Skrevet av Emne: Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?  (Lest 22789 ganger)

Lossern

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?
« Svar #120 på: Lørdag 06. April 2019, klokken 15:02 »
Har også fått melding om at jeg kan hente felger hos vianor etter mer enn 1 års ventetid
2017 Model S 75D

daktari

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #121 på: ſøndag 07. April 2019, klokken 13:11 »
Vær obs på at det er "litt" kaos hos Vianor om dagen. Da jeg hentet felger kom det 2 eller 3 lastebiler med paller av Model 3 sommerdekk.

CaZpaH

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #122 på: Onsdag 10. April 2019, klokken 10:05 »
Venter fortsatt på 22" Onyx Black Wheels til min Model X. Oppfylte Tok kontakt med min lokale Vianor (der jeg fikk de originale sommerdekkene). De hadde ikke fått inn mine dekk der, ei heller var de på vei inn. Ble møtt av en meget servicevennlig person som sjekket dette.

Har forsøkt å sende Tesla mail 3 ganger med ukers mellomrom uten å få svar. Bilen som utløste premien ble levert en gang i høst, premien kom i appen og jeg bestilte dekkene der uten å få noen bekreftelse eller liknende. Nå er de nytt henvisningsprogram og jeg har egentlig ikke noe annen dokumentasjon enn å henvise til tidligere henvisningsrunder med antall leverte biler.

Er det noen som vet av hvem andre jeg kan kontakte? Jeg har ikke tro på at jeg kommer til å få svar på e-mail-adressen til referral-programmet. Lokalt service-senter sier de ikke har noe med henvisningsprogrammet å gjøre og vet derfor ingenting.

Er klar over at mange har ventet lengre enn et halvt år, men bare en statusoppdatering hadde vært kjekt å fått.
Kommende: 2021(?) Tesla Y Performance Leveres: ?
Nåværende: 2017     Tesla X75D -Levert: 29.11.2017
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Øyvind.h

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #123 på: Onsdag 10. April 2019, klokken 10:10 »
Tror referralprogram eposten er rett sted å starte eller mase. En venn av meg har ventet over ett år på hjulene. Han brukte min kode når han kjøpte bil så premien stod på meg i min app. Jeg har forsøkt å mase på utlevering en god stund, men virker som det bare er rot og manglende oversikt. Han hentet ut bilen sin i mars eller april 2018. Lurer på om han får hjulene til denne sommeren eller ei….
Tesla Model X 90D
Mercedes EQC bestilt
Model Y Performance bestilt
Audi E-tron reservasjon  - kansellert
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

CaZpaH

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #124 på: Torsdag 11. April 2019, klokken 06:37 »
Tror referralprogram eposten er rett sted å starte eller mase. En venn av meg har ventet over ett år på hjulene. Han brukte min kode når han kjøpte bil så premien stod på meg i min app. Jeg har forsøkt å mase på utlevering en god stund, men virker som det bare er rot og manglende oversikt. Han hentet ut bilen sin i mars eller april 2018. Lurer på om han får hjulene til denne sommeren eller ei….

Virker som at de ikke har helt oversikt. Men syns de kunne gitt meg et svar og heller bare vært ærlig om det. At de ikke vet. Da jeg ventet på signaturladeren fikk jeg svar på e-posten etter bare 1-2 dager. Nå har det gått måneder med flere e-poster og får ikke svar. Bare å ha fått et svar hadde snudd hele inntrykket.

Jeg forstår de har mye å gjøre, jeg forstår at felger jeg praktisk talt får gratis ikke står øverst på listen over gjøremål, men det må da kunne gå an å svare på (nå 3 stk) e-poster.

MyMuffin

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #125 på: Torsdag 11. April 2019, klokken 07:08 »

Virker som at de ikke har helt oversikt. Men syns de kunne gitt meg et svar og heller bare vært ærlig om det. At de ikke vet. Da jeg ventet på signaturladeren fikk jeg svar på e-posten etter bare 1-2 dager. Nå har det gått måneder med flere e-poster og får ikke svar. Bare å ha fått et svar hadde snudd hele inntrykket.

Jeg forstår de har mye å gjøre, jeg forstår at felger jeg praktisk talt får gratis ikke står øverst på listen over gjøremål, men det må da kunne gå an å svare på (nå 3 stk) e-poster.

Du må nok beregne en stund før de svarer, de brukte vel nærmere 3-4 uker å svare på epost, da hadde jeg allerede sent til flere adresser, fikk omsider svar fra alle.

Tok forørvig "bare" 8 måneder før mine felger var på plass.
2019 3 LR Hvit m/hengerfeste
2019 3 LR Sort - Fruens oppgradering fra Civic

1000kwh

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #126 på: Torsdag 11. April 2019, klokken 07:15 »
Merkelig, har fått svar dagen etter to ganger.

Siste info var at hjulene sendes 6-8 uker. Det var 5 uker siden. Vi får se

Klykken

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #127 på: Torsdag 11. April 2019, klokken 10:40 »
Jeg hadde to reservasjoner på min "gamle referral"
"image upload will become available in february" stod det i hele februar. Skulle også få velge lekebil eller lader "soon". Men så forsvant alt i mars.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

1000kwh

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #128 på: Torsdag 11. April 2019, klokken 11:23 »
Jeg hadde to reservasjoner på min "gamle referral"
"image upload will become available in february" stod det i hele februar. Skulle også få velge lekebil eller lader "soon". Men så forsvant alt i mars.
Jeg har mistet den siste referral som gjorde at jeg fikk hjul :P

Men valgte hjulene (før bilen var utlevert) og fått bekreftet på epost at jeg skal få hjul.

CaZpaH

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #129 på: Fredag 19. April 2019, klokken 14:24 »
Og i dag (på langfredag av alle dager) fikk jeg melding om at Vianor har mottatt felg/dekk-pakken.

Da rakk de akkurat å komme tidsnok til omlegging til sommerdekk  :+1:

alda

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #130 på: Torsdag 13. Juni 2019, klokken 10:11 »
Då kan det se ut som en runda med levering av Signature Wall Connectors är på gång... Fick precis en SMS om att ett paket från Tesla är på väg till mig, bil uthämtad i mars i år (beställd sep-18).
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Reservert Peugeot E-208 03/19

TRM

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #131 på: Torsdag 13. Juni 2019, klokken 10:42 »
Då kan det se ut som en runda med levering av Signature Wall Connectors är på gång... Fick precis en SMS om att ett paket från Tesla är på väg till mig, bil uthämtad i mars i år (beställd sep-18).
Fikk samme SMS idag. Ett kolli. Sånn jeg har tolka henvisningsreglene skal jeg ha to ladere + et felgsett.

Kommer forhåpentligvis en til lader + felger senere.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TM3P      MY19 (reservert 31.03.16)
Leaf        MY15
TMS85D  MY15 - solgt
TMS85    MY14 - solgt

GOS

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #132 på: Torsdag 13. Juni 2019, klokken 10:47 »

Når 'bestilte' du denne referral gevinsten? Jeg bestilte min 22.02.2019 men har ikke hørt noe.
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

1000kwh

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #133 på: Torsdag 13. Juni 2019, klokken 10:50 »
Har verken fått wallconnector (som jeg skulle få for ca 1,5 år siden) og hjulene (valgte hjulene i februar slik man måtte)..

Så, begynner å bli skeptisk til om jeg mottar noe som helst..

alda

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #134 på: Torsdag 13. Juni 2019, klokken 11:02 »

Når 'bestilte' du denne referral gevinsten? Jeg bestilte min 22.02.2019 men har ikke hørt noe.
Det var nog precis efter att bilen levererades om jag kommer ihåg rätt, dvs. i början av mars. Jag bor i Oslo om det har någon betydelse,  kommer ihåg att jag fick den tidigt i fjol også (då fick jag bara plötsligt en pakke på døren utan någon besked först via sms eller mail...)
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Reservert Peugeot E-208 03/19