Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Circle K på ville veier?

Startet av elektro, lørdag 23. april 2022, klokken 12:17

« forrige - neste »

HaraldElBil

Sitat fra: Daniel_0007 på torsdag 08. desember 2022, klokken 16:10
Den nye appen cirkle k charge viser ladere i utlandet og(kun Sverige og Danmark), koppen tviler jeg på roamer 😛

Se der ja, takk!

Enten sjekket jeg feil app, eller så flyttet jeg ikke kartet langt nok inn i sverige, for jeg ser de jo nå.

espenri

Sitat fra: RJK på fredag 09. desember 2022, klokken 08:39
Sitat fra: syklisten på fredag 09. desember 2022, klokken 07:54
Sitat fra: Ingeniøren på fredag 11. november 2022, klokken 16:17
Innom i dag og nå var alt på plass, Cirkel K Extra formelig lyste mot meg nå jeg stappa kortet. Ble bolle, kaffe og kopp for 2023. Utlegg 0 kr  :)

Har handlet i butikken og ladet elbilen, fremdeles ingen tilbud om kopp. I Extra hos meg står det derimot at jeg kan fylle 1000 liter drivstoff for å få 2023 kopp.

Circle K Extra sine bonustilbud har blitt det nye Joker Nord ;-)
Det var heftig... 1000 liter blir mye for en liten kopp og litt kaffe. :D

Bare for å spørre, for å se om du ser hva det kan være, så du trenger ikke svare:

Har du lastet ned den nye appen for lading?
Bruker du samme kort registrert i Extra som i ladeappen?
Har du registrert i ladeappen at du er Extrakunde?

Om svaret er ja på alle, tenker jeg det er greit å ta en tlf til dems Brukerservice/medlemsservice og spørre hva som må til...

Hei, jeg har samme problem hos meg. Og jeg mener jeg kan svare ja på alle ovenstående, bortsett fra at jeg er usikker på hvor jeg kan registere extrakunde i ladeappen? Finner ingen valg for det.

Forsøkt meg på to stasjoner nå, men ingen av dem klarer å hjelpe meg.
2019 Jaguar I-Pace HSE FE
2016 Mitsubishi Outlander PHEV (Solgt)
2013 Mitsubishi iMiev

RJK

Sitat fra: espenri på tirsdag 13. desember 2022, klokken 11:27
Sitat fra: RJK på fredag 09. desember 2022, klokken 08:39
Sitat fra: syklisten på fredag 09. desember 2022, klokken 07:54
Sitat fra: Ingeniøren på fredag 11. november 2022, klokken 16:17
Innom i dag og nå var alt på plass, Cirkel K Extra formelig lyste mot meg nå jeg stappa kortet. Ble bolle, kaffe og kopp for 2023. Utlegg 0 kr  :)

Har handlet i butikken og ladet elbilen, fremdeles ingen tilbud om kopp. I Extra hos meg står det derimot at jeg kan fylle 1000 liter drivstoff for å få 2023 kopp.

Circle K Extra sine bonustilbud har blitt det nye Joker Nord ;-)
Det var heftig... 1000 liter blir mye for en liten kopp og litt kaffe. :D

Bare for å spørre, for å se om du ser hva det kan være, så du trenger ikke svare:

Har du lastet ned den nye appen for lading?
Bruker du samme kort registrert i Extra som i ladeappen?
Har du registrert i ladeappen at du er Extrakunde?

Om svaret er ja på alle, tenker jeg det er greit å ta en tlf til dems Brukerservice/medlemsservice og spørre hva som må til...

Hei, jeg har samme problem hos meg. Og jeg mener jeg kan svare ja på alle ovenstående, bortsett fra at jeg er usikker på hvor jeg kan registere extrakunde i ladeappen? Finner ingen valg for det.

Forsøkt meg på to stasjoner nå, men ingen av dem klarer å hjelpe meg.
Gå inn under "Min Profil" og "Avtaler".

Hos meg står det der under Mine avtaler:

Circle K EXTRA
Circle K EXTRA med NAF-betingelser

Og litt over står det "Legg til ny avtale"

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

espenri

Ja, det vet jeg, men det er ikke i Circle K ladeappen som du sa, det er i Circle K (extra) appen. Og der står jeg oppført med en Circle K Extra avtale..

I ladeappen er det så vidt jeg kan se ingen måte og se at jeg har Circle K extra... For et rot.
2019 Jaguar I-Pace HSE FE
2016 Mitsubishi Outlander PHEV (Solgt)
2013 Mitsubishi iMiev

RJK

Sitat fra: espenri på fredag 16. desember 2022, klokken 18:38
Ja, det vet jeg, men det er ikke i Circle K ladeappen som du sa, det er i Circle K (extra) appen. Og der står jeg oppført med en Circle K Extra avtale..

I ladeappen er det så vidt jeg kan se ingen måte og se at jeg har Circle K extra... For et rot.
OK, jeg må ha blandet. Jeg lader i utgangspunktet ikke på Circle Ksine egne ladere, kun der det finnes Ionity-ladere. Men det er jo nok et godt eksempel på kaoset med apper og brikker, og hvorfor jeg har lyst til å kaste slikt på båten til fordel for vanlige bankkort.

Er jo interessant at Circle K må ha 3 apper for det som en app kunne hatt. Lade-app, Extra-kunde-app og så har jeg installert en "Circle K Hjem og jobblading".

Men da foreslår jeg at du følger det siste i den posten, nemlig å kontakte Circle K Support!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

RJK

Endret rabatt hos Circle K, fra prosent til fast 45 øre/kWh i rabatt:

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

goggo

Jøss, gratis kaffe neste år også?

Ja tusen takk da Circle K, det er nesten så jeg får dårlig samvittighet for å lade så lite på de dyre laderne deres for tiden.
Men jeg lover å kjøpe mange is hos dere neste sommer også :)

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

RJK

#202
Hmmm, ikke mottatt tilbudet ennå.

Edit, ser den står på Circle K extra når jeg logger inn via PC, men kommer ikke opp i appen.

Edit 2! Husk å scrolle nedover, selv om det ser ut som man allerede er nederst på siden! ;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

kvakke

Sitat fra: goggo på torsdag 09. november 2023, klokken 10:41Jøss, gratis kaffe neste år også?

Ja tusen takk da Circle K, det er nesten så jeg får dårlig samvittighet for å lade så lite på de dyre laderne deres for tiden.
Men jeg lover å kjøpe mange is hos dere neste sommer også :)

Mvh
Hugo


Lite tips til de som har fått gratis kopp eller avtale av circle k: den kan også brukes på premium mot et mellomlegg. Jeg betalte 100kr for å fornye premium for 2024. Helt greit.

orodreth

Sitat fra: kvakke på fredag 10. november 2023, klokken 14:10
Sitat fra: goggo på torsdag 09. november 2023, klokken 10:41Jøss, gratis kaffe neste år også?

Ja tusen takk da Circle K, det er nesten så jeg får dårlig samvittighet for å lade så lite på de dyre laderne deres for tiden.
Men jeg lover å kjøpe mange is hos dere neste sommer også :)

Mvh
Hugo


Lite tips til de som har fått gratis kopp eller avtale av circle k: den kan også brukes på premium mot et mellomlegg. Jeg betalte 100kr for å fornye premium for 2024. Helt greit.

Bare 100kr for og oppgradere fra standard kopp til premium kopp? Da blir det oppgradering på meg også.

OlaM

Snikene har skjønt at de tjener inn kaffen på alle bollene jeg kjøper.  :'( Håper det går greit å fornye premium kopp med non-premium klistremerke.
'21 3LR

Ingeniøren

Hva er det med Premium kopp annet enn at det er termokopp ?
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

turfsurf

Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

orodreth

Sitat fra: orodreth på tirsdag 14. november 2023, klokken 10:29
Sitat fra: kvakke på fredag 10. november 2023, klokken 14:10
Sitat fra: goggo på torsdag 09. november 2023, klokken 10:41Jøss, gratis kaffe neste år også?

Ja tusen takk da Circle K, det er nesten så jeg får dårlig samvittighet for å lade så lite på de dyre laderne deres for tiden.
Men jeg lover å kjøpe mange is hos dere neste sommer også :)

Mvh
Hugo


Lite tips til de som har fått gratis kopp eller avtale av circle k: den kan også brukes på premium mot et mellomlegg. Jeg betalte 100kr for å fornye premium for 2024. Helt greit.

Bare 100kr for og oppgradere fra standard kopp til premium kopp? Da blir det oppgradering på meg også.

De tok 250kr for å gå fra standard kopp til premium med klistremerke for 2024 med denne gratis kupongen.

turfsurf

Sitat fra: orodreth på søndag 19. november 2023, klokken 08:50De tok 250kr for å gå fra standard kopp til premium med klistremerke for 2024 med denne gratis kupongen.
Ja, 100 for oppgraderingen og 150 for koppen. Har man premium kopp fra før blir det da 100,-
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA