Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Charge myHyundai

Startet av automat, onsdag 30. september 2020, klokken 19:08

« forrige - neste »

Stig@tle

Bruker noen cmh kortet sitt lengre?
Fikk en mail om at jeg skulle registrere meg samt ta ibruk cmh brikka...
Litt usikker på om det er så lurt?
🏎 Kona. 64kw 2020. 90'km - selges.... En gang

Noraf

Javist er det lurt og gjøre det klart til bruk. Sett det opp med flex, koster mer å bruke, men ingen ting å ha.
Det er jo en god nødløsning å ha i bakhånd.
Personlig lader jeg ikke nok hjemmefra til daglig til at det er nyttig for meg å ha noe annet en flex, men det kan jo være anderledes for deg.

TB

Fordelen med Charge myHyundai er om en trenger å lade vil det ofte være raskere å bruke denne løsningen eller en av de tilsvarende tjenestene for å lade enn å registrere seg for en enkelt operatør.

Pass på å sjekke prisen på AC lading, noen steder tarCharge myHyundai svært grovt betalt.

Jeg har i tillegg Elbilforeningen sin blå brikke og Elton, pluss et utvalg enkeltstående operatører. Stort sett fungerer en av disse.

I Sverige måtte jeg benytte en egen app for parkering og lading i Göteborg.
Citroen C-Zero 2012 -2019
Hyundai KONA Electric 2019 - 2023
KONA Electric Long Range Premium 2024
Lørenskog

RJK

Visste ikke at de hadde mulighet for CMH-brikke. Har bare kortet ennå, og bruker det mot Ionity.

Men Ionity-avtalen min går ut på søndag, og det nye Ionity-tilbudet fra CMH er såpass dårlig at jeg heller hadde tatt Ionity Passport, men tenker å teste at jeg får ladet hos Tesla SuC, før jeg ev. vurderer å "bli medlem" der.

CMH er så dyre hos alle andre, at jeg ser absolutt NULL poeng med å bruke de fremover. Og de holder faktiske ladepriser skjult, så det er ikke mulig å se hva kostnadene blir med annet enn det som fremkommer i kartet når man er logget inn.

Så gikk jeg inn på chargemyhyundai.com uten å logge inn, og nå var det plutselig link til kart hvor man kan se priser med de to forskjellige avtalene.

Denne er jeg banna bein på at er relativt ny, for jeg har ikke sett den før, og er ikke så lenge siden sit jeg var inne (2 uker eller så!?!)

Da må jeg plutselig se over prisene igjen og regne på dette, for å se om jeg skal beholde abonnementet...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA