Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla service appointment exprerience in Trondheim

Startet av vlad.trotsenko, onsdag 18. september 2019, klokken 08:23

« forrige - neste »

Klykken

Sitat fra: dundun på mandag 30. september 2019, klokken 12:29
Det grunnleggende problemet her er 100% Tesla sitt ansvar - at man ikke enkelt og greit kan ringe dem og gjøre en avtale med et menneske, sånn som man kan med ethvert oppegående selskap.

Det er jo fullstendig galskap og umulig både å forstå, forsvare, eller godta.
Ja, den saken er grei nok og gjennomdiskutert over alt på tesla-forumet.
Men man kan egentlig ikke klage over at Tesla er vanskelig når de sier "beklager, Tesla kan ikke lenger utføre det som var avtalt ettersom du ikke opprettholdt din del av avtalen", som denne tråden omhandler.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

k1

Tja, hva med alle de gangene Tesla ikke opprettholder avtalen med sine kunder; gir ikke de fleste av oss dem litt slakk da?
Skulle jeg vært så svarthvit med Tesla hadde jeg ikke hatt Tesla, så hvorfor ikke velviljen kan gå mer begge veier er jo noe spesielt.  :police:

Sveinung1954

Helt utrolig at folk kan mene dette er rimelig av Tesla. En kunde har måttet vente i 2 måneder på service timen. Møter opp 30 min for sent, og blir avvist. Overalt ellers i avtaleretten er det prinsipp om forholdsmessighet. Det må være forholdsmessighet i forhold til bruddet på kontrakten og konsekvensene. At avtalen som han har ventet på i over 2 måneder blir kansellert pga en forsinkelse på 30 min, som han i realiteten ikke har mulighet til å varsle om pga at de ikke er tilgjengelig på telefon, skal medføre kansellering er på ingen måte fornuftig forholdsmessighet.

De som mener dette har huet solid trøkket opp i rævva til Tesla..
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

dundun

Nettopp. Skjer det noe uventet før jeg skal levere i3en ringer jeg direkte til verkstedet, finner en løsning, og dét er dét. Problemet løst. Dette er katastrofal  kundebehandling av Tesla. De er faktisk ikke den russiske ambassaden selv om de oppfører seg sånn.
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA