Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Circle K på ville veier?

Startet av elektro, lørdag 23. april 2022, klokken 12:17

« forrige - neste »

orodreth

Sitat fra: orodreth på torsdag 10. november 2022, klokken 15:54
Jeg var registrert som circle K extra kunde alt og hadde samme betalingskort i lade appen. Når jeg gikk inn på circle K appen og trykket på extra stod koppen til 0kr der under "mine tilbud".
Dro innom stasjonen og fikk gratis kopp måtte bare putte kortet mitt som circle k extra var registrert på i kortleseren.

Tenkte å se om samboer kunne få en også så lagde både circle k extra og ladeapp konto på henne men får ikke opp koppen til 0kr under mine tilbud på hennes app =/

Ladet 1min på hennes circle k charge app med hennes kort og vipps dukket koppen opp i hennes circle k extra app :)

elektro

Sitat fra: goggo på onsdag 09. november 2022, klokken 08:41
Sitat fra: elektro på onsdag 09. november 2022, klokken 07:12
Er rimelig lei hele dette bonus-opplegget til Circle K. Og det at de ikke samarbeider med noen roaming operatører. Riktig nok kan man ofte lade his IONITY og Tesla ved deres stasjoner, men likevel..
Nå åpner jo Circle K straks opp for roaming mot ELTON etter at de har kjøpt 50% av ELTON fra Schibsted.
Jeg vil tro at dette betyr at de vil åpne for andre roaming operatører også nå, de skal jo satse en god del på utbygging utenfor Norge også og EU skal jo ha tvungen roaming om en stund.

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/schibsteds-elbil-app-far-circle-k-inn-som-investor-en-gamechanger-for-elbil-eiere?publisherId=17847482&releaseId=17942000&lang=no

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/2B8dAG/circle-k-lading-legges-til-i-elton

Sitat fra: elektro på onsdag 09. november 2022, klokken 07:12
Angående kaffekoppen; Husk at de tilbyr denne for å tjene mer penger. Det er ikke veldedighet. :)
Nei, kaffekoppen er ikke veldedighet men test av din viljestyrke, haha.
Det lukter noe aldeles forj... deilig av nybakte boller og andre godsaker inne på disse energistasjonene og det er ikke kompatibelt med mitt mål om å gå ned 10 kilo på 6 måneder for å si det sånn...

Haha, veldig bra! :) Kaffeavtale eller ikke, da er det i alle fall ting som tyder på at Circle K er på rett vei. Som du helt rett poengterer @Vidar_S.

Fremdeles mye styr med dem, men de ligger i alle fall ikke på latsiden. :+1:
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

OlaM

Begynner å gå litt off-topic nå  :angel: men er mellomlegget opp til premium-koppen verdt det? Det blir fort kaldt i den vanlige.
'21 3LR

Storg

Er CircleK tilgjengelig i Elton nå? Out of spec reviews/mootoring er i Norge. Og han ladet vist på CK med Elton.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Panduck

Sitat fra: Storg på mandag 21. november 2022, klokken 21:33
Er CircleK tilgjengelig i Elton nå? Out of spec reviews/mootoring er i Norge. Og han ladet vist på CK med Elton.

"Charge with Elton" er tilgjengelig på Circkle K laderene på Dal (ikke bare på Ionity-laderene der), så yay!

Jan-Børre Olsen

Sitat fra: OlaM på mandag 21. november 2022, klokken 19:25
Begynner å gå litt off-topic nå  :angel: men er mellomlegget opp til premium-koppen verdt det? Det blir fort kaldt i den vanlige.
ja. Premium koppen er en helt grei thermokopp,  ikke fantastisk. Den lille koppen er elendig og man må drikke kaffen med en gang ellers må man like kald kaffe.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

gte-bjørn

Jeg ladet faktisk ikke en eneste gang på CK under sommerens bilferie (mest Eviny) men jeg lastet likevel ned appen nå og registrerte meg. Kan jo være kjekt med en kopp.  :D

Men er ting er komplett idiotisk med appen: for å bekrefte at jeg er gammel nok, må jeg fylle inn fødselsdato. Men det er for  >:( ikke mulig å skrive inn datoen, det popper opp en boks hvor jeg må klikke meg bakover fra nå en måned av gangen! Jeg gadd ikke klikke 703(!) ganger på venstrepil så la inn rett dag i 2002. Makan!  ::)

orodreth

Sitat fra: gte-bjørn på tirsdag 22. november 2022, klokken 22:07
Jeg ladet faktisk ikke en eneste gang på CK under sommerens bilferie (mest Eviny) men jeg lastet likevel ned appen nå og registrerte meg. Kan jo være kjekt med en kopp.  :D

Men er ting er komplett idiotisk med appen: for å bekrefte at jeg er gammel nok, må jeg fylle inn fødselsdato. Men det er for  >:( ikke mulig å skrive inn datoen, det popper opp en boks hvor jeg må klikke meg bakover fra nå en måned av gangen! Jeg gadd ikke klikke 703(!) ganger på venstrepil så la inn rett dag i 2002. Makan!  ::)

Prøv nettsiden? Kan redigere profil der også.
https://extra.circlekeurope.com/

turfsurf

Sitat fra: gte-bjørn på tirsdag 22. november 2022, klokken 22:07

Men er ting er komplett idiotisk med appen: for å bekrefte at jeg er gammel nok, må jeg fylle inn fødselsdato. Men det er for  >:( ikke mulig å skrive inn datoen, det popper opp en boks hvor jeg må klikke meg bakover fra nå en måned av gangen! Jeg gadd ikke klikke 703(!) ganger på venstrepil så la inn rett dag i 2002. Makan!  ::)
Uhm, prøvd å klikke på årstallet over boksen?
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

gte-bjørn

Sitat fra: turfsurf på onsdag 23. november 2022, klokken 08:41
Sitat fra: gte-bjørn på tirsdag 22. november 2022, klokken 22:07

Men er ting er komplett idiotisk med appen: for å bekrefte at jeg er gammel nok, må jeg fylle inn fødselsdato. Men det er for  >:( ikke mulig å skrive inn datoen, det popper opp en boks hvor jeg må klikke meg bakover fra nå en måned av gangen! Jeg gadd ikke klikke 703(!) ganger på venstrepil så la inn rett dag i 2002. Makan!  ::)
Uhm, prøvd å klikke på årstallet over boksen?

Jeg fikk ikke noen effekt av det, det er selvsagt mulig at jeg bommet  :-[. Jeg fikk endret det på nettsiden nå. Skal teste på fredag at jeg får kopp samt kaffe+bolle da jeg vil passere en CK-stasjon. Jeg forstår det slik at jeg må kjøpe en ting med kredittkortet som er registrert.

HaraldElBil

Kan man roame med lading (og eventuelt circle-k-koppen  :laugh:) i utlandet?

Det norske kartet / appen viser bare ladestasjoner i Norge, men hadde jo vært greit om man kunne lade i utlandet også (for eksempel Sverige og Danmark)

Fant ingenting på Circle K sin FAQ

Daniel_0007

#191
Sitat fra: HaraldElBil på torsdag 08. desember 2022, klokken 16:02
Kan man roame med lading (og eventuelt circle-k-koppen  :laugh:) i utlandet?

Det norske kartet / appen viser bare ladestasjoner i Norge, men hadde jo vært greit om man kunne lade i utlandet også (for eksempel Sverige og Danmark)

Fant ingenting på Circle K sin FAQ

Den nye appen cirkle k charge viser ladere i utlandet og(kun Sverige og Danmark), koppen tviler jeg på roamer 😛
Model 3 2019 LR Rwd

goggo

Sitat fra: HaraldElBil på torsdag 08. desember 2022, klokken 16:02
Kan man roame med lading (og eventuelt circle-k-koppen  :laugh:) i utlandet?
I et forsøk på å være morsom så prøvde jeg meg med koppen på Circle K stasjonen i Hirtshals.
Hun bak disken syntes ikke det var noe morsomt engang, jeg syntes jeg hørte noe mumling om nordmenn som var blitt like gjerrige som svenskene...

mvh
Hugo

Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

syklisten

Sitat fra: Ingeniøren på fredag 11. november 2022, klokken 16:17
Innom i dag og nå var alt på plass, Cirkel K Extra formelig lyste mot meg nå jeg stappa kortet. Ble bolle, kaffe og kopp for 2023. Utlegg 0 kr  :)

Har handlet i butikken og ladet elbilen, fremdeles ingen tilbud om kopp. I Extra hos meg står det derimot at jeg kan fylle 1000 liter drivstoff for å få 2023 kopp.

Circle K Extra sine bonustilbud har blitt det nye Joker Nord ;-)

RJK

Sitat fra: syklisten på fredag 09. desember 2022, klokken 07:54
Sitat fra: Ingeniøren på fredag 11. november 2022, klokken 16:17
Innom i dag og nå var alt på plass, Cirkel K Extra formelig lyste mot meg nå jeg stappa kortet. Ble bolle, kaffe og kopp for 2023. Utlegg 0 kr  :)

Har handlet i butikken og ladet elbilen, fremdeles ingen tilbud om kopp. I Extra hos meg står det derimot at jeg kan fylle 1000 liter drivstoff for å få 2023 kopp.

Circle K Extra sine bonustilbud har blitt det nye Joker Nord ;-)
Det var heftig... 1000 liter blir mye for en liten kopp og litt kaffe. :D

Bare for å spørre, for å se om du ser hva det kan være, så du trenger ikke svare:

Har du lastet ned den nye appen for lading?
Bruker du samme kort registrert i Extra som i ladeappen?
Har du registrert i ladeappen at du er Extrakunde?

Om svaret er ja på alle, tenker jeg det er greit å ta en tlf til dems Brukerservice/medlemsservice og spørre hva som må til...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA