Interiøroppgraderingene i Q4 er helt utrolig dyre må jeg si.... og ekstra irriterende at en del tilvalg som ikke har noe med interiør å gjøre, likevel krever at du oppgraderer. Litt av en utstyrslabyrint.
Jeg må faktisk si at jeg synes de standard stoffsetene ser ganske ok ut, og tror jeg vil gå for dem hvis det blir Q4.
Vinterpumpe vs vinterpakke er plutselig et litt vrient valg, etter at jeg ble gjort oppmerksom på at Q4 faktisk har førklimatisering som standard (korriger meg hvis jeg tar feil!).
Da er vel ikke oppvarmet ratt like avgjørende lengre, og vinterpakken byr vel ikke på stort mer.
Er det helt idiotisk å droppe matrix led til fordel for fjernlysassistent? Jeg vet det ikke er det samme, men kjører lite landevei.
Kall meg gæren men gitt prisene er det egentlig kun varmepumpe, komfortnøkkel og assistentpakke plus (for å få ryggekamera) som fremstår som selvskrevne tilvalg.
Vurderer metallic, sonos anlegg, vindusoppgraderinger (front/sidevindu) og el-luke bak. Og komfortpakke, da. El-seter tenker jeg nå blir for dyrt.
Det virket ikke sånn ved lansering, men begynner nå å tenke at Q4-påslaget fra id4 likevel ikke er så ille. Altså, det blir vel over 50k om du skal kjøre epler mot epler, men en fordel med Q4 tross utstyrslabyrinten er jo at du kan velge bort litt som du ikke trenger.