Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

DS 3 Crossback

Startet av GeirOlav, torsdag 05. april 2018, klokken 10:24

« forrige - neste »

Myrvang

Har forsøkt x å tall gå her nå. Enten feilmelding når siden lastes inn eller så får jeg fylt ut skjema men ikke reservert.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

hemi

står nr på siden for kundeservice, noen som ringer?

stranger1891

Jeg ringte, ingen svarer :)

Sitat fra: hemi på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 09:15
står nr på siden for kundeservice, noen som ringer?

geear

Fantastisk. Skal lansere ny bilmodell, og klarer ikke få et webform til å virke - eller ta telefonen.

stranger1891

#64
Samme skjedd med Tesla forresten da de åpnet nett reservasjoner for modell 3 i 01.04.2016 :)
Side var nede noen timer så vidt jeg husker  ;)
Sitat fra: gr på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 09:19
Fantastisk. Skal lansere ny bilmodell, og klarer ikke få et webform til å virke - eller ta telefonen.

Stig@tle

Ingen svar her heller..
sittet 19 min i kø i tlf..
amatører...
🏎�  Hyundai Kona Prem. 64kw 20 mod. 76'km

🚲  Elife Gaupe - 22 mod. 250km

hemi

Den kjører database lookup på adresse/navn/tlf somehow, den har adressen til barndomshjemmet mitt (nei ikke autocomplete fra browser), ikke bodd der på tja 18 år?   trykker jeg reserver med infoen der, begynner den faktisk jobbe

hemi

Virker som de er obs på det nå iaf

We will be right back shortly!

geear

Sitat fra: stranger1891 på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 09:21
Samme skjedd med Tesla forresten da de åpnet nett reservasjoner for modell 3 i 01.04.2016 :)
Side var nede noen timer så vidt jeg husker  ;)
Sitat fra: gr på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 09:19
Fantastisk. Skal lansere ny bilmodell, og klarer ikke få et webform til å virke - eller ta telefonen.
Dårlig det også, selv om det var litt annerledes fordi det var overbelastning. Dette er programmeringsfeil såvidt jeg kan forstå. Har selvfølgelig ingenting med DS som merke å gjøre, er nok innleid IT-kompetanse som de bør kjølhale.

Reflektor

Herregud for et magaplask. Hvor lenge har de holdt på med denne nedtellingen nå? Og så krasjer det totalt når salget åpner. Sikkert noen som svetter litt nå.

stranger1891

#70
Har pratet med dem nå, og som forventet at det var et teknisk problem i reservasjonssystemet slik at de stengte reservasjonsknappen. De vet heller ikke om når blir det oppe igjen, og heller kan ikke ta reservasjon pr. e-post eller oppmøte  :-1:

Ladrab

Sitat fra: hemi på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 09:25
Virker som de er obs på det nå iaf

We will be right back shortly!

og nå har de klart å legge inn Norsk tekst "Vi er straks tilbake!"
:D
Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

geear

Stengte reservasjonsknappen, ja, det var iallfall ikke det som skjedde kl. 0900 blank, fikk lagt inn nesten på sekundet og trykket uten noen respons i knappen.

Godt med litt spenning i hverdagen.

hemi

straks tilbake er borte, siden er oppe

og... vi er der vi var 0900, ingenting virker

Tybekk

Reservert og fikk kvitering på mail

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA