Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kjipe chips og ventesukk...

Startet av mrLockertsen, torsdag 09. september 2021, klokken 14:06

« forrige - neste »

camilio

Mister 3 kameraer og muligheten for 360, sånn som jeg forsto det. Men beholder ryggekameraet og får inteligent parking system, men om det også er i intro version aner jeg ikke.
Ryggekamera, p.sensor f og b.samt inteligent parking system with memory.
Dette vil da si at bilen kan lære seg parkeringer, bilen vil da huske dette og dermed kunne parkere bilen for deg

VoltWay

Min bil har i alle fall fått produksjonsuke, så kanskje det er håp om å få den innen 2-3 måneder.

camilio

Jeg fikk beskjed om at bil skal komme 1 måned etter produksjon, så det burde være håp  :) Så man får bare krysse fingrene  :D

Bigdrago

Fikk min forrige uke.
1 år venteliste.
1 år 6 mnd leveringstid.
😅
Iv80x, sort skinn, 21" hjul og _alt_ av tilleggsutstyr. Understellsbehandling og dropoff.
Venter på stereopakke fra bassbrothers.

Den som venter venter ikke forgjeves.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Vurderer en elbil

Sitat fra: Bigdrago på fredag 13. mai 2022, klokken 14:17
Fikk min forrige uke.
1 år venteliste.
1 år 6 mnd leveringstid.
😅
Iv80x, sort skinn, 21" hjul og _alt_ av tilleggsutstyr. Understellsbehandling og dropoff.
Venter på stereopakke fra bassbrothers.

Den som venter venter ikke forgjeves.
Gratulerer  :) Høres bra ut.
Er dette med ME3?
Blir spennende å høre om hva du synes etter hvert.

Bor du ved Ålesund, eller skal du få noen andre til å installere Bassbrothers opplegget?

Jeg vurderer sterkt Bassbrothers i en ny bil, jeg også.
Hva betaler du for å få dette inn i bilen?
Fossilbil

Bigdrago

Ikke me3.
Jeg monterer anlegget selv. Venter på at de skal komme med det oppgraderte anlegget som har to forsterkere. Det krever litt mer av montering ved at man må trekke 12v kabel direkte fra batteriet.

Bilen er helt nydelig. Måtte trekke ut en sikring i starten for å få telefon paret med bilen osv. I dag kom et høyt knepp da bilen slo seg på, slo av og på inforainment og lyden kom ikke tilbake.
Dette er som en pc fra 90tallet, de krever noen restarts av og til:)
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Mort90

Min er ferdigstilt i dag, venter i spenning på om det blir ytterligere forsinkelser grunnet dele/chipmanger.

IV80x med div ekstrautstyr

Uten HUD, CF eller oppgradert lydanlegg (tar dette etter å ha fått bilen)

VoltWay

Virker som de har fått tatt inn en del etterslep nå. Ser på andre forum òg at det skjer ting. Er visst det som er fokus de neste ukene også, å få unnagjort etterslep. Er visst ikke så mange som går i banking heller om dagen.

SolEL

Selger hevdet at hvis jeg dropper crystal face og Canton så ville det speede opp levering. Etter noen dager etter Canton ble strøket så er vist bilen produksjons klar pga at vi strøk Canton. Kanskje vi får bilen i August

Eivind1

Har fått produksjonsuke 37 nå. Når kan jeg regne med å få utlevert bilen ca da?

VoltWay

Sitat fra: Eivind1 på tirsdag 02. august 2022, klokken 11:35
Har fått produksjonsuke 37 nå. Når kan jeg regne med å få utlevert bilen ca da?
Det kan variere en del avhengig av ulike faktorer. Hvor heldig du er med sjøtransporten, hvor bilen skal i Norge, hvor lang tid forhandleren trenger, om du har bestilt lakkforsegling og/eller undestellsbehandling. 4-8 uker kanskje.

Eivind1

Takk for svar. Er det noen måte å følge produksjonen og transporten på?

VoltWay

Forhandler er den som sitter på mest informasjon. Får du ev. vite hvilken båt den blir lastet på så kan den følges på nett, men selger har oversikt over hvor den befinner seg og kan best gi deg et estimat basert på deres erfaring.

Eivind1


Bilskallen

Har du fått produksjonsuke 37 så får du 2023-modell.
Er spent på hva de gjør med utstyret på MY23 da pakkene er annerledes for bestillinger som foretas nå? Max og Ultra pluss noe smått. Selgeren min er på ferie så jeg må vente før jeg får svar..

Bilen min ble bestilt juni 2021 - har fått uke 35. Sportline 80X med alt unntatt crystal face, hud og canton.

Forøvrig så kommer båtene til Oslo fra Bremerhaven mandager og torsdager, men de siste månedene har båtlogistikken vært litt vinglete.
Ledetid fra produksjon til ankomst Oslo er to uker etter produksjonsdato, og så kan du legge til to uker for klargjøring, transport til forhandler litt avhengig av hvor du bor i landet.
Planlagte ankomster finner du her: https://uecc.com/pdfschedule/schedule.pdf
Som oftest er det Autoprogress som går i rute mellom Bremerhaven og Oslo samt Drammen (på torsdager).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA