Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

jrjakobsen

Sitat fra: ReisaM3Y på torsdag 21. januar 2021, klokken 09:58
Da hadde de matchet VIN til din bestilling?

Jeg ringte Tesla i går. Ingen match, men de ba om at jeg ringte tilbake tidlig i februar. De jobbet også med utlevering av biler de neste ukene, og kunne derfor ikke utelukke at jeg ble kontaktet før det. Da jobber de antakelig med restlageret etter jule- og nyttårsrushet på Lillestrøm. Oh well.....Tesla sitt system med at de produserer opp et visst antall biler med ulik spec, og deretter matcher de til bestillinger, gjør jo dette til et lite lottospill. Du får "gevinst" til slutt, men vet ikke når.  :D

Det var ikke matchet nei, han sa det samme som du skriver at dette kom nok til å bli gjort noe med de neste ukene og at jeg nok fikk en melding om dette etterhvert...

Håper ikke det står overliggere på Lillestrøm som dumpes ut :)

William

Ser på min side at de har oppdatert leveringsinfo på min bestilling nå. M3 LR svart/svart m/hengerfeste. Sto bare "-" på estimert levering tidligere, i dag kom "februar" opp. Tolker det som at de muligens har en bil som matcher på Glovis Captain som er på vei nå  8)

alb92

Sitat fra: William på lørdag 23. januar 2021, klokken 16:36
Ser på min side at de har oppdatert leveringsinfo på min bestilling nå. M3 LR svart/svart m/hengerfeste. Sto bare "-" på estimert levering tidligere, i dag kom "februar" opp. Tolker det som at de muligens har en bil som matcher på Glovis Captain som er på vei nå  8)

Står fortsatt bære skråstrek hos meg enda, så kan godt være at du har blitt matchet.

etz

Avbestilt: Tesla Model 3 Performance 2021 Hvit/Sort

Endret til: Tesla Model 3 Performance 2021 Blå/Hvit
Levering 15.Juni i Tromsø

etz

thebadger

Det er en egen forumseksjon for bestilling og levering av Tesla.

etz

Sitat fra: thebadger på lørdag 23. januar 2021, klokken 23:11

Tråden heter da vell Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021 så vidt jeg kan se.

andrvas

Sitat fra: William på lørdag 23. januar 2021, klokken 16:36

Samme her, bestilt hvit LR med svart interiør og hengerfeste, håper matching er gjort  8)

turfsurf

Sitat fra: andrvas på søndag 24. januar 2021, klokken 00:12
Samme her, bestilt hvit LR med svart interiør og hengerfeste, håper matching er gjort  8)
Her og, men VIN vil vel vises hvis bilene er matchet.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

thebadger

Sitat fra: etz på lørdag 23. januar 2021, klokken 23:36
Sitat fra: thebadger på lørdag 23. januar 2021, klokken 23:11

Tråden heter da vell Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021 så vidt jeg kan se.
Og hvis tråden handler om bestilling og levering, passer den da inn i den forumseksjonen som heter bestilling og levering?

ReisaM3Y

Det gjør den sikkert, men hvis du leser første innlegg er tråden opprettet for de som har bestilt model 3 i 1.kvartal, og venter på levering. Som trådstarter håper jeg den avgrenses til det. For øvrig er det vel bare å rapportere til moderator om du er uenig i plassering av denne tråden.
2021 Model 3 LR sort/sort 18" hf.

najtrox

Er det noe spesielt VIN nr man ser etter mtp de nye endringene? Er det bekreftet noe sted at noen M3 som er laget i USA har fått ny dørtrim f.eks? Er det andre ting man er usikker på om er kommet med i de som er på vei nå?

Mags85

Min gikk også fra "-" til "Februar" like før helga! Bestillt 15 Januar, M3LR blå.
Da er det sjanser for at den er på vei?

najtrox

Kastet meg på og bestilte min andre M3. i3'en har vært flott i byen, men nå gleder jeg meg til å få en fin vinterbil!
Tok sjansen på å bestille en som var "in transit", med estimert dato Februar. Er det noen sjans for at man blir automatisk matchet mot VIN ved å bestille fra inventory fremfor tilpasset?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA