Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som bestilte bilen i August (og senere)

Startet av Slarre40, onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:48

« forrige - neste »

knegg

Sitat fra: krisun27 på mandag 23. desember 2019, klokken 14:41
Sitat fra: knegg på mandag 23. desember 2019, klokken 14:31
Sitat fra: krisun27 på mandag 23. desember 2019, klokken 14:10
Da har jeg vært og hentet julegaven min. En strøken bil jeg ikke har funnet noen feil på enda!
Veldig fornøyd så langt. Gleder meg til mange kilometer bak rattet.

Gratulerer! Jeg fant ikke noen feil ved min levering, men etter litt kjøring og nærmere ettersyn i godt belyste lokale uten noen som står å venter, så har jeg funnet en del småpirk. Dette er hovedsakelig snakk om lister og paneler som ikke er montert skikkelig. Noen overlapper hverandre på feil måte osv.

Takk! Regner med at det dukker opp litt smårusk etterhvert, men så lenge det ikke var noe åpenbart så er jeg fornøyd. Har hørt så mange skrekkhistorier fra andre.

Om du finner noe husk å rapportere det innen 160km. Utover dette kan det bli sett på som "bruksskade"  :+1: utover dette er det bare å kose seg 🤩
2020 Model 3

z4rd

Dere som har bestilt bil i desember og fått ViN nylig, hvor i nummerserien ligger dere?
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA