Zappien er satt til enten å lade raskt eller sakte, det er ikke noe midt i mellom. Jeg syns de med fordel kunne lagt til en modus der du selv kunne justere ladefart, MEN
Det er veldig fort gjort å endre «Fast» modus til å lade med den Amp du vil. Jeg har bare en kurs til min garasje på 32 A som også skal dekke lys og evt annet på stikk-kontakter. Jeg har derfor satt ned fra 32 A til 26 A og da lader «Fast» med 5,5 Kw.
Trenger jeg maks lading, tar det bare noen sekunder å endre til 32 igjen og jeg har nå også satt den ned til 16 A feks for å få passelig lading på bilen til neste tur, det er mye raskere enn å endre på timeren i bilen:)
Veldig greit at det er så lett å justere laderfart selv om flere modus ville vært enda bedre.
Har ikke montert Harvi enda, men den vil bare redusere når det er overbelastning. Viktig, men det er jo ikke alltid en vil pøse på med strøm
Får ellers ikke boost til å fungere, jeg trykker boost så kommer det cancel boost med engang, dette er jo en bra funksjon som jeg må finne ut hvorfor ikke fungerer...
Men kanskje Elektrolux har svaret?