hos Chargefinder, og Elton viser 4,80 som jeg ser på de andre jeg sjekket via chargefinder.

Men fremkommer riktignok i Uno-X-appen!

Elbil-appen går tydeligvis amok hos meg om jeg prøver å søke.  :o
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Eladdin - Elbilfareren

#494
Sitat fra: RJK på tirsdag 17. desember 2024, klokken 21:29
Sitat fra: Eladdin - Elbilfareren på tirsdag 17. desember 2024, klokken 21:03Uno-X tar 2 kr/kwt på Alfaset nå i kveld, mulig lenger fremover. Bare nevner det...
Hmmm, ser ikke noe info om pris der hos Chargefinder, og Elto viser 4,80 som jeg ser på de andre jeg sjekket via chargefinder.

Men fremkommer riktignok i Uno-X-appen!

Elbil-appen går tydeligvis amok hos meg om jeg prøver å søke.  :o

Mulig det er åpningstilbud, og at lade-siten er så ny at ikke alle oversikts-apper er oppdatert?
Det er i alle fall etablert flust med 300 kW-ladere der nå. Det er på bensinstasjonen rett ved rundkjøringen ved gravlunden.

Vil det koste 4,8 kr dersom økta startes med Elton, mon tro? Jeg tappet bankkort. Funket smuth som finger i våt (...)
Elbil er verdens beste bil. 🥰😇
Elbil er best.
Lenge leve elbil, Hurra, Hurra, HurrAAAAA!

Hyundai Kona og 2 stk Ioniq, utstyrt med ratt, vinduer, hjul og seter

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA