Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?

Startet av OlavX90, lørdag 18. mars 2017, klokken 10:48

« forrige - neste »

OlavX90

Har fått brukt henvisningskoden min noen ganger, og dermed oppnådd prisene i forbindelse med henvisnings programmet i fjor.

Fikk Mail om å velge farge på felger i oktober, men ikke hørt noe etter dette.

Noen som har fått utlever noen av prisene fra refereal programmene?

Øggen

Ja, og fikk gaven fra det første programmet i fjor sommer. Tok ca 6mnd fra mail kom til "gaven" var der.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Doro

Noen som vet om Aracnid felgene i denne runden også inkluderer TPMS og dekk? Det står ikke spesifisert slik jeg tror det har gjort tidligere.
I tillegg, hvordan blir det med skatt på vervepremier?

HelectriC

Jeg bekreftet adresse (om jeg husker riktig) for mange måneder siden for levering av kabinveske, men har ikke fått noen ennå :-[
ioniq 5

Epleskreller

Fra programmet i oktober i fjor har jeg fått skinnbag.  Venter på hjul og jakke, hjul skal visstnok være underveis og jakker i produksjon iflg en mail fra for ett par uker siden.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

kthoring

Sitat fra: Epleskreller på søndag 09. juli 2017, klokken 00:24
Fra programmet i oktober i fjor har jeg fått skinnbag.  Venter på hjul og jakke, hjul skal visstnok være underveis og jakker i produksjon iflg en mail fra for ett par uker siden.
Hvilken mail sendte du til? Har ennå ikke mottatt skinnbag fra samme periode.

d58palset

Hvordan fungerer dette?
Hvis man feks har 3 tips, da får man gave 1,2 og 3?
Får man dem fortløpende eller samlet når hele perioden er over?

HelectriC

Så det stod masser med arachnidfelger og ventet på montering når jeg kikket in i verksted på Kokstad idag.
ioniq 5

Nasatech

Har ikke fått noen gaver og har stort sett vunnet noe i alle rundene. Ingen gaver så langt :(

Men fikk link til bestilling av Tesla Flyer. Men det er det eneste. Har fått mailer fra Tesla hvor jeg måtte bekrefte størrelse på jakke osv. 

nivve

Er det noen avgift/skatt man må betale for gavene? Dere som fikk gaver i fjor eller 2015, har dere betalt noe?

Leafy

Fikk jakke fra forrige henvisningsprogram. Gikk først inn på en link og bekreftet størrelse L og fikk tilsendt en XXL etter 6 mnd. Useless....
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

Nasatech

Glemte å si: Fikk jo selvfølgelig Model X  Founder fra første runden. Den tok jo noen måneder, men der var fordi Model X ikke kom til Norge noe før det :)

Øggen

#12
Da blei premier og slikt endra i natt igjen.
Litt meir valgfrihet, kan faktisk ta ut verdi av powerwall som service, utstyr eller delbetaling av bil  :+1:

Stussa på benevnelsen "smidde 22" turbinfelger for X"  Om det ikkje e nye felga, vil ej kalle det for en frekkhet å benevne dei "kina-blytunge-ferdigstøpte-stålhjula" for smidde  :o
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

HelectriC

ioniq 5

Muffinman


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA