Model Y - bestilling og levering 1. kvartal 2022

Startet av Antonand, mandag 03. januar 2022, klokken 23:18

« forrige - neste »

Skuggfaks

Jeg fikk raskt svar på chatten på nettsiden i forrige uke, du kan prøve der.
# Model Y LR 2022.

andev

Fant omsider min VIN i kildekode i går. Hadde som folk har nevnt endret seg til å vise "2022" foran Tesla Model Y på kontosiden. Sporet opp VIN på siden linket til nedenfor, og fant at bilen er på Hoegh Traveller som ankommer Zeebrugge 13.februar 😊

https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo

Har ikke fått hørt etter om denne har alle nevnte oppgraderinger enda.

DagfinnN

Hurra da har jeg fått VIN også. Da er det bare å starte søk i alle tilgjengelig skip.
Dessverre ikke om bord på Hoegs autoliner. Kommer vel flere skip.

Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

JLindberg

Sitat fra: DagfinnN på tirsdag 08. februar 2022, klokken 12:37
Hurra da har jeg fått VIN også. Da er det bare å starte søk i alle tilgjengelig skip.

Fikk VIN for 4 dager siden men heller ikke på dette skip.

iloominaty

Har også VIN nå, (LRWYGCEK6NC23xxxx)men dukker ikke opp på Hoegh sin søkeside

tornaldo

Sitat fra: JLindberg på tirsdag 08. februar 2022, klokken 13:45
Sitat fra: DagfinnN på tirsdag 08. februar 2022, klokken 12:37

Fikk VIN for 4 dager siden men heller ikke på dette skip.

Da er bilen på skipet Viking Bravery. VIN ble fordelt 4. feb. Ankomst Zeebrugge 14.2

Hvis man fikk VIN i dag, så er det enten på Sunrise Ace eller Glovis Condor, begge i Zeebrugge ca 15.2.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

DagfinnN

Sitat fra: tornaldo på tirsdag 08. februar 2022, klokken 14:33
Hvis man fikk VIN i dag, så er det enten på Sunrise Ace eller Glovis Condor, begge i Zeebrugge ca 15.2.
Har du link til cargo søk?

Antonand

Sitat fra: andev på tirsdag 08. februar 2022, klokken 10:56
Fant omsider min VIN i kildekode i går. Hadde som folk har nevnt endret seg til å vise "2022" foran Tesla Model Y på kontosiden. Sporet opp VIN på siden linket til nedenfor, og fant at bilen er på Hoegh Traveller som ankommer Zeebrugge 13.februar 😊

https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo

Har ikke fått hørt etter om denne har alle nevnte oppgraderinger enda.

Når bestilte du?

tornaldo

Sitat fra: DagfinnN på tirsdag 08. februar 2022, klokken 19:43
Sitat fra: tornaldo på tirsdag 08. februar 2022, klokken 14:33
Har du link til cargo søk?

I dag er det visst blitt fordelt VIN på veldig mange skip, etter info på det tyske forumet å dømme.

Det er vel bare på Hoegh skip at man kan sjekke VIN, og virker ikke som det er særlig med Hoegh skip på vei med Tesla.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

DagfinnN

Da har min Tesla selger funnet ut at bilen ankommer Trondhjem med et eller annet skip. Noen skipsdetektiver som kan finne ut hvilke bilbåter som kommer til Trondheim?

DagfinnN

Vet ikke mer enn at den visstnok kommer til Trondheim.

Skuggfaks

Det var som pokker da. Kun jeg som ikke har fått VIN snart :-) Bestilling november 2021, avslo levering slutten av november, fikk til svar tommel opp og levering utsatt til 22. feb/mars Q1 2022 - Bergen.
# Model Y LR 2022.

tornaldo

Sitat fra: DagfinnN på onsdag 09. februar 2022, klokken 14:21
Vet ikke mer enn at den visstnok kommer til Trondheim.

Med VIN/når du fikk VIN, så kan man anslå hvilket skip den er på, og dermed når den ankommer Zeebrugge. Dermed er det litt enklere å anslå når den kommer til Trondheim.

ruslebiff

Sitat fra: Skuggfaks på onsdag 09. februar 2022, klokken 14:57
Det var som pokker da. Kun jeg som ikke har fått VIN snart :-) Bestilling november 2021, avslo levering slutten av november, fikk til svar tommel opp og levering utsatt til 22. feb/mars Q1 2022 - Bergen.

Har heller ikke fått VIN, så du er ikke den eneste.  :D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA