27.10 - da skjer det endelig!

Startet av Bjoris, man 22. okt 2018, kl. 07:40

« forrige - neste »

geear

Samme her, men innledningsvis var det Kia sørvest Sandnes jeg hadde kontakt med, mulig jeg har valgt de underveis i reservasjon også. De får sikkert ikke bli med på BOS sitt løp? Er vel en konkurrent, selv om BOS også er importør...

volkan

Følgende VIP visninger er lagt ut på Facebook:
28/10 kl 17:00 BOS Sandnes
30/10 kl 18:00 Kia SørVest
30/10 kl 18:00 BOS Ullevål
06/11 kl 18:00 Kia Oslo/Ensjø
07/11 kl 18:00 BOS Asker&Bærum
08/11 kl 18:00 BOS Lier

zbk

Og hvordan forventer de man skal melde seg på? Pr facebook som man ikke bruker av prinsipp?
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

zbk

2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs

hELgenen

Sitat fra: snakkesalig på ons 24. okt 2018, kl. 15:27
Sitat fra: zbk på ons 24. okt 2018, kl. 15:24
Og hvordan forventer de man skal melde seg på? Pr facebook som man ikke bruker av prinsipp?
De har sikkert gjort det med vilje for å slippe å få besøk av særpeiser.

Er også en særpeis - dvs. jeg er ikke bruker av facebook - så lurer på det samme

Haralda

Jeg tenkte bare å møte opp. Melder meg aldri på via Facebook. No way

hELgenen

Flott - da satser jeg på det samme  :police:

kristtorp

Fikk denne SMS'en nå:

Kia e-Niro er på snarvisitt i Norge!
Bilen kommer til butikk i desember, men vi har fått låne en fra fabrikk. Vi har gleden av å invitere deg til VIP-visning med lett servering 30. okt kl. 18-20.
Dette blir en statisk visning, uten mulighet for prøvekjøring.
Velkommen!
Hilsen Bertel O. Steen Ullevål, Klaus Torgårdsvei 3, 0372 Oslo

Sent from my iPhone using Tapatalk

telcontar

Skal alle i køen få en sms? Jeg har ikke fått noen melding.

Reflektor

Jeg er på 53xx og har fått melding. Planlegger å møte opp den dagen det passer best her i Osloområdet uavhengig av invitasjonssted og dato.

TB

Mottok denne SMS meldingen nå i kveld:

Kia e-Niro er på snarvisitt i Norge!
Bilen kommer til butikk i desember, men vi har fått låne en fra fabrikk.
Vi har gleden av å invitere deg til VIP-visning med lett servering 29. okt kl. 18-20. Dette blir en statisk visning, uten mulighet for prøvekjøring.

Velkommen!
Hilsen Bertel O. Steen Lørenskog
Solheimv. 7, 1473 Lørenskog

Står ikkje noko om at en må melde seg på i forkant.
Citroen C-Zero 2012 -2019
Hyundai KONA Electric 2019 - 2023
KONA Electric Long Range Premium 2024
Lørenskog

zbk

Snakka med BOS Forus i dag og det var visst ikke eksplisitt påmelding. VIP much?

navyelsen

Sitat fra: kristtorp på man 22. okt 2018, kl. 07:43
På facebook gruppen Kia e-Niro Owners Group Norway, så var det noen som nevnte at det kommer en SMS på fredag med informasjon om pris. Dette var da sagt av en selger. Så ta dette med en klype salt!

Jeg holder en knapp på at dette stemmer. Første VIP visning er på søndag 28.10. Resten den påfølgende uka. Jeg blir veldig overrasket hvis de ikke har prisene klare til dette arrangementet.
Selv om dette skjer flere steder på ulike datoer, så bør prisen offentliggjøres til alle kundene samtidig. Satser på at prisen da offentliggjøres før helga, senest søndag!
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

kristtorp

Sitat fra: navyelsen på tor 25. okt 2018, kl. 08:03
Sitat fra: kristtorp på man 22. okt 2018, kl. 07:43
På facebook gruppen Kia e-Niro Owners Group Norway, så var det noen som nevnte at det kommer en SMS på fredag med informasjon om pris. Dette var da sagt av en selger. Så ta dette med en klype salt!

Jeg holder en knapp på at dette stemmer. Første VIP visning er på søndag 28.10. Resten den påfølgende uka. Jeg blir veldig overrasket hvis de ikke har prisene klare til dette arrangementet.
Selv om dette skjer flere steder på ulike datoer, så bør prisen offentliggjøres til alle kundene samtidig. Satser på at prisen da offentliggjøres før helga, senest søndag!

Du sier noe der. Om de ikke kommer med pris før visning, så vil jo hele visningen være at de får spørsmål om pris.

Joggamann

Visning kommende Tirsdag på Kia Sandnes.

Gleder meg :)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA