Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som bestilte bilen i August (og senere)

Startet av Slarre40, onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:48

« forrige - neste »

Slarre40

Sitat fra: Model 3 Martin på lørdag 05. oktober 2019, klokken 17:49
Sitat fra: Slarre40 på onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:48
Hva har dere andre bestilt?


Samme som du. Bestilte 14. august. Tok levering forrige uke.

Det var kjapt da :-) Bestilte du med 18" felger? I følger Delivery kan noe så banalt som felgtype avgjøre om du får bil eller ikke. De tar ikke kontakt for å spørre om du vil endre elelr noe :-)
Trondheim

TKTS

Bestilte 18.09:
M3 LR AWD
Hvit lakk/sort interiør
Hengerfeste

Ikke fått VIN på kildekoden, og ikke Tesla vet heller ikke når jeg får bil. Solgte Kia Soulen min fortere enn jeg håpte på, og nå savner jeg elbil..

Model 3 Martin


Slarre40

da har det dukket opp VIN i kildekoden igjen (dette er den 5 unike VIN-koden jeg ser der siden bestilling)

532*** har det blitt nå. Lov å håpe på at dette er MIN bil, at den er feilfri og at den kommer til Norge en gang før man kan registrere Tesla model 3 som veteranbil :-)
Trondheim

Tahir Munir

#19
Sjekket nå og ser at jeg også har fått VIN i kildekoden!  :D

Ringte Tesla igår og kom endelig i kontakt med dem. De sa at det kommer en batch med biler til Norge starten av November, så ca starten-midten av November vil folk begynne å få bilene sine. Får bare håpe at tiden flyr i 1 mnd nå!  :)

TKTS

To båter på vei til Zeebrugge nå fra San Francisco, første som kommer er Grand Dahlia, kommer 26. oktober og neste er Grand Pioneer. Den kommer vel ca en uke senere.

Jeg finner ikke VIN på min sidekilde, står det øverst sammen med Ref nr eventuelt?

Tahir Munir

Sitat fra: Humlebakken på tirsdag 15. oktober 2019, klokken 10:48
Jeg finner ikke VIN på min sidekilde, står det øverst sammen med Ref nr eventuelt?
Når du logger inn på din Tesla-konto, så trykker du på "Administrer" på din bil. Da vil du komme til din Tesla side hvor du finner dokumenter, reservasjons nummer osv.
På denne siden åpner du kildekoden til siden ("CTRL+U" på Google chrome-nettleser). Her kan du trykke på "CTRL+F" og søke etter "vin". Dersom du ikke har VIN nummer vil det stå "vin":null.
Hvis jeg husker riktig så skal dette stå litt før ref.nr, ja.

Slarre40

Trondheim

Tahir Munir


TKTS

Da tror jeg jammen jeg fant den: 5YJ3E7EB5KF4899xx

Oj oj, kanskje det blir bil i november da.

Tahir Munir

Sitat fra: Humlebakken på tirsdag 15. oktober 2019, klokken 11:43
Da tror jeg jammen jeg fant den: 5YJ3E7EB5KF4899xx

Oj oj, kanskje det blir bil i november da.
Gratulerer! :D Krysser fingrene for det :)

Slarre40

Siden det ikke er planlagt noe skipstrafikk fra UECC til Trondheim i hele November, betyr det da at de frakter bilene fra Oslo/Drammen på tog/trailer eller at de bare trekker VIN igjen og gir bilen til noen nærmere kontinentet igjen?
Trondheim

Gohlas

Fant dette excel i den andre thread.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_U8413IVDsghkV1Bmt1DZe84FdT0P3VeH14LO8L2yDo

Fint om vi fremdeles kan få det oppdatert, slik at vi kan ha en god leveringstid oversikt.

MadeBy

Bestilte 06.09:
M3 LR AWD
Hvit lakk/sort interiør
19" Hjul

Fikk VIN i kildekoden for 2 uker siden. DeliveryNO kunne bekrefte at bilen min var under frakt så nå venter jeg i spenning på utlevering av bil ... en gang i fremtiden....
Telsa M3 LR Hvit/Sort 19¨

M@rtin

Sitat fra: MadeBy på fredag 25. oktober 2019, klokken 17:19
Bestilte 06.09:
M3 LR AWD
Hvit lakk/sort interiør
19"

Bestilte samme konfigurasjon i slutten av september, fikk VIN også for 2 uker siden og beskjed igår om forventet levering mellom 11. og 18.11.
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA