Eviny ladestasjoner

Startet av Lars_F, mandag 11. februar 2019, klokken 15:12

« forrige - neste »

filtvet

Sitat fra: Marius Kotsbak på mandag 03. januar 2022, klokken 10:08
Nytt ladested i Koppang sentrum er vel ikke vært nevnt. Kan være nyttig for de som er på jakt etter lynlading på vei gjennom Østerdalen, evt. unngå kø andre steder. Dessverre ingen redundans for Chademo (bare ett uttak totalt), så når den ikke virker så er eneste alternativet å dra videre eller type 2 (glemte å prøve å ringe, muligens kom det snø i kontakten).

Ja ser de har fått 200 kw lader der, men for noen priser.....

Marius Kotsbak

Forstår ikke hva du mener med prising. Er akkurat samme pris som de tar andre steder. Altså ikke noe "Østerdalstillegg" som Recharge har. Sikkert attraktivt før mange oppdager ladestedet og det dannes kø på utfartsdsger.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

filtvet

var det ikke 5,- kr pr kw + ca 1 pr minutt.

Utrolig dyrt spør du meg. Sist jeg ladet betalte jeg 3,- på nebbenes SC uten kø.

Lars_F

Alle våre hurtigladere og lynladere i Norge har samme pris, dvs. 1,25 kr/min + 3,65 kr/kWh
Jobber med hurtiglading i Eviny

Lars_F

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på søndag 02. januar 2022, klokken 19:29
Lars F:

En vennlig hilsen fra en konkurrent:

Rudshøgda ligger ikke inne i Elbilforeningen sin app. De henter data fra Nobil basen. Mulig flere hurtigladere hos dere ikke ligger inne. Ta en sjekk på ny-året 😃.

Hilsen Lars CK.

Takk for det. Alle er meldt inn til NOBIL og Rudshøgda ser jeg viser på Ladestasjoner.no, men ikke hos Elbilforeningen. Vi skal få sjekket opp i dette snarest.

goggo

Sitat fra: Lars_F på tirsdag 04. januar 2022, klokken 10:01
Sitat fra: Lars C. Krogenæs på søndag 02. januar 2022, klokken 19:29
Lars F:

En vennlig hilsen fra en konkurrent:

Rudshøgda ligger ikke inne i Elbilforeningen sin app. De henter data fra Nobil basen. Mulig flere hurtigladere hos dere ikke ligger inne. Ta en sjekk på ny-året 😃.

Hilsen Lars CK.

Takk for det. Alle er meldt inn til NOBIL og Rudshøgda ser jeg viser på Ladestasjoner.no, men ikke hos Elbilforeningen. Vi skal få sjekket opp i dette snarest.

Kanskje du skal sjekke opp den på Oddensenteret i Grimstad også. den vises bare som en AC lader i Chargefinder, de nye DC laderne er ikke med. Laderne i Lillesand kom vel omtrent samtidig, og de er med ser jeg.

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Orbit

Det ser ut som informajonen er riktig i Nobil sitt API. Oddensenteret er en gammel lokasjon (fra 28/4 2010) som nå har blitt utvidet, så det ser mest ut som Chargefinder har en bug hvor de bare ser etter nye lokasjoner, og ikke plukker opp (alle) endringer på lokasjoner de har inne fra før.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Jeg får f.eks opp de nye laderne i Audi sitt ladekart, som jeg tror også henter data fra Nobil.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Panduck

Sitat fra: Orbit på tirsdag 04. januar 2022, klokken 10:54
Det ser ut som informajonen er riktig i Nobil sitt API.

... Det var da litt av et json-objekt! :O

overskyet

Sitat fra: filtvet på tirsdag 04. januar 2022, klokken 09:45
var det ikke 5,- kr pr kw + ca 1 pr minutt.

Utrolig dyrt spør du meg. Sist jeg ladet betalte jeg 3,- på nebbenes SC uten kø.

Og mange andre lader til under 2 kroner på Ionity. Noen lader også gratis på SC. Helt uinteressant i diskusjonen her.

turfsurf

Sitat fra: filtvet på tirsdag 04. januar 2022, klokken 09:45
Tesla har SuC priser fra 2,65 til over 4 kroner. På Gol koster det det meg ca 40% av SuC prisen å lade på Ionity. Så pris er ikke uten videre noen fordel på Tesla ladere.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Tollwut

Sitat fra: Lars_F på mandag 21. juni 2021, klokken 15:31
Sitat fra: Otkristo på søndag 20. juni 2021, klokken 12:58
Fra FB. Lars, kan du kommentere :)
Gode nyheter for de som planlegger tur til eller i nord i sommer.

BKK sine lynladere i Vesterålen/Lofoten er ikke så langt unna 😎

Rema 1000 Leknes klar rundt 1 juli.
Rema 1000 Andenes rundt 5 juli.

Gullesfjord Camping estimeres til 10 juli.

Sortland, Svolvær og Risøyham er fortsatt uten dato.

Ting endrer seg hele tiden, men vi satser på å få de 3 første opp før ferien ja.

Det blei berre sett opp 7,4 kW i Gullesfjord på E10.  Det er det veldig lite hjelp i...
Kva tid kjem den lynladaren som var lovt før sommaren i fjor?

shb

Ikke lenge før det er ladere på 200kW på Gullesfjord Camping. Trafo er på plass. Fundament legges ned neste uke. Så plutselig er det ladere der og Rema 1000 Sortland.
EQS 2022 og e-Golf 2020

VaDeMar

Hausten 2020 fekk BKK tilskot frå Vestland fylkeskommune til å sette opp ladestasjonar på Vestlandet, m.a. Askvoll, Hyllestad, Sløvåg, Vadheim. Eg ser at ladestasjon på Sløvåg let vente på seg. Det er behov for hurtigladar i  dette området, akkurat no er det ingenmannsland med mindre ein tek ferje over Fensfjorden til Leirvåg og ladar der. Er det (snarleg) håp om å få Sløvåg inn på ladekartet?

shb

Hei.
Da er det 2 stk 200kW ladere klare ved Rema 1000 Elverum
EQS 2022 og e-Golf 2020

Hansi

Hvorfor ønsker ikke Eviny (BKK) å tilby lading via Elbilforeningens nye løsning Ladeklubben? https://elbil.no/enklere-lading-pa-farten-med-ladeklubben/
Buskerud

Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA