Huh, hvor er det du bor hvor det kryr av hus med 3 ladere? Her har "alle" elbil, men jeg vet ikke om ett eneste hus med tre ladestasjoner. Noen med leilighet har to på da separat kurs.
Igjen skulle jeg ønske at Easee og andre fokuserte mer på problemstillingen enn normen på hus, p plasser og garasjer.
Men siden du spør, så kan jeg si at det er helt vanlig med både 2 og 3 ladeplasser og 3-4 biler på tomta i og kommunene rundt hovedstaden (antagelig pga frykt for det neste steget mot bilen som klekkes ut i canabiståka på løkka

).
Hans bil, hennes bil, ungenes bil samt 1 eller 2 til utleieenhetene. Noen har appåtil en kosebil eller to også.
Skal vi virkelig kaste bort mer tid på argumenter på hvorfor ikke easse legger tilrette for 2 eller 3 ladere på separat kurs i anleggsstrukturen på clouden sin? SW messing må det være gjort på en halvtime av en 13 åring å få til det.
Mener jeg har lest at en av de gamle traverene på forumet jobber i easee? Hva med å komme på banen og forklare hvorfor det ikke er fokusert på ladere på separate kurser?
På forhånd takk.
Ellers tror jeg som du sier at de rett og slett ikke har fokusert på lastbalansering mot hovedsikring (de er jo sent ute med dette), og ihvertfall ikke din situasjon.
I så fall veldig merkelig med tanke på at de lanserer pulse som gir mer mening jo flere bokser den styrer.