Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

LØST! Valgt leveringsdato, men bil er ikke kommet til den datoen.

Startet av srheim, mandag 07. juni 2021, klokken 15:45

« forrige - neste »

srheim

Tenkte å høre om det var noen andre som har opplevd dette.

Bestilte en SR+ i slutten av April med forventet levering i midten av juni. På lørdag mottok jeg 2 sms fra Tesla om å legge inn på min side for å velge leveringsdato. Valgte første tilgjengelig som var mandag 14.06. Pga jobb sendte jeg mail til selger om det var mulig å flytte levering til førstkommende fredag. Fikk så mail fra han med beskjed fra Delivery Team om at det ikke var mulig da bilen ikke var ankommet Trondheim, og at estimert ankomst var 16/06.

EDIT: Viser seg at selger hadde misforstått.

Twiken

Fikk ikke melding eller noe SMS, men oppdaget at det var avtalt levering kommende fredag med gitt klokkeslett. Det stod plutselig på Tesla-konto siden min for et par dager siden. Levering i Trondheim, LR. I dag mottok jeg beskjed om å ta over bilen på vegvesen.no. Så tydelig at bilen er kommet til Trondheim og er under registrering.

Nå tenker jeg at jeg skal dobbeltsjekke om dette faktisk stemmer at bilen levers kommende fredag ???

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA