Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Circle K på ville veier?

Startet av elektro, lørdag 23. april 2022, klokken 12:17

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Ja de har mange slik avtaler. Se bilde

Ingeniøren

Tror ikke statsministeren og liknende betaler for maten når man er på valgkamp mm, så synes det er helt greit at veiens helter får litt og !
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE
2024 Linux Zorin på PC'n

Electric cars in Norway

Sitat fra: Ingeniøren på tirsdag 12. november 2024, klokken 09:03Tror ikke statsministeren og liknende betaler for maten når man er på valgkamp mm, så synes det er helt greit at veiens helter får litt og !
Helt enig. De bør få det. De utgjør jo en forskjell de der, så ære være de :+1:

gte-bjørn

Sitat fra: gte-bjørn på lørdag 09. november 2024, klokken 15:21Jeg forsøkte å fornye på CK Stjørdal idag men de fikk det ikke til, skulle ha 249, for oblaten. :( Så da ba jeg dem kansellere og så blir det å prøve på nytt et annet sted.  ::)

Nå vet jeg hvorfor de ikke fikk det til: jeg bruke feil kredittkort. :-[ Det ser jeg fordi rosinbollene jeg kjøpte med samme kort ikke vises i appen for det kortet som er registrert hos CK. Altså må jeg ha brukt det andre. Men da bør det funke neste gang.

Hjortefot

Tipper statsminister til enhver tid og de fleste partiledere betaler for rundstykket sitt og setter det på reiseregning, om det ikke er en i overkant entusiastisk partifelle bak disken.  :laugh:

Men om du har et firma med en liten varebil, er det nok til å bli medlem av Norges Lastebileierforbund. Rundt ti tusen i året, det skal vel spises noen bensinstasjonsburgere før det går i pluss. Men kaffen er gratis, da.
Model 3 LR - 2019

Electric cars in Norway

Sitat fra: Hjortefot på tirsdag 19. november 2024, klokken 12:25Men om du har et firma med en liten varebil, er det nok til å bli medlem av Norges Lastebileierforbund. Rundt ti tusen i året, det skal vel spises noen bensinstasjonsburgere før det går i pluss. Men kaffen er gratis, da.
10 000? det var da voldsomt så mye

Trig8

Sitat fra: gte-bjørn på onsdag 13. november 2024, klokken 17:18
Sitat fra: gte-bjørn på lørdag 09. november 2024, klokken 15:21Jeg forsøkte å fornye på CK Stjørdal idag men de fikk det ikke til, skulle ha 249, for oblaten. :( Så da ba jeg dem kansellere og så blir det å prøve på nytt et annet sted.  ::)

Nå vet jeg hvorfor de ikke fikk det til: jeg bruke feil kredittkort. :-[ Det ser jeg fordi rosinbollene jeg kjøpte med samme kort ikke vises i appen for det kortet som er registrert hos CK. Altså må jeg ha brukt det andre. Men da bør det funke neste gang.

Jeg hadde samme problem der - selv om rett kredittkort var registrert i appene. Fikk klistremerke ved bruk av strekkoden i appen.

Hjortefot

Sitat fra: Electric cars in Norway på onsdag 20. november 2024, klokken 18:5410 000? det var da voldsomt så mye
Lokallag, fylkeslag og NLF sentralt skal ha sin bit av kaka. Så må firmaet, bilen og personen ha medlemskap. Det blir fort femsifret. Det er ikke gratis å drive en partipolitisk uavhengig nærings- og arbeidsgiverorganisasjon som skal lobbyere mot Oslo og Brussel og holde media med stoff om at samfunnet stopper opp om det ikke er lave skatter, minimale avgifter og billig diesel til enhver tid!  ;D
Model 3 LR - 2019

Electric cars in Norway

Sitat fra: Hjortefot på torsdag 21. november 2024, klokken 11:17
Sitat fra: Electric cars in Norway på onsdag 20. november 2024, klokken 18:5410 000? det var da voldsomt så mye
Lokallag, fylkeslag og NLF sentralt skal ha sin bit av kaka. Så må firmaet, bilen og personen ha medlemskap. Det blir fort femsifret. Det er ikke gratis å drive en partipolitisk uavhengig nærings- og arbeidsgiverorganisasjon som skal lobbyere mot Oslo og Brussel og holde media med stoff om at samfunnet stopper opp om det ikke er lave skatter, minimale avgifter og billig diesel til enhver tid!  ;D
Ja jeg ser den. Da blir det dyrt. 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA