Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtiglading er et ran!

Startet av Bondeknøl, mandag 17. juli 2023, klokken 21:53

« forrige - neste »

RJK

Sitat fra: Eladdin - Elbilfareren på tirsdag 17. desember 2024, klokken 21:58
Sitat fra: RJK på tirsdag 17. desember 2024, klokken 21:29
Sitat fra: Eladdin - Elbilfareren på tirsdag 17. desember 2024, klokken 21:03Uno-X tar 2 kr/kwt på Alfaset nå i kveld, mulig lenger fremover. Bare nevner det...
Hmmm, ser ikke noe info om pris der hos Chargefinder, og Elton viser 4,80 som jeg ser på de andre jeg sjekket via chargefinder.

Men fremkommer riktignok i Uno-X-appen!

Elbil-appen går tydeligvis amok hos meg om jeg prøver å søke.  :o

Mulig det er åpningstilbud, og at lade-siten er så ny at ikke alle oversikts-apper er oppdatert?
Det er i alle fall etablert flust med 300 kW-ladere der nå. Det er på bensinstasjonen rett ved rundkjøringen ved gravlunden.

Vil det koste 4,8 kr dersom økta startes med Elton, mon tro? Jeg tappet bankkort. Funket smuth som finger i våt (...)
Lader man med betaling fra app, så får du i utgangspunktet den prisen som den app-eieren har fått avtale på.

Nå var det riktignok flere som etterhvert fikk samme tilbudsprisen som direktebetaling under Tour de France-kampanjen, men mulig det var en spesial-hendelse! Men de appene ble jo etterhvert oppdatert til å vise tilbudsprisen.

Skal man være sikker, så er bankkortet eneste sikre løsning! Da får man pumpeprisen.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

RJK

Og da har visst Tesla justert på prisene sine, og nå så billig for oss ikke-tesla-eiere, at de konkurrerer med prisen på Ionity med abonnement.

Sjekket ettpar ladesteder der det kan være aktuelt at jeg besøker i romjula og kanskje så tidlig som i kveld eller i morgen (skal på harry-tur til Charlottenberg).

Ned mot 2,50 (2,00 for Tesla-eiere og SuC-abonnenter), og snitt på 3,99 (3,05 for Tesla-eiere og SuC-abonnenter) ifølge oversikten/artikkelen til Motor.

https://www.motor.no/aktuelt/kraftig-priskutt-pa-tesla-lading/300116

Glade (vinter-h)jul for oss el-bilister!  8)

:+1:
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA