Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

RoadRunner

#15
Fikk idag bekreftet levering 7 september, men valgte mandag 9 istedet.

Det eneste som leveres av ekstrautstyr med bilen er vinterdekk... Ikke spesielt gunstig med tanke på å få utnyttet at man slipper å betale mva for utstyr som leveres sammen med bilen.

Jeg tenkte framover da jeg bestilte og ba om at carbonfiber spioner skulle leveres løs i bilen :-). Skjønner det koster 9000 for den nå...

Valgte Nokian R2. Og rød 400V-adapter, siden 13A shukho og 32A følger med.

Nå er det bare å finne en fornuftig forsikring til #25x / P-utgave :-).

Edit: Tok servicepakke til 19000 også. Kun å ha fokus på kjøring på denne bilen!
Trondheim
Kia e-Niro Feb-2020
MetroBuddy 2010 + 2010
Tesla Model S Aug-2013 https://elbilforum.no/index.php?topic=8666.315
Buddy 2009 - "Vesla B13"
Buddy Des-2008. Pensjonist "RoadRunner". http://www.evalbum.com/2364 
Think 2sZebra Mai-Aug 2011 https://elbilforum.no/index.php?topic=3964.msg34349#msg34349
Kewet5 - juniors! Nå pensjonist. https://elbilforum.no/index.php?topic=2885.0

Lars-bgo

#16
Har fått levering 9 september i Bergen (jeg kunne ikke tidligere). To timer er satt av til gjennomgang/levering.

Det ble sagt at de åpner sitt kontor/verksted i Bergen 2. september.

Tok begge strømadapter, 4 års service, tok Pirelli grunnet pris, kjøper ett sett nr. 3 ; Hakka 8/ikke originale felger

Hyggelig og informativ samtale.
Tesla S85, Leaf - solgt , i3 - solgt, B electric

eclipse

Sitat fra: Larssen-bgo på tirsdag 13. august 2013, klokken 00:01
Har fått levering 7 september i Bergen. To timer er satt av til gjennomgang/levering.

Det ble sagt at de åpner sitt kontor/verksted i Bergen 2. september.

Tok begge strømadapter, Nokian R2, 4 års service.

Hyggelig og informativ samtale.

Hva var ditt opprinnelige reservasjonsnummer?
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Cowboystrekk

Er det de siste 4 tallene på invoicen som viser hvor mange som er bestilt? Jeg har ca 1700 mener jeg å huske.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

StianB

Min standard 85KW bil kommer 27 aug!  JIPPI (de sa først midten / slutten av september!)

hadde reservasjon 1039 (ca)

Levert i stavanger.

Stian
Think city 2+2 2011 esp, bas, a/c og varme i frontruten.
Tesla model S, 5+2 uten varme i frontruten :-)

RunarBT

Sitat fra: StianB på onsdag 14. august 2013, klokken 10:44
Min standard 85KW bil kommer 27 aug!  JIPPI (de sa først midten / slutten av september!)

hadde reservasjon 1039 (ca)

Levert i stavanger.

Stian

Fordel med Stavanger tydeligvis.:-) Får min 28.august med reservasjonsnummer P82.
Gratulerer! blir to tøffe veker for oss begge.;-)

Krogern

Har fått levering tirsdag om en uke 27/8, men har hørt merkelig lite fra sidenTesla 26/7. Har ennå ikke fått noen informasjon om når og hvor egenkapitalen skal betales inn og hva som er rutinen rundt lån fra f.eks Skandiabanken. Jeg som er litt for tidlig ute eller er dette vanlig?

Har sendt mail uten å få særlig respons, prøvd å ringe de også men kommer ikke igjennom.

PHsigP85

Sitat fra: Krogern på tirsdag 20. august 2013, klokken 09:54
Har fått levering tirsdag om en uke 27/8, men har hørt merkelig lite fra sidenTesla 26/7. Har ennå ikke fått noen informasjon om når og hvor egenkapitalen skal betales inn og hva som er rutinen rundt lån fra f.eks Skandiabanken. Jeg som er litt for tidlig ute eller er dette vanlig?

Har sendt mail uten å få særlig respons, prøvd å ringe de også men kommer ikke igjennom.

Samme erfaring her. Fikk beskjed om at faktura ville være klar på myTesla etter noen dager, men endte med å purre pr mail i går da det nå hadde gått 14 dager. Levering 28/8.)
Lykkelig eier av Model S Signature siden aug 13.
Spent og utålmodig Model X #114.

Krogern

Da er vi to med samme erfaring, fikk også beskjed om at faktura skulle være klar i løpet av noen dager og det sa hun i juli. Litt redd for at de ikke har helt kontroll nå.

PAS

Sitat fra: Krogern på tirsdag 20. august 2013, klokken 09:54
Har fått levering tirsdag om en uke 27/8, men har hørt merkelig lite fra sidenTesla 26/7. Har ennå ikke fått noen informasjon om når og hvor egenkapitalen skal betales inn og hva som er rutinen rundt lån fra f.eks Skandiabanken. Jeg som er litt for tidlig ute eller er dette vanlig?

Har sendt mail uten å få særlig respons, prøvd å ringe de også men kommer ikke igjennom.

JEg har levering 28/8  og har fått slutt faktura og betalt, maste og maste om dette til min DS for 2 uker siden og fikk den til slutt på epost.  Men det ligger ikke på faktura listen på My Tesla
Regnet med at bilen ikke kan leveres før pengene er inne og ved å betale e2 uker før avtalt levering håpet jeg at jeg kunne komme frem noen dager om det ble en ledig slot, men hittil r ingen mulighet
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Havebigfun

#25
Sitat fra: PAS på tirsdag 20. august 2013, klokken 10:38
Regnet med at bilen ikke kan leveres før pengene er inne og ved å betale e2 uker før avtalt levering håpet jeg at jeg kunne komme frem noen dager om det ble en ledig slot, men hittil r ingen mulighet
Det er flere med slike forhåpninger 8). Leveringssystemet til Tesla jobber hele tiden " ved bristepunktet" -derfor blir det en viss rigiditet- de prøver å bruke så lite ressurser per utlevering som mulig for å rekke alle oppgaver/kunder. Med hensyn til de andre - både kunder og ansatte er det best å ta den timen man får mtp utlevering.

Krogern

Et jo pussig at vi tydeligvis må masse for å få en faktura som de har hatt svært god tid på å produsere. Kommer ikke i kontakt med min DS så spennende å se hvordan dette skal gå.

Mc_Herreington

Var innom Lade Arena i dag og gjett hva jeg fant i parkeringskjelleren:



Sjekket VIN nummer og det var min :)

Da venter jeg bare på dato for levering da jeg ikke har fått det enda :)

Håper de ikke skal levere ut alle sig biler før jeg kan hente ut min, er jo for galt at bilen skal stå i en garasje som er åpen for alle i mange uker.

Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S

glaserud

Sitat fra: Krogern på tirsdag 20. august 2013, klokken 10:28
Da er vi to med samme erfaring, fikk også beskjed om at faktura skulle være klar i løpet av noen dager og det sa hun i juli. Litt redd for at de ikke har helt kontroll nå.

En som får bilen i morgen fikk faktura først i går.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

TesLars

Sitat fra: glaserud på tirsdag 20. august 2013, klokken 17:54
Sitat fra: Krogern på tirsdag 20. august 2013, klokken 10:28
Da er vi to med samme erfaring, fikk også beskjed om at faktura skulle være klar i løpet av noen dager og det sa hun i juli. Litt redd for at de ikke har helt kontroll nå.

En som får bilen i morgen fikk faktura først i går.

Betyr det at man kan få bilen sin utlevert uten at finansiering er i boks?  :o
Oslo
Black Model S

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA