Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

Fartman

Sitat fra: Smurfboy på onsdag 11. september 2019, klokken 13:29
Bestilt 8 aug, utlevering 18 sept, hvit/svart P

Drammen?
I så fall har vi eneggede tvillinger som skal ut samme sted og dag  ;)
Hvit/sort 3P

morrun

Sitat fra: Fartman på fredag 13. september 2019, klokken 09:58
Sitat fra: Smurfboy på onsdag 11. september 2019, klokken 13:29
Bestilt 8 aug, utlevering 18 sept, hvit/svart P

Drammen?
I så fall har vi eneggede tvillinger som skal ut samme sted og dag  ;)

Samme bil som jeg bestilte 29.07, men har hverken fått offisiell VIN eller faktura. Drammen her også. Pokker, begynner å lure på om personen jeg har e-postkommunisert med hos Tesla egentlig jobber der i det hele tatt? Har dere ikke bestilt noe ekstrautstyr montert overhode? Jeg har bestilt hvit/svart awd med 19" og HF. Standard vinterhjul.
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

MulderXF

Sitat fra: morrun på fredag 13. september 2019, klokken 10:25
Sitat fra: Fartman på fredag 13. september 2019, klokken 09:58
Sitat fra: Smurfboy på onsdag 11. september 2019, klokken 13:29
Bestilt 8 aug, utlevering 18 sept, hvit/svart P

Drammen?
I så fall har vi eneggede tvillinger som skal ut samme sted og dag  ;)

Samme bil som jeg bestilte 29.07, men har hverken fått offisiell VIN eller faktura. Drammen her også. Pokker, begynner å lure på om personen jeg har e-postkommunisert med hos Tesla egentlig jobber der i det hele tatt? Har dere ikke bestilt noe ekstrautstyr montert overhode? Jeg har bestilt hvit/svart awd med 19" og HF. Standard vinterhjul.

Å jeg bestilte 1 Juli å har ikke fått noe i det hele tatt, VIN forvant for noen uker siden fra kildekoden! (Hvit/svart P)(stavanger)

123kris

Hentet SR+ i Drammen i går. Litt skjevt montert skiltplate foran, ellers en strøken bil.  :)
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

Wisd0m

Hentet SR+ i Trondheim i går. Strøken bil, overrasket over hvor bra den var i lakk og "panel gaps" var meget bra (og jeg kommer fra Toyota). Tesla Trondheim hadde en rød US utgave med sliten rødlakk stående til utstilling i starten, så jeg var skeptisk på lakkeringsjobben. Eneste jeg kan klage på er at det er montert plastfolie/beskyttelsesfilm bak framhjulene som ikke går helt inn (som vi har sett på flere andre bilder). Spiller ikke så stor rolle for meg, skal skvettlapper på foran straks uansett.

45316

Snakket akkurat med Delivery, min har fått utsatt levering for 2. gang. Gikk fra 4. sep. til siste halvdel av sep. og nå har det blitt starten av oktober.

Siste lokasjon var Zeebrugge, men kunne ikke opplyse om den var på veg derifra.

Noen som vet når neste skip fra zeebrugge ankommer Drammen?

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


Smurfboy

Sitat fra: Fartman på fredag 13. september 2019, klokken 09:58
Sitat fra: Smurfboy på onsdag 11. september 2019, klokken 13:29
Bestilt 8 aug, utlevering 18 sept, hvit/svart P

Drammen?
I så fall har vi eneggede tvillinger som skal ut samme sted og dag  ;)

Stemmer, får håpe vi får riktig bil da  :)

EVPilot

Jeg bestilte en hvit Performance med svart interiør den 21. juli. Har nå fått bekreftet time for utlevering som blir 20. september.

Dette er i Trondheim. :+1:
2019 Tesla Model 3 Performance
2013 Tesla Model S Signature P85 (solgt)

morrun

#368
Sitat fra: MulderXF på fredag 13. september 2019, klokken 10:35
Sitat fra: morrun på fredag 13. september 2019, klokken 10:25
Sitat fra: Fartman på fredag 13. september 2019, klokken 09:58
Sitat fra: Smurfboy på onsdag 11. september 2019, klokken 13:29
Bestilt 8 aug, utlevering 18 sept, hvit/svart P



Drammen?
I så fall har vi eneggede tvillinger som skal ut samme sted og dag  ;)

Samme bil som jeg bestilte 29.07, men har hverken fått offisiell VIN eller faktura. Drammen her også. Pokker, begynner å lure på om personen jeg har e-postkommunisert med hos Tesla egentlig jobber der i det hele tatt? Har dere ikke bestilt noe ekstrautstyr montert overhode? Jeg har bestilt hvit/svart awd med 19" og HF. Standard vinterhjul.

Å jeg bestilte 1 Juli å har ikke fått noe i det hele tatt, VIN forvant for noen uker siden fra kildekoden! (Hvit/svart P)(stavanger)

Dere som det tilsynelatende har gått fort med, har dere mast mye? Ringt flere ganger til et eller annet delivery-nummer, forhandler eller noen? Hvor ofte kan man mase, uten å havne på hat-lista? Jeg har ikke vært så «på». Har kommunisert 2-3 ganger med en e-postadresse, bla ang innbytte(som det ikke ble noe av). Har da benyttet muligheten og spurt om leveringstid. Fått andre halvdel av september til svar. Håper det fortsatt er sansynlig, selv om jeg fortsatt bare finner vin 456... i kildekoden. Ikke kommet noe lengre enn det.
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

Smurfboy

Ikke mast i det hele tatt, spurte i slutten av aug når bilen kommer ettersom det sto august når jeg bestilte, ikke noe utover det

Wisd0m

Jeg har vært helt stille. Tesla Trondheim måtte ringe meg 3 ganger for å få svar angående delivery 😂

Fartman

#371
Sitat fra: Smurfboy på fredag 13. september 2019, klokken 14:53
Sitat fra: Fartman på fredag 13. september 2019, klokken 09:58
Sitat fra: Smurfboy på onsdag 11. september 2019, klokken 13:29
Bestilt 8 aug, utlevering 18 sept, hvit/svart P

Drammen?
I så fall har vi eneggede tvillinger som skal ut samme sted og dag  ;)

Stemmer, får håpe vi får riktig bil da  :)

Får satse på det  :)
Fikk faktisk registreringsnummeret nå i ettermiddag, så de ligger tydeligvis foran skjema. Midlertidig vognkort er mottatt på mail og forsikringsselskapet ringte og ga beskjed om at bilen nå er forsikret. Så for alt jeg vet kan det hende jeg blir kontaktet for å hente den tidligere? Ikke hørt noe fra Tesla utover å ha fått tilsendt hentedato (Mail og SMS), regnr og vognkort på Mail.
Hvit/sort 3P

phillipj

Jeg har heller ikke tatt kontakt med dem angående bestillingen. Har bare sjekket kildekoden innimellom..

I mitt tilfelle endte det opp med at en Tesla-selger kansellerte & lagde ny bestilling for meg. Vet ikke om han hadde noen triks i ermet som gjorde at jeg fikk matchet bil fortere enn vanlig.

bunit

Venter på LR AWD Hvit/Sort best 19/7 utlevering Drammen.

Siste estimat fra Tesla var slutten av sept/begynnesen av oktober etter først å ha fått mail om 10-17. september.

Flere som venter på samme oppsett som har fått noe mer info fra Tesla? Evt. noen som vet når det forventes skip med masse Model 3s til Drammen fra Zeebrugge?


Teslarius

Sitat fra: bunit på mandag 16. september 2019, klokken 12:38
Venter på LR AWD Hvit/Sort best 19/7 utlevering Drammen.

Siste estimat fra Tesla var slutten av sept/begynnesen av oktober etter først å ha fått mail om 10-17. september.

Flere som venter på samme oppsett som har fått noe mer info fra Tesla? Evt. noen som vet når det forventes skip med masse Model 3s til Drammen fra Zeebrugge?

Vi er i samme båt, jeg bestilte LR AWD Hvit/Sort med HF 30. Juli. Hadde i utgangspunktet levering 15-22 sept, men fikk beskjed forrige uke at nytt estimat er slutten av september.

Her kan du se fartøy i vente i Drammen: http://drammenhavn.no/index.php/web2015/fartoy-i-vente
Og webkamera fra havnen, ser at det står *noen* hvite Model 3 der nå: http://drammenhavn.no/index.php/web2015/webkamera

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA