Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

itje

Snakket med Tesla nå, det er en systemfeil, og vi kan se bort fra denne SMS
2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

lintho

Sitat fra: itje på mandag 25. februar 2019, klokken 09:55
Snakket med Tesla nå, det er en systemfeil, og vi kan se bort fra denne SMS
Igjen... Utrolig
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

denwhi

Fikk norsk SMS kl. 07:26 i dag med info om utlevering midlertidig booket til 8. mars på Lillestrøm..


Sent from my iPhone using Tapatalk

stranger1891

Sitat fra: lintho på mandag 25. februar 2019, klokken 09:58
Sitat fra: itje på mandag 25. februar 2019, klokken 09:55
Snakket med Tesla nå, det er en systemfeil, og vi kan se bort fra denne SMS
Igjen... Utrolig

Men jeg fikk e-posten også med bekreftet levering, ikke bare SMS.

Knaskje systemsfeil bare for de med spansk/italiensk SMS !!!

Autowinder

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 23. februar 2019, klokken 18:19
Tusen takk for alle gratulasjoner Det varmer
Liker veldig godt når det er god stemning.

Hyggelig at dere liker fargen. Den trenger mye lys, da den er ganske mørk. Hadde egentlig trodd den var lysere.

Morsom historie fra nå. Traff både en E-tron og en annen Model 3 på Cirkle K 150 kW ladere på Fjellhamar. Ingen virket (selvfølgelig!!) men fikk en hyggelig prat og vi beundret hverandres biler.
Ja GRATTIS, jeg har samme fargevalg og 12 dager ventetid. Ønsket egentlig sølv metallic, men denne ser også flott ut i lyset når den er blank og ren. Blir alltid oftere vask første året :-)
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Autowinder

Sitat fra: stranger1891 på mandag 25. februar 2019, klokken 10:09
Sitat fra: lintho på mandag 25. februar 2019, klokken 09:58
Sitat fra: itje på mandag 25. februar 2019, klokken 09:55
Snakket med Tesla nå, det er en systemfeil, og vi kan se bort fra denne SMS
Igjen... Utrolig

Men jeg fikk e-posten også med bekreftet levering, ikke bare SMS.

Knaskje systemsfeil bare for de med spansk/italiensk SMS !!!

Jeg også. På norsk og med lik dato bekreftet på websiden. De klarer dessverre å rote det til. Når de har holdt på å selge biler 60-70 år som de andre, blir det sikkert bedre...
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

KlippeLars

Fikk selv SMS, mail og oppdatering på hjemmeside i dag tidlig med midlertidig booket utlevering 7.3 i Lillestrøm ...

kc

Har fått midlertidig utleveringsdato 8/3, men trolig kan det bli senere da de har hundrevis av leveringer på Lillestrøm den uka. Hadde jo vært en perfekt start på helgen dersom det stemmer  :D

fnatiC

Bestilt rundt 10/2. Fikk akkurat en SMS som sier levering mellom 13 og 26 mars på feil språk? ;D

Aggiornamento Tesla  la tua Model 3  quasi pronta! Il periodo stimato di consegna della tua Model 3  tra 13/3 e 26/3 a Drammen. La fattura sar disponibile a breve. Ti chiediamo di prepararti al pagamento. Se non vuoi pi ricevere SMS, rispondi STOP.


Snodig men okay

Norse Machine Service

Sitat fra: fnatiC på mandag 25. februar 2019, klokken 11:33
Bestilt rundt 10/2. Fikk akkurat en SMS som sier levering mellom 13 og 26 mars på feil språk? ;D

Aggiornamento Tesla  la tua Model 3  quasi pronta! Il periodo stimato di consegna della tua Model 3  tra 13/3 e 26/3 a Drammen. La fattura sar disponibile a breve. Ti chiediamo di prepararti al pagamento. Se non vuoi pi ricevere SMS, rispondi STOP.


Snodig men okay
2023 Model X Plaid
Made in USA, Fremont - California🇺🇸
Utlevert 27. Desember 2022

2019 Model 3 Performance
Made in USA, Fremont - California🇺🇸
Utlevert 22. Mars 2019

Philip Marlowe

Ser ut som at hvis du snakker italiensk så får du bilen i Drammen, men kan du bare norsk så må du hente oppe på Lillestrøm.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Berglund

Sitat fra: Philip Marlowe på mandag 25. februar 2019, klokken 12:46
Ser ut som at hvis du snakker italiensk så får du bilen i Drammen, men kan du bare norsk så må du hente oppe på Lillestrøm.

Så hva om man snakker begge språk?
fra Ford Focus 2012 til en Tesla M3 LR. Digg? Ja.

regeneration

Sitat fra: Berglund på mandag 25. februar 2019, klokken 12:49
Sitat fra: Philip Marlowe på mandag 25. februar 2019, klokken 12:46
Ser ut som at hvis du snakker italiensk så får du bilen i Drammen, men kan du bare norsk så må du hente oppe på Lillestrøm.

Så hva om man snakker begge språk?
Ah, mister Fancypants. Da blir det på Snarøya. :)

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 23. februar 2019, klokken 15:49
...Har ikke kjørt enda Det vil endre seg.....
Gratulerer Knut!
Regner med at du har fått noen km siden lørdag:)

Fikk selv ny e-post og SMS og oppdatering av hjemmeside på lørdag 23/2 om at utlevering av min AWD (uten P) blir fremskyndet til i morgen :+1:

Counterpointer

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på mandag 25. februar 2019, klokken 13:04
Sitat fra: knut.aulie på lørdag 23. februar 2019, klokken 15:49
...Har ikke kjørt enda Det vil endre seg.....
Gratulerer Knut!
Regner med at du har fått noen km siden lørdag:)

Fikk selv ny e-post og SMS og oppdatering av hjemmeside på lørdag 23/2 om at utlevering av min AWD (uten P) blir fremskyndet til i morgen :+1:
Takk

Har fått kjørt 160 kilometer nå.

Da blir det stor dag for deg i morgen. Gled deg.

Bilen føles bra med det samme og blir så bare bedre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA