...jeg tror det er behov for ytterliggere prisreduksjon på dagens Model S hvis den skal få noe særlig salg.
Lurer egentlig på hva en TM3 koster å produsere contra en model S. Har alltid sett for meg at vi som har S og X med "lite batteri" har fått mye bil for pengene. Ser på disse bilene som en slags overgang til model3 kom ut på samlebånd i stort tempo. Disse "75bilene" ble laget for å få penger inn slik at TM3 kunne bli gjennomført.
Munroe mente en gang at når man produserer biler som er laget av aluminium så produserer man ikke mer enn 70k pr år. Skal man opp på produksjonskapasiteten til TM3 så er det kun stål som gjelder.
Elon nevnte en gang at modelS hadde "more bells and whistles", men dette forspranget er vel skrumpet litt inn..
Håper at modelS ikke har for mange skjulte kostnadsbomber som ødelegger Teslaopplevelsen fremover. Har vel lært meg at minst mulig kontakt med Service, er en fordel.
Men likevel er de som kjøper en ny modelS nå, bokstavelig talt i førersetet. Får ikke bedre bil for pengene.