Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: DS 3 Crossback  (Lest 39074 ganger)

Daniel_0007

• Sr. Member
    • Vis profil
Sv: DS 3 Crossback
« Svar #330 på: Fredag 28. Februar 2020, klokken 01:31 »
Det drar ut med leveranse på denne bilen. DS hadde en gylden sjanse til å selge en del av bilen, da mange stod på venteliste. Hadde de bare levert raskt. Nå derimot tipper jeg flesteparten, inkl. meg, har hoppet av listen. Er leie av å vente, og sett at det strømmer på med rivaler.

Helt ærlig tror jeg dette blir en liten flopp for DS.

Enig men ser det har blitt registrert 29 stykker, nå har ds og lansert ny model en sedan men kommer kun som hybrid.
Model 3 LR Rwd

hemi

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #331 på: Fredag 28. Februar 2020, klokken 09:10 »
Glemte faktisk at jeg stod på liste for denne, er jo så lenge siden jeg avbestilte :D

Ser ikke helt hvordan de skal være konkurransedyktige i 2020

alda

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #332 på: Lørdag 29. Februar 2020, klokken 16:34 »
Ett gigantisk fiasko kan man konstatera, ångrade man sig efter lansering, eller vad är grejen??

När bilen lanserades var den ju attraktiv, få konkurrenter på banan. Men så blev man omkörd "på insidan" av flera andra alternativ, som lanserades senare än DS3, men som producerades och levererades till kunder på mycket kortare tid!
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

Sandstrøm

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #333 på: Lørdag 29. Februar 2020, klokken 17:20 »
Ett gigantisk fiasko kan man konstatera, ångrade man sig efter lansering, eller vad är grejen??

När bilen lanserades var den ju attraktiv, få konkurrenter på banan. Men så blev man omkörd "på insidan" av flera andra alternativ, som lanserades senare än DS3, men som producerades och levererades till kunder på mycket kortare tid!

Vil tro at mange kunder har gått over til kjøp/bestilling av Peugeot E 208/E 2008 i stedet ?

Electric cars in Norway

• Gold Member
  • Helt elektrisk
    • Vis profil
    • Min YouTube kanal
« Svar #334 på: Lørdag 29. Februar 2020, klokken 17:30 »
Sanderstrøm, ja kanskje det. Men når det er sagt har DS3 flott utstyr og for frankofile så er det bra bil. Jeg har sett bilen flere ganger på showroom i Oslo sentrum. Men baksetet er lite..

Sandstrøm

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #335 på: Lørdag 29. Februar 2020, klokken 17:45 »
Ja, er helt enig med at DS 3 Crossback er en veldig stilig bil, men kanskje noe "spesiell". Blir spennende å følge denne.