Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som bestilte bilen i August (og senere)

Startet av Slarre40, onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:48

« forrige - neste »

grini

Til dere som fikk sms idag. Når bestilte dere og hvilken spec?

Slarre40

Sitat fra: grini på torsdag 31. oktober 2019, klokken 13:35
Til dere som fikk sms idag. Når bestilte dere og hvilken spec?

12 august, Hvit/sort LR med 18" og HF.
Trondheim

M@rtin

SMS: utlevering Drammen 13.11.

Bestilt 24.9., Hvit/sort LR med 19", HF og 18" vinter.

Martin
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

grini

Sitat fra: M@rtin på torsdag 31. oktober 2019, klokken 15:04
SMS: utlevering Drammen 13.11.

Bestilt 24.9., Hvit/sort LR med 19", HF og 18" vinter.

Martin

Interessant! Jeg bestilte samme dato som deg. Krysser fingrene for levering i november men jeg begynner å tvile. Mottok du VIN for en stund tilbake eller fikk du dette idag også?

Takk for svar forresten!

M@rtin

2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

Slarre40

Hvordan fungerer dfette med VIN på biler egentlig?

Jeg som bestiller i august får VIN 532*** og så får en bestiller i september 467***?
Skulle tro det var motsatt?
Trondheim

Autowinder

#51
VIN blir allokert og tildelt i batcher av kontrollerende organ i USA ut fra forventede produksjonstall fra Tesla. Om en bil ikke er knyttet opp mot en bestilling, og blir stående en tid på oppsamlingssted og deretter senere knyttes til en bestilling og shippes til europamottaket i Zeebrugge i Belgia og videre til Norge, kan dette være årsaken. Biler kan også stå i Belgia eller Norge en tid, om Tesla Norge mottok flere biler før kvartalsavslutningen 30.9.19. Slik jeg ser det er vel ikke dette særlig annerledes i det store, enn systemet andre bilprodusenter har.
Dette er skrevet om i Model 3 tråden om du søker VIN, spesielt rundt tiden Jan-Mars 2019.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

TKTS

Noen som vet om bilene kommer med vinterdekk påmontert (vi som har bestilt vinterdekk fra Tesla) eller må vi dra til Vianor og hente de der?


Tahir Munir

Sitat fra: Humlebakken på fredag 01. november 2019, klokken 15:37
Noen som vet om bilene kommer med vinterdekk påmontert (vi som har bestilt vinterdekk fra Tesla) eller må vi dra til Vianor og hente de der?

Snakket med Tesla for en stund siden og spurte dem om det. De sa at bilen kommer med vinterdekk på. Sommerhjul vil da bli levert til Vianor.

sbjarnas

Og da fikk jeg endelig VIN 547*** og Final Invoice for min bestilling av SR+ (grå/sort/hengerfeste/aero), estimert levering er første uka i desember.  :)

Bibba

Jeg har også fått mail om levering mellom 30/11 og 7/12. Vin 579
Bestilt midten av oktober, Performance Midnight silver og svart inni. 

Thouen

La nettopp inn en bestilling selv. Estimert levering i desember.

Performance svart/svart.

Slik jeg forstår det fra flere her så er det litt tilfeldig når man får mail om leveringsdato?
2020 Tesla Model 3 Performance

grini

Jeg fikk VIN i kildekode på lørdag morgen men ingen mail eller annet frem til nå, VIN 580. Jeg bestilte også en måned tidligere enn Bibba..   ::)

T-3

#58
Bestilt 15. oktober:
Blå LR, sort interiør, hengerfeste, 19' sommer- og vinterhjul. FSD.
Ved bestilling stod det "november" men i butikken sa de mest realistisk desember.
Har ikke fått VIN nummer ennå.

Hrc

Fikk VIN i dag, 580XXX. Bestilt 1.september. Hvit Performance med sort interiør.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA