Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

Motorwatt

Blir nok litt av en overgang. Lykke til.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

elbil

Peugeot iOn

Counterpointer

Tusen takk for alle gratulasjoner Det varmer
Liker veldig godt når det er god stemning.

Hyggelig at dere liker fargen. Den trenger mye lys, da den er ganske mørk. Hadde egentlig trodd den var lysere.

Morsom historie fra nå. Traff både en E-tron og en annen Model 3 på Cirkle K 150 kW ladere på Fjellhamar. Ingen virket (selvfølgelig!!) men fikk en hyggelig prat og vi beundret hverandres biler.

Motorwatt

Har samme farge selv. Den endrer seg når dagslyset endrer seg.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

trykkertor

Desidert den Tesla-fargen med mest metallic pop når solen treffer den. Gled deg!

hELgenen

Møtte en med slik med denne fargen i dag. Flott farge. Ble litt "overrasket" over hvor liten bilen  virket sett forfra. Ellers spennende bil som vi sikkert får se mange av fremover

Roy Aasen


Fansypantsy

Bestilte en Model 3 Long Range (svart) i dag. Sto at jeg kunne forvente bilen i mars når jeg bestilte!
Går det virkelig så fort eller kommer det til å ta lengre tid?

Counterpointer

Sitat fra: Roy Aasen på lørdag 23. februar 2019, klokken 18:54
Gratulerer med ny bil Knut!






(Skulle du mot formodning ikke vil ha bilen og ønsker å gi den bort, så kan jeg jo formbarme meg og ta over)
He he det kan jeg tenke meg. Tror nok dette er en jeg beholder. Trives godt i denne.

Motorwatt

Sitat fra: Fansypantsy på lørdag 23. februar 2019, klokken 21:38
Bestilte en Model 3 Long Range (svart) i dag. Sto at jeg kunne forvente bilen i mars når jeg bestilte!
Går det virkelig så fort eller kommer det til å ta lengre tid?
Trodde kanskje at det kunne være en avbestilt bil, men ser nå at dette står på Teslas sider:

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Counterpointer

Må bare kort avklare dette med sommerdekk.

Hadde bestilt 18' fra Megahjul, de tok klart forbehold, men regnet med det skulle gå med dreid senter mm. Det gjorde det ikke og det fikk jeg vite sent på fredag.

Alternativ plan ble da Felgteknikk som hadde montering i Drammen ved utlevering sto det i en annonse. Det var ikke på lørdag selvfølgelig ......

Slik føret er nå er det helt forsvarlig med sommerdekk på E18 på dagtid med flere plussgrader og helt bare veier. Kjører veldig pent og utsetter ingen for noen fare. Tror jeg har bedre grep enn de fleste med vinterhjul på bar og nærmest tørr asfalt.

Det blir keramisk lakkforsegling mm til uka, så da har jeg noen dager å skaffe vinterdekk i 18' (ønsker ikke 19' og hvertfall ikke 20')

Fansypantsy

Sitat fra: Motorwatt på lørdag 23. februar 2019, klokken 21:44
Sitat fra: Fansypantsy på lørdag 23. februar 2019, klokken 21:38
Bestilte en Model 3 Long Range (svart) i dag. Sto at jeg kunne forvente bilen i mars når jeg bestilte!
Går det virkelig så fort eller kommer det til å ta lengre tid?
Trodde kanskje at det kunne være en avbestilt bil, men ser nå at dette står på Teslas sider:

Så da tolker jeg det som om bilen kommer i mars, men da må du jo være en bil som allerede er produsert, båtturen tar vel i seg selv noen uker?

RuneW

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 23. februar 2019, klokken 21:51
Hadde bestilt 18' fra Megahjul, de tok klart forbehold, men regnet med det skulle gå med dreid senter mm. Det gjorde det ikke og det fikk jeg vite sent på fredag.

Oj, håper hjulene mine passer. Ble litt engstelig nå.

Men grattis med flott bil. Fargen så flott ut på bildene dine. Kos deg  :+1:
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

indianrunner70

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 23. februar 2019, klokken 18:19
Tusen takk for alle gratulasjoner Det varmer
Liker veldig godt når det er god stemning.

Hyggelig at dere liker fargen. Den trenger mye lys, da den er ganske mørk. Hadde egentlig trodd den var lysere.

Morsom historie fra nå. Traff både en E-tron og en annen Model 3 på Cirkle K 150 kW ladere på Fjellhamar. Ingen virket (selvfølgelig!!) men fikk en hyggelig prat og vi beundret hverandres biler.

Ser veldig bra ut! Jeg har valgt samme farge og disse bildene tyder på at jeg har valgt riktig :D.. nesten blå når lyset er riktig.

Counterpointer

Sitat fra: RuneW på lørdag 23. februar 2019, klokken 22:24
Sitat fra: knut.aulie på lørdag 23. februar 2019, klokken 21:51
Hadde bestilt 18' fra Megahjul, de tok klart forbehold, men regnet med det skulle gå med dreid senter mm. Det gjorde det ikke og det fikk jeg vite sent på fredag.

Oj, håper hjulene mine passer. Ble litt engstelig nå.

Men grattis med flott bil. Fargen så flott ut på bildene dine. Kos deg  :+1:
Fargen er veldig bra, takk.

Hjulene dine passer helt sikkert, jeg har Preformance , der passer nesten ingenting, på LR passer det meste.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA