Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

AC lading Mii

Startet av tom-eil, fredag 07. februar 2020, klokken 21:39

« forrige - neste »

Daruu

Elmo: Min har ikke vært inne ennå, men skal inn om en måneds tid.
De måtte også ta ut og forsegle batteriet pga et eller annet. Følgende står på arket: "forsegle høyenergibatteri - 93i3" så på neste linje står det "630TE". På neste linje står det "tar veldig lang tid å få ladet opp bilen" - jeg tror det er sistnevnte han fikk treff på når han sjekka i datasystemet.
2020 VW Eup range

Elmo

Sitat fra: Daruu på tirsdag 19. januar 2021, klokken 23:01
. . . . måtte også ta ut og forsegle batteriet pga et eller annet. . . . "forsegle høyenergibatteri - 93i3"
I følge damen som ringte med fra Møller A&B så skulle de bare gjøre sw-oppgradering på min bil  :o
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2024.14.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

Daruu

Sitat fra: Elmo på tirsdag 19. januar 2021, klokken 23:13
Sitat fra: Daruu på tirsdag 19. januar 2021, klokken 23:01
. . . . måtte også ta ut og forsegle batteriet pga et eller annet. . . . "forsegle høyenergibatteri - 93i3"
I følge damen som ringte med fra Møller A&B så skulle de bare gjøre sw-oppgradering på min bil  :o
Det var en dags jobb vistnok. Ligger inne to recalls på min etter det jeg kunne se, 93i3 som er den nevnte over og 93i7 som er "S-Control unit for module monitoring"
2020 VW Eup range

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA