Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

Wabby

TM3P 2021 - Oslo

bholstad

Bestilte grå/sort performance 30.12. Ikke fått VIN enda. Forespeilet levering februar (blir sikkert mars). Vurderte å sjekke mulighetene for raskere levering på andre farger, men avventer enn så lenge da jeg ser "alle" sliter med varmepumpene om dagen.

Electric cars in Norway

Vurderte å sjekke mulighetene for raskere levering på andre farger, men avventer enn så lenge da jeg ser "alle" sliter med varmepumpene om dagen.
[/quote]

Smart move :+1: :+1:

eminate

Bestilte 10.Nov. Så får vi se hvor lang tid de trenger for å skaffe Nokian dekk.
Bestilt: 2021 Tesla Model 3 Performance
Solgt: 2017 Tesla Model S P100DL
Solgt: 2016 Tesla Model S 75D

TKTS


Hrc

Bestilte 24/10 TM3P hvit/sort med levering Trondheim. Havnet bakerst i køen når jeg ikke kunne hente på Lillestrøm med en dags varsel gitt.

Øggen

Bestilte LR kvit/kvit 11.12.20

Ønska levering Mars, Ålesund
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

olemm

Bestilte grå/sort LR igår:) Min første Tesla, etter 2 forskjellige i3 de siste 6 år.

Snakket med en rep fra Tesla som mente at neste sending med biler, hadde mest sannsynlig utbedret varmepumpe. Spent på når man får vite levering.

ReisaM3Y

"GLOVIS CAPTAIN" er nå ved Pier 80 i San Francisco, og klar for lasting av første batch med M3 i 2021.  8) Ankomst Zeebrugge rundt 07. februar. Tesla starter vanligvis matching av VIN ett par dager etter at bilene er lastet på båten, ref TMC sitt engelske forum. Skader sikkert ikke å ta en telefon til Tesla i slutten av uka, og sjekke ut om de har noen match.  :P
2021 Model 3 LR sort/sort 18" hf.

Dieselgubben

Sitat fra: olemm på tirsdag 12. januar 2021, klokken 09:08
Bestilte grå/sort LR igår:) Min første Tesla, etter 2 forskjellige i3 de siste 6 år.

Snakket med en rep fra Tesla som mente at neste sending med biler, hadde mest sannsynlig utbedret varmepumpe. Spent på når man får vite levering.

Men fortsatt ingen garantier om nye lykter og rattvarme?

olemm

Har spurt nå vedr rattvarme og lykter, oppdaterer når jeg får svar.

TKTS

Jeg har spurt og de sa at det ikke er noe nytt fra de som kom julen bortsett fra nye lykter. Jeg tipper uansett at det er rattvarme men at det vil komme med v11.

olemm

Jeg har fått svar fra min Tesla-rep at det er kun snakk om Performance modellene som har fått ny lyktinnsats. Rattvarme er det ingenting informasjon om.

hELgenen

Mente det var flere som fikk LR med nye lykter i julerushet - var det bare ekstra gavepakke - eller fake news?

MooCow

Sitat fra: Humlebakken på tirsdag 12. januar 2021, klokken 14:02
Jeg har spurt og de sa at det ikke er noe nytt fra de som kom julen bortsett fra nye lykter. Jeg tipper uansett at det er rattvarme men at det vil komme med v11.

Veit aldri, men blir veldig overraska om det kjem rattvarme med oppdatering. Då ville dei sannsynlegvis oppdatert den norske bestillingssida med rattvarme slik den kinesiske er.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA