Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Guide: bytte sensorer på varmeapparat

Startet av Sveinung Rogstad, søndag 28. mars 2021, klokken 01:06

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

#90
Sitat fra: Fanten på tirsdag 09. juli 2024, klokken 20:04
Sitat fra: grønnskolling på søndag 30. juni 2024, klokken 10:41Vet ikke om det er kommentert her, men kan man ta ut sensorene for å sjekke tilstand på de uten å tømme gas?

Nei
Fanten, når man har først tatt de ut så bytter mann, alt annet er sløsing med tid eller dobbeltarbeid..for de vil gå de sensorene. Det er en konstruksjonsfeil som VW Norge ikke tok på fabrikkgarantien. I andre land har VW tatt recall på slikt feks US, men ikke i Norge. Flaut av VW Norge & Møller som har tjent seg styrtrike på å selge biler (og drive med eiendom og annen morro). Dette har de råd til å betale for.

folastuen

Hatt vår 2019 eGolf på service i dag.
Fått melding fra Møller om:
ligger sporadisk feil på sperreventil 1 og 5 på kølemiddel mekanisk feil p1c1a00 og p1c3a00

Bilen bikket selvsagt 5 år fra første registreringsdato for 14 dager siden.. er det registrert feilkoder før den dato bør det vel være mulig å kreve dette på garanti? Jeg måtte tross alt vente halvannen måned på service fra da bilen varslet om det, så dette kunne jo fint vært oppdaget tidligere..

Electric cars in Norway

#92
Sitat fra: folastuen på torsdag 22. august 2024, klokken 10:54Hatt vår 2019 eGolf på service i dag.
Fått melding fra Møller om:
ligger sporadisk feil på sperreventil 1 og 5 på kølemiddel mekanisk feil p1c1a00 og p1c3a00

Bilen bikket selvsagt 5 år fra første registreringsdato for 14 dager siden.. er det registrert feilkoder før den dato bør det vel være mulig å kreve dette på garanti? Jeg måtte tross alt vente halvannen måned på service fra da bilen varslet om det, så dette kunne jo fint vært oppdaget tidligere..
Trist sak. Møller er noen haier på dette her. Ikke gi deg. Møller bør dekke dette gratis for deg, synes nå jeg da. Eller en deal.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA