Jeg har opplevd noe likt som deg, men ikke blinking av gearmodus i display eller gul trekant. For min del har det av og til ikke stått en bokstav i det hele tatt, eller så står P i displayet men jeg får ikke startet lading. Da har jeg måttet gå inn i bilen og satt på tenning, beveget gearvelgeren ned til D og så tilbake til P igjen, gjerne et ganger før bilen har villet starte. Når den da starter så vet jeg at den også tar til seg lading!
Ref mitt innlegg her
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,16878.105.html om hva som skal gjøres med bilen på garanti, så håper jeg at dette problemet er ute av verden innen neste uke når jeg har fått den tilbake!
Leste et annet sted her inne at en hadde fått smurt opp gearspak/overføring for en 1000-lapp etter å ha opplevd tilfeller av det samme som meg, men for din del høres det ut som du kanskje både må smøre opp og skifte indikator kanskje?
Et alternativ er jo som Elektrolux skriver å prøve å åpne opp og se på det eller finne seg noe brukt. Uansett så kan ikke dette koste så forferdelig mye på verksted heller, men ta en telefon og sjekk siden dette tydeligvis har skjedd med flere!
Lykke til!