Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y - bestilling og levering 1. kvartal 2022

Startet av Antonand, mandag 03. januar 2022, klokken 23:18

« forrige - neste »

egolf2018

Lurer også på om andre har fått vin på sin Model Y bestilling. Jeg har ikke fått vin foreløpig. Bestilte i slutten av november 2021. Virker ikke som det er andre enn noen av de som har bestilt Model 3 som har fått vin.


egolf2018

Jeg ser at jeg i dag har mottatt vin-nummer i kildekoden for min bestilling på Model Y.

DagfinnN

Søkte du bare på "vin"?
Jeg har også bil i bestilling og venter i glede og spenning.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Stig85

Sakset fra model3norway.com:
"En metode for å lese ut VIN nummeret på er å gå på bestillingssiden, trykk F12 i Chrome/ Edge/ Firefox.
Gå til "Console" fanen og tast inn kommandoen: Tesla.ProductF.Data.Insurance.vin"

Jeg har også fått VIN i dag  8)
2018 Nissan Leaf Tekna | 2022 Tesla Model Y LR - i bestilling

Antonand


krister461

Noen her, eller i Tyskland, som har fått vin fra Berlin og/eller på en Performance?

tornaldo

Sitat fra: krister461 på onsdag 02. februar 2022, klokken 16:22
Noen her, eller i Tyskland, som har fått vin fra Berlin og/eller på en Performance?

Nei, kun LR fra Kina.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

egolf2018

Sitat fra: DagfinnN på onsdag 02. februar 2022, klokken 15:19
Søkte du bare på "vin"?
Jeg har også bil i bestilling og venter i glede og spenning.

Søkte på «LRW».

Skuggfaks

Dere som har fått VIN, har dere nå (eller tidligere) bekreftet på noen måte at dere vil ta levering nå?
# Model Y LR 2022.

egolf2018

Jeg bestilte i slutten av november, og har fått vin-nummer i dag. Ønsker levering så kjapt som mulig, men jeg har ikke kommunisert noe til Tesla ang. det. Antar at de leverer ut så fort de kan, om man ikke ønsker noe annet.

JLindberg

#26
Sitat fra: Stig85 på onsdag 02. februar 2022, klokken 15:46
Sakset fra model3norway.com:
"En metode for å lese ut VIN nummeret på er å gå på bestillingssiden, trykk F12 i Chrome/ Edge/ Firefox.
Gå til "Console" fanen og tast inn kommandoen: Tesla.ProductF.Data.Insurance.vin"

Jeg har også fått VIN i dag  8)

Forsøkte. Fikk dette tilbake:

> Tesla.ProductF.Data.Insurance.vin
< null

:(

Skal ha levering i Trondheim. Dere som har fått VIN. Hvor skal dere ha levert?

gunnarPH

#27
Sitat fra: JLindberg på torsdag 03. februar 2022, klokken 11:04
Sitat fra: Stig85 på onsdag 02. februar 2022, klokken 15:46
Sakset fra model3norway.com:
"En metode for å lese ut VIN nummeret på er å gå på bestillingssiden, trykk F12 i Chrome/ Edge/ Firefox.
Gå til "Console" fanen og tast inn kommandoen: Tesla.ProductF.Data.Insurance.vin"

Jeg har også fått VIN i dag  8)

Forsøkte. Fikk dette tilbake:

> Tesla.ProductF.Data.Insurance.vin
< null

:(

Skal ha levering i Trondheim. Dere som har fått VIN. Hvor skal dere ha levert?

Utlevering i Drammen. Fant VIN via kildekoden. Oppdatert i løpet av natten(den var ikke der i går). Fikk SMS/E-pst om bekrefte forsikring i natt. Bestilte bilen rett før jul. Valgte gratis første måned. Intet om økt rekkevidde etc. Spennende blir det i allefall. 

ronnynilsen

Har også levering i Drammen, og fikk VIN i går (fant i HTML koden, var ikke der før). Har fått melding tidligere om at den har lenger rekkevidde, og beskjed om å ordne forsikring i dag. Bestilte i starten av november.
Tesla model Y LR 2022

tornaldo

Til info kan man se om man har fått VIN eller ikke, ved å se om det står 2022 foran Model Y på kontoen/Dashboard. Før det, er det ikke noe poeng å lete i kildekoden.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA