Skrevet av Emne: Service request nå tilgjengelig i appen  (Lest 391 ganger)

MrBacardi

• Hero Member
  • Bekkestua, Akershus
    • Vis profil
Service request nå tilgjengelig i appen
« på: Fredag 14. Juni 2019, klokken 18:21 »
Noen som har prøvd å booke service via appen? Ser valget har dukket opp nå.
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Motorwatt

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Service request nå tilgjengelig i appen
« Svar #1 på: Fredag 14. Juni 2019, klokken 18:28 »
Ifølge denne artikkelen, skal det etterhvert ikke lenger være mulig å ringe SC. Alt skal foregå elektronisk, og Tesla sier opp servicemedarbeidere:

https://electrek.co/2019/06/13/tesla-service-restructuring-layoffs/
S75D - 2018

Kim-

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: I går kl. 12:05 »
Jada prøver å booke time. Kun feilmeldinger.

1. Time tilgjengelig i sent oktober?  :( :o

jlan

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #3 på: I går kl. 12:12 »
Jeg har ikke booket i appen, men ser nå at det ligger en avtale der i august, som de også har sendt meg på e-mail. Hva de har tenkt å gjøre fremgår ikke noen av stedene, men det er antagelig en gammel klage de nå har behandlet.
TMX 90D AP1

Tuten

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #4 på: I går kl. 13:34 »
Booket time til bilen i går, rett etter dette var en mulighet i appen. Fikk først time uti oktober, byttet så SC til Rud og fikk time i juli.

Det jeg førte opp var at venstre speil ikke folder inn/ut, og gul ramme rundt skjermen.

Fikk bekreftelse på mail med en gang etterpå at time var bestilt.

Så da klokka var rundt 14 fikk jeg mail om at timen var kansellert av meg selv, noe jeg ikke hadde gjort.
Ringte da Tesla opp og de sa at den ble kansellert fordi dette var noe Mobile Service kunne ta seg av, men at gul ramme rundt skjermen ikke kunne fikses da de ikke hadde noe fiks for det enda.

Fikk i denne samtalen en SMS fra mobile service om at jeg lå i systemet og skulle kontaktes av dem angående tidspunkt.

Så mitt inntrykk er foreløpig bra, gikk raskt og greit. Litt synd at de fortsatt ikke aner hvordan de skal fikse den skjermen, blir ikke aktuelt for meg at den skal forbli gul. Men det slaget tar jeg senere, får se hva slags «fiks» de kommer opp med.
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

mthoring

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #5 på: I går kl. 16:00 »
Kollega bestilte time via appen for å få registrert gul ramme, fikk time på Rud i juli. Timen ble kansellert med melding om at feil var registrert, og at han ville bli kontaktet senere. Veldig bra responstid, så dette ser foreløpig bra ut.
2017 S75D

Kim-

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #6 på: I går kl. 19:05 »
Virker ikke her. Får kun your apointment could not be saved. Presse try again

Àpache

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #7 på: I dag kl. 15:58 »
Jeg la inn en "bestilling" i Oslo Nord for noen dager siden og fikk time i begynnelsen av september.
Men jeg trur jeg burde få noe prioritert da en av tingene jeg plages med er lokket til ladeporten ikke åpner seg nesten. KAn bruke 4-5 minutter før den åpner eller at jeg "hjelper" den litt.
Vet at man ikke skal bruke fysisk makt på den, men det er vist noe tregt i den mekanismen.

1000kwh

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #8 på: I dag kl. 16:17 »
Jeg la inn en "bestilling" i Oslo Nord for noen dager siden og fikk time i begynnelsen av september.
Men jeg trur jeg burde få noe prioritert da en av tingene jeg plages med er lokket til ladeporten ikke åpner seg nesten. KAn bruke 4-5 minutter før den åpner eller at jeg "hjelper" den litt.
Vet at man ikke skal bruke fysisk makt på den, men det er vist noe tregt i den mekanismen.
Tror du må ringe inn å be om en hastetime når du ikke får ladet bilen

Motorwatt

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #9 på: I dag kl. 16:26 »
Tror ikke det er noen manuell kontroll på det som registreres i app, så du må nok gjøre som 1000kwH sier. Da vil du sannsynligvis bli høyt prioritert.
S75D - 2018