Tror dere snakker forbi hverandre. Begge påpeker at vinterhjul og hengerfeste trolig ikke er med BYD Tang.
Men alt dette og metallic lakk er med på EQC. Dermed er forskjellen i pris mellom et anerkjent premium merke og BYD faktisk bare ca 50k. Verditapet på BYD 1 gen Tang kan fort være spist opp ved signering...
Er ikkje snakk om truleg, hengarfeste og vinterdekk kostar ekstra på BYD Tang 
Og metallic lakk....
Mao. ferdig bil på vei :
BYD Tang 4x4 inkludert Executive pack : 599.900,-
Metallic lakk : 8900,-
Vinterdekk : 25.000,- (for 22 tommer kanskje mer??)
Hengerfeste : 13.000-(??)
Sum : 648.600
I tillegg kommer vrakpanten på 2400,- - men det er jo gjengs overalt selv om noen
legger den inn i summen når kunden ber om pristilbud - slik at kunden ser totalbeløpet. Så summen ca 650k er den reelle summen en kan gå inn å sammenligne med f.eks E-tron,EQC osv...
Synes dette ble ganske dyrt for et nytt merke. RSA har sikkert et ok serviceapparat
oppe å går, men verkstedene har jo null erfaring med denne bilen og både de og kundene vil jo kanskje måtte "lide" litt i den prosessen som venter - f.eks med tanke på reservedeler, eventuelle feil/mangler osv...