Levering avtalt 28.08 klokken 14:00 på Alnabru.
Fekk valget mellom 30 og 28.08, enkelt valg da 28 kjem før 30. :-D sjekket først etterpå om eg kan gå tidlig fra jobb, eller hadde andre avtaler(som da sjølvsagt ville måttet avlyses!).
Blei spurt om kven bilen skal stå på, samt finansiering og forsikring. Måtte så inn på min side og sjekke at alt var korrekt der.
Spørsmål videre var tilbehør og lading. Eg endte opp med blått og rødt adapter, samt vinterdekk. Vil ikkje ha pirrelli, så min DS skreiv inn notis på dette. Betaler for vinterpakke med pirrelli no, og ev. mellomlegg om dekkene eg til slutt får er dyrere. Vinterdekk kjem uansett ikkje med bilen. Blei rive med i telefonsamtalen og sa ja til alt, ink. 4år service til 19k. :-P
Hyggelig telefonsamtale, hyggelig og serviceminded DS! (Takk Iselin)
Update:
Ser at prisene i USA verdsetter spolier til $1500! Angrer no på at eg sa nei til denne. Forsøkte å sjekke om eg kunne få den levert med likevel, og montere sjølv, siden den jo er del av Performance pakken, og eg d i prinsippet har betalt for den. Nei, det gjekk ikkje. Eg kunne få den med, men må da betale for den på ny, $1500. Ikkje aktuelt. Så OBS til alle som skal ha performance, men ikkje synes noke om spoileren. Ta den med likevel, fjern den og poller lakken. Ved salg seinere, så har du $1500 spoiler du kan legge ved og kanskje få litt meir penger for bilen.
To be continued...