Kan vel bare dytte inn to til, så har en med seg en 22kW lader.
Det er sikkert ett godt marked for slike løsninger. Og det er sikkert en god del ladere tilgjengelig fra høggerne slik at det kan velges eksemplarer i perfekt stand.
Det vil gi en glimrende økning i bruksverdi for mange. 22kW hjemme og fra en mengde industrikontakter (spesielt i områder der hurtigladere er mindre utbygd) og DC hurtiglading, i rimelige elbiltyper. Hvis laderne er galvanisk skilt fra batterisiden kan de kobles i trekant og trekke 22kW fra IT nett også! (fra 63A stikk)
Det bør tas hensyn til hvordan laderen og bilen kommuniserer, og hvordan laderen og EVSE kommuniserer (med føler for motstand for å detektere maks strømstyrke på kabelen, noe som ikke fungerer bare med å koble de i parrallell; og pilotsignalet), og om strømstyrke inn på batteriet når det nærmer seg fullt (her vil forsåvidt maksspenningen hjelpe til med å begrense strømmen uansett, men allikavel).
Det er sikkert endel her på forumet som er fullt i stand til å gjøre dette også for moderne elbiler, men sålangt har jeg bare hørt om at slikt er gjort for gamle elbiler. (Uten at jeg vet om det er tilfeldigheter, mekkevillighet, deletilgang, mere komplisert elektronikk, eller noe annet som er grunnen)