Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

emurof

#2550
Da er jeg veldig spent på hvordan SnøhvitM3P kan konkludere med at "Tesla har registrert og avregistrert bilen på en og samme dag rett før nyttår for å få opp Q4 tallene".

Ser man derimot på VW, så er det mye som tyder på at de i mange land (alle?) rapporterer tall for leveranser til forhandlere og ikke til reelle kunder. Med andre ord er "rekordsalget" av ID.3 bare en stor bløff, fordi rundt i Europa er det visstnok haugevis av ID.3 til salgs, og som man får kastet etter seg med store rabatter fordi forhandlerne sitter med lagrene fulle av biler som er registrert som "levert".

https://twitter.com/evcarmike/status/1357476400148668416
https://twitter.com/meckimac/status/1358174422675443716

alagerqv

Møller registrer så vidt jeg har hørt på sluttkunder. Sikkert en og annen demobil også, men normalen er sluttkunder.

trykkertor

Sitat fra: emurof på søndag 07. februar 2021, klokken 12:16
Da er jeg veldig spent på hvordan SnøhvitM3P kan konkludere med at "Tesla har registrert og avregistrert bilen på en og samme dag rett før nyttår for å få opp Q4 tallene".

Var det ikke det Tesla selv hadde fortalt en eier da?
Er slik jeg leste det. Og at de backet det med at "det er helt normalt i bilbransjen over flere merker å gjøre det slik."
Husker når KIA registrerte bøttevis, jevnt og trutt med Soul-EV i Tyskland, for så å direkte sende dem videre til norsk salg.

Marzo

#2553
Sitat fra: emurof på søndag 07. februar 2021, klokken 01:02
Er det noen her som tok levering i desember? Kan dere bekrefte at bilen allerede var registrert på andre (eller Tesla selv) før dere mottok bilen? Står dere som første eier i kjøretøyopplysningene til Vegvesenet?

Her er en rekke biler registrert i fjor som ble registrert på Tesla Norway og så videre på ny eier i januar.

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB9MF845471

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF845348

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF846239

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB0MF837386

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB0MF836190

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF837122

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB5MF841952

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845329

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF847536

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB3MF845207

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845296

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Dette er bare noen stikk prøver fra en tilfeldig dato.

Jeg har ikke sjekket på Twitter om det finnes andre teorier på dette.
Blitt i overkant mange konspirasjonsteorier i tråden her allerede

SnøhvitM3P

Sitat fra: Thomas Parsli på lørdag 06. februar 2021, klokken 18:15
Sitat fra: SnøhvitM3P på torsdag 04. februar 2021, klokken 16:28
Fikk endelig tatt mot levering på bilen i dag! :D :+1:

Gratuler!

Hva ble kompensasjonen?
(Service eller ekstrautstyr som dekk er lettere å forhandle frem enn prisavslag, hvis dere fortsatt ikke er enige).

Fikk en wall Connector i kompensasjon.
https://shop.tesla.com/no_no/product/s_lvfarget-wall-connector

Er veldig fornøyd med bilen sålangt, den er allerede på over 900km.
Bilen hadde ved leveranse 4-5 små lakkskader, skade på førerside vindu og en liten på ratt.

Sitat fra: emurof på søndag 07. februar 2021, klokken 12:16
Da er jeg veldig spent på hvordan SnøhvitM3P kan konkludere med at "Tesla har registrert og avregistrert bilen på en og samme dag rett før nyttår for å få opp Q4 tallene".

Ser man derimot på VW, så er det mye som tyder på at de i mange land (alle?) rapporterer tall for leveranser til forhandlere og ikke til reelle kunder. Med andre ord er "rekordsalget" av ID.3 bare en stor bløff, fordi rundt i Europa er det visstnok haugevis av ID.3 til salgs, og som man får kastet etter seg med store rabatter fordi forhandlerne sitter med lagrene fulle av biler som er registrert som "levert".

https://twitter.com/evcarmike/status/1357476400148668416
https://twitter.com/meckimac/status/1358174422675443716

De som jobber på tesla sa det selv til meg slik og at det var derfor den hadde vært registrert før.

2021 Tesla Model 3 Performance (Hvit) - bestilt 19. Okt.
Levert 04. Feb.

trykkertor

Sitat fra: Marzo på mandag 08. februar 2021, klokken 12:18
Sitat fra: emurof på søndag 07. februar 2021, klokken 01:02
Er det noen her som tok levering i desember? Kan dere bekrefte at bilen allerede var registrert på andre (eller Tesla selv) før dere mottok bilen? Står dere som første eier i kjøretøyopplysningene til Vegvesenet?

Her er en rekke biler registrert i fjor som ble registrert på Tesla Norway og så videre på ny eier i januar.

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB9MF845471

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF845348

Dette er bare noen stikk prøver fra en tilfeldig dato.
Finner du tilsvarende på til eksempel iD3 eller e-Tron?

Marzo

Sitat fra: trykkertor på mandag 08. februar 2021, klokken 17:49
Sitat fra: Marzo på mandag 08. februar 2021, klokken 12:18
Sitat fra: emurof på søndag 07. februar 2021, klokken 01:02
Er det noen her som tok levering i desember? Kan dere bekrefte at bilen allerede var registrert på andre (eller Tesla selv) før dere mottok bilen? Står dere som første eier i kjøretøyopplysningene til Vegvesenet?

Her er en rekke biler registrert i fjor som ble registrert på Tesla Norway og så videre på ny eier i januar.

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB9MF845471

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF845348

Dette er bare noen stikk prøver fra en tilfeldig dato.
Finner du tilsvarende på til eksempel iD3 eller e-Tron?
Litt vanskelig da de ikke har en slik praksis.

RJK

Sitat fra: Marzo på mandag 08. februar 2021, klokken 23:27
Sitat fra: trykkertor på mandag 08. februar 2021, klokken 17:49
Sitat fra: Marzo på mandag 08. februar 2021, klokken 12:18
Sitat fra: emurof på søndag 07. februar 2021, klokken 01:02
Er det noen her som tok levering i desember? Kan dere bekrefte at bilen allerede var registrert på andre (eller Tesla selv) før dere mottok bilen? Står dere som første eier i kjøretøyopplysningene til Vegvesenet?

Her er en rekke biler registrert i fjor som ble registrert på Tesla Norway og så videre på ny eier i januar.

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB9MF845471

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF845348

Dette er bare noen stikk prøver fra en tilfeldig dato.
Finner du tilsvarende på til eksempel iD3 eller e-Tron?
Litt vanskelig da de ikke har en slik praksis.

Og det er du helt sikker på? Hører nemlig det helt motsatte, at dette er standard prosedyre hos VW, og det sies at det står mange ID3-biler hos forhandlere, som ble registrert på VW-forhandler før nyttår, og så avregistrert igjen.

Det ryktes at dette er en av grunnene til at det er så få ID.3-salg registrert hittil i år. Bare 148 hittil i år.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

alagerqv

Grunnen til dårlig nysalg på ID3 er jo at den er slaktet av mange av kundene i tillegg til pressen. Men Møller registrerer ikke på forhandlere med mindre den skal være demobil på ekte.

Marzo

Sitat fra: RJK på tirsdag 09. februar 2021, klokken 01:01
Og det er du helt sikker på? Hører nemlig det helt motsatte, at dette er standard prosedyre hos VW, og det sies at det står mange ID3-biler hos forhandlere, som ble registrert på VW-forhandler før nyttår, og så avregistrert igjen.

Det ryktes at dette er en av grunnene til at det er så få ID.3-salg registrert hittil i år. Bare 148 hittil i år.

Ja når man leser her inne så ser man at det er mange som har hørt mye rart...
Spesielt når man blir kritisk mot et bestemt merke.

Men de som altså var svært skeptiske til at det SnøhvitM3P sa var sant, har nå fått forklart at det var det.

Kanksje på tide å revurdere kildene dine.

Marzo

Sitat fra: RJK på tirsdag 09. februar 2021, klokken 01:01
Og det er du helt sikker på?

Og ja jeg er helt sikker på at andre merker ikke registrerer bilene før de registreres på kunder, bare for å pynte på statestikken..


RJK

Sitat fra: Marzo på tirsdag 09. februar 2021, klokken 09:23
Sitat fra: RJK på tirsdag 09. februar 2021, klokken 01:01
Og det er du helt sikker på? Hører nemlig det helt motsatte, at dette er standard prosedyre hos VW, og det sies at det står mange ID3-biler hos forhandlere, som ble registrert på VW-forhandler før nyttår, og så avregistrert igjen.

Det ryktes at dette er en av grunnene til at det er så få ID.3-salg registrert hittil i år. Bare 148 hittil i år.

Ja når man leser her inne så ser man at det er mange som har hørt mye rart...
Spesielt når man blir kritisk mot et bestemt merke.

Men de som altså var svært skeptiske til at det SnøhvitM3P sa var sant, har nå fått forklart at det var det.

Kanksje på tide å revurdere kildene dine.

Først og fremst, skjønner jeg ikke hvorfor du krysskobler de sakene, og fremstiller det som jeg har meninger jeg ikke har uttalt meg om. Jeg har lest tråden, men ikke deltatt, så vennligst hold meg utenfor dette. Dette var et stygt tilfelle av å angripe fullstendig uten grunn.

Dernest, jeg kjører Kona, ikke noe Tesla, så enda en grunn til å ikke påkaste meg noen form for fanboystatus.

Men du slengte ut en påstand uten større bevis for den, så det var det jeg etterspurte. Dog, måten din å svare på, tyder vel heller lite som du hadde kjøtt på beinet på påstandene, men var vel så mye "tomt slag i lufta".

Jeg har selvsagt kilder utenom her inne, og tviler ikke et sekund på at dette faktisk er utbredt i bransjen. Og Møller er en forhandlerkjede jeg dessutten har svært liten grunn til å ha veldig høye tanker om.

VW og Møller har dessuten flere godt kjente skraper, som #dieselgate bare er en av grunnene. At VW og Møller bedriver slikt, har jeg derfor all grunn til å tro på. Noen steds lærer jo folk ukulturen fra.

At du holder dem opp på en slags pidestall, får du selvsagt gjøre, da folk har forskjellige erfaringer.  Men du får tåle at andre ikke har like høye tanker om dem som du har.

Men det var altså ikke beskyttelse av Tesla, men særdeles liten tiltro til VW/Møller som var bakgrunnen for kommentaren min. Og kildene her inne virket som var fra både (tidligere) interne i Møllergruppen, og andre som ikke nødvendigvis hadde så godt om Teslalå fortelle, så liten grunn til å tro at det var fanboys som prøvde å sværte VW/Møller.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Marzo

Sitat fra: RJK på tirsdag 09. februar 2021, klokken 19:53
Sitat fra: Marzo på tirsdag 09. februar 2021, klokken 09:23
Sitat fra: RJK på tirsdag 09. februar 2021, klokken 01:01
Og det er du helt sikker på? Hører nemlig det helt motsatte, at dette er standard prosedyre hos VW, og det sies at det står mange ID3-biler hos forhandlere, som ble registrert på VW-forhandler før nyttår, og så avregistrert igjen.

Det ryktes at dette er en av grunnene til at det er så få ID.3-salg registrert hittil i år. Bare 148 hittil i år.

Ja når man leser her inne så ser man at det er mange som har hørt mye rart...
Spesielt når man blir kritisk mot et bestemt merke.

Men de som altså var svært skeptiske til at det SnøhvitM3P sa var sant, har nå fått forklart at det var det.

Kanksje på tide å revurdere kildene dine.

Først og fremst, skjønner jeg ikke hvorfor du krysskobler de sakene, og fremstiller det som jeg har meninger jeg ikke har uttalt meg om. Jeg har lest tråden, men ikke deltatt, så vennligst hold meg utenfor dette. Dette var et stygt tilfelle av å angripe fullstendig uten grunn.

Dernest, jeg kjører Kona, ikke noe Tesla, så enda en grunn til å ikke påkaste meg noen form for fanboystatus.

Men du slengte ut en påstand uten større bevis for den, så det var det jeg etterspurte. Dog, måten din å svare på, tyder vel heller lite som du hadde kjøtt på beinet på påstandene, men var vel så mye "tomt slag i lufta".

Jeg har selvsagt kilder utenom her inne, og tviler ikke et sekund på at dette faktisk er utbredt i bransjen. Og Møller er en forhandlerkjede jeg dessutten har svært liten grunn til å ha veldig høye tanker om.

VW og Møller har dessuten flere godt kjente skraper, som #dieselgate bare er en av grunnene. At VW og Møller bedriver slikt, har jeg derfor all grunn til å tro på. Noen steds lærer jo folk ukulturen fra.

At du holder dem opp på en slags pidestall, får du selvsagt gjøre, da folk har forskjellige erfaringer.  Men du får tåle at andre ikke har like høye tanker om dem som du har.

Men det var altså ikke beskyttelse av Tesla, men særdeles liten tiltro til VW/Møller som var bakgrunnen for kommentaren min. Og kildene her inne virket som var fra både (tidligere) interne i Møllergruppen, og andre som ikke nødvendigvis hadde så godt om Teslalå fortelle, så liten grunn til å tro at det var fanboys som prøvde å sværte VW/Møller.

Det var ikke til hensikt å krenke noen med svaret mitt, men du påstår å ha kilder som åpenbart ikke vet hvordan dette henger sammen.

Jeg forsvarer på ingen måte VAG eller Møller, men du spurte spesifikt om nettopp deres produkter.
Grunnen til at de ikke har lik praksis som Tesla er fordi ingen i bransjen har det!

Hovedsaklig skyldes dette at Tesla selger biler direkte via utsalgssteder.
Og VW, som du selv skriver, selger bilene sine via en importør.

Det er derfor importøren som bestiller og betaler for bilene før de tar risikoen.
Fabrikkene kan ikke presse importørene til å registrere biler.

En annen grunn til at andre merker ikke har samme praksis er valgmuligheter.
ID.3 men kanskje mest e-Tron kan man konfigurere i utallige kombinasjoner.
Skulle en importør kjøpt inn alle ulike utstyrsvarianter og hatt på lager frem til en kunde kjøpte bilen ville man hatt et logistikk mareritt og mye låst kapital.
For Tesla er dette forholdsvis enkelt ettersom de har forenklet produktsjonen nettopp for å utnytte dette til sin fordel.
De kan derfor produsere opp biler på forhånd og sende ut, og relativt enkelt matche bestillinger etterhvert som de kommer inn. Dette er kilden din klar over?

Frem til 2018 var det helt motsatt av hva kilden din påstår. Det skyldes at vi da hadde årsavgift.
Bransjenormen var da at det alltid mot slutten av året var det mange kunder som ønsket å utsette registreringen til over nyttår for å slippe å betale 6 måneders årsavgift.
Det samme skjedde for en rekke modeller når det ble vedtatt større avgiftsendringer i statsbudsjettet, hvor det var helt vanlig å registrere bilene etter kundens ønske basert på hvilket utslag det hadde på avgiftene.
Under ingen omstendighet ble det registrert biler av forhandlere for å pynte på noen statestikk.

Jeg har enda ikke sett noen andre forhandlere som har registrert biler på seg selv, avregistrert disse og så solgt de til intetanende kunder som nye biler.
Jeg ville vært svært overrasket da jeg mener å huske at en standard nybil kontrakt sier at man er første eier, og det ville gitt kundene hevingsgrunnlag.
Samtidig ville det gitt problemer med utregning av avgifter for eksport eller ombygging for en kunde hvis bilen var registrert 1 år tidligere enn hva de trodde.
Jeg er derimot kjent med at forhandlere har registrert biler før nyttår pga bla avgiftsendringer, men da har kundene blitt opplyst om dette og kjøpt en ny bruktbil.

Til slutt er vi på det helt grunnleggende. VAG, Møller eller Hyundai osv har ikke noe press på å levere kvartalsresultater.
Som du kan se på statestikken utleverers det biler både før og etter hvert kvartal.
Som kunde kan man fint be om å få utlevert bilen den dagen det passer, enten det er før eller etter kvartalsslutt.
Med mindre man møter en uhøffelig selger som mangler noen få biler for å nå et mål, ettersom de fleste beregner provisjonen ut i fra antall biler utlevert pr måned og ikke salg.
Det spekuleres i om fabrikkene holder igjen på produksjonen pga Co2 kvoter, men for importørene har det ingen betydning.
Fokuset på dette er noe man hovedsaklig ser blant Tesla og svært lite hos andre merker, selv om mange liker å sette de andre merkene i samme bås.

Jeg går ikke nærmere inn på innholdet i teksten din, da du sikkert forstår at du ikke traff helt.

Marzo

En utvidet oversikt over 50stk Model 3 registrert før nyttår som er solgt videre til kunder i etterkant.

https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6LF765432
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EC6LF766718
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6LF770453
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB7MF830757
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB4MF831221
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF832132
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF832211
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB7MF832217
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF834446
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB0MF836190
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF836200
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB4MF836323
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB2MF836403
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF837122
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB0MF837386
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB4MF837973
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB3MF840007
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB0MF840627
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB1MF840636
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF841930
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB5MF841952
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EC7MF843548
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF844956
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB8MF845073
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB1MF845206
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB3MF845207
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB3MF845255
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB2MF845277
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845296
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845296
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB8MF845297
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845301
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845329
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845332
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF845348
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB0MF845357
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB3MF845420
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB7MF845453
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845458
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB6MF845461
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB8MF845462
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB9MF845471
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EC6MF845498
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB3MF845840
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB4MF846043
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF846239
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB8MF847406
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB8MF847440
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EB9MF847446
https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=5YJ3E7EBXMF847536

Marzo

Tesla har fremdeles 96stk Model 3 som de registrerte på seg selv på slutten av året.
Majoriteten av disse er Long Range utgaven.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Totalt har de 371stk Model 3 på skilter, en større andel av disse er innbytte biler som nå brukes som bla leiebiler.

Inventory bilene ser ut til å være avregistrerte, de vises da ikke i dette grunnlaget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA