27.10 - da skjer det endelig!

Startet av Bjoris, man 22. okt 2018, kl. 07:40

« forrige - neste »

Joltus

De tenker nok på 97 andre prosentene som ikke leser her.

Du vil nok bli overrasket over hvor mange de er.

Trond.m

Det virker litt merkelig at det ikke er påmelding. Det står vel heller ikke at man må framvise invitasjonen eller at den kun er personlig / gjelder bare for en person. Når de i tillegg velger å publisere alle visningene på reservasjons-siden, så må vi anta at det er fritt fram å møte opp på den / de visningene som passer best. Kan sikkert bli trangt om plassen på Lørenskog på mandag.

Joggamann

Blir muligens tur til BOS på Forus idag for å se på demo av Niro :+1:

batterimannen

Teslabjørn
October 26 at 2:28 PM ·

Pictures of the European e-Niro. It looks just like the Korean except that this one has Type 2 CCS and JBL speakers. Prices will be announced on Monday.

Fra Teslabjørn sin Facebook-side
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Elbilensrekkevidde

Ja jeg så Bjørn skrev dette. Hadde også håpet på hengerfeste men men... jeg har flere andre biler med krok. Gleder meg til e-Niro

geear

Pris kl. 10 i morgen. Pressemelding og sms til reservasjonsholdere.

Overraskelsen er Proceed shooting brake.

Det ER 220V 200W uttak bak på preproduksjonsbilen som de viste i Sandnes i dag.

Det mest skuffende for min del var at det virket som om de ikke regnet med å få demobiler før rundt nyttår, og at alle skulle få anledning til å prøve demobil før de skrev kontrakt. Nesten så jeg tviler litt på at det er riktig info.

Joltus

Hva er proceed shooting brake?
En annen bil ja....

Bjoris

Sitat fra: gr på søn 28. okt 2018, kl. 17:19
Pris kl. 10 i morgen. Pressemelding og sms til reservasjonsholdere.

Overraskelsen er Proceed shooting brake.

Det ER 220V 200W uttak bak på preproduksjonsbilen som de viste i Sandnes i dag.

Det mest skuffende for min del var at det virket som om de ikke regnet med å få demobiler før rundt nyttår, og at alle skulle få anledning til å prøve demobil før de skrev kontrakt. Nesten så jeg tviler litt på at det er riktig info.

Kundebiler og demobiler kommer samtidig så dermed går det ikke å garantere at alle får prøve først, men en har mulighet til å utsette leveransen så dette er jo ikke noe problem. Du ser vel ikke for deg at alle skal vente enda lengre så de første får prøvd bilen, tenker det er mer enn nok av kunder som tar den usett...

geear

Selger som sa det - jeg spurte altså ikke om jeg kunne få prøve bil før jeg får min, han sa de visste enda ikke når de fikk demobil, for at alle kjøperne skulle få prøvekjørt før signatur, men estimerte rundt årsskiftet. Hvis de har tenkt at demobilene skal komme alene først, så kan ting ta tid.

Forøvrig sa de også at Frankrike, Sverige og iallfall et land til hadde fått lansere bilen samtidig i dag, og at vi derfor har flere å kjempe med om å få biler.

Cral

~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

geear

Selger hos Bertel O. Steen Sandnes som sa det på speakeranlegget under Norgeslanseringen i går.

navyelsen

Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

lirekassa

De to forrige, som ble lagt ut samtidig, kom da.

zbk

Snart litt pinlig stillhet nå. Og der kom en sms.

FE: 377.400 levert drammen + soltak + lakk
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

tugit

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA