Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Twowheels

Sitat fra: RuneBreiseth på søndag 13. juli 2014, klokken 13:11
Til meg sto det også slutten av juli. Ifølge DS ligger det an til levering 11 august

Ok takk for info
_________

Pompel

Yay, endelig fått VIN :) Et steg nærmere
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Det tok litt tid med VIN ja. Jeg bekreftet 23.06, så da er det vel fort vekk en stund til enda.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

RuneBreiseth

Fikk telefon fra Tesla nå ang overlevering av bil 15 august.  4 med fra bestilling til levering

afitch80

Sitat fra: RuneBreiseth på onsdag 23. juli 2014, klokken 20:40
Fikk telefon fra Tesla nå ang overlevering av bil 15 august.  4 med fra bestilling til levering
Fikk samme tlf og samme dato i går jeg og.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

afitch80

I dag endret status på leveringen min seg fra i transitt til klargjøring for henting og levering. Har avtalt levering fredag i neste uke. Hvor lang tid bruker Tesla på klargjøring? Bruker de over en uke det?
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

RuneBreiseth

Jeg fikk samme beskjed i dag.  :P
Sitat fra: afitch80 på tirsdag 05. august 2014, klokken 12:53
I dag endret status på leveringen min seg fra i transitt til klargjøring for henting og levering. Har avtalt levering fredag i neste uke. Hvor lang tid bruker Tesla på klargjøring? Bruker de over en uke det?

eDooku

Statusen på MyTesla er ikke alltid til å stole på. Når DS ringer og avtaler henting har ikke bilen kommet til Norge enda, men de har bekreftelse på at den er med båten fra Rotterdam. Det bruker vel å ta 3-5 arbeidsdager å klargjøre bilen fra den kommer av båten (litt avhengig av avtalt henting), og hvis den ikke hentes i Drammen blir det et par dager ekstra for å frakte bilen dit den skal utleveres.

Den beste statusen på MyTesla er når det ikke står noe der lenger, men da har man ikke tid til å se på den, da skal det bare kjøres...  8)
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

afitch80

Snakket med Tesla i dag. De bekreftet at bilen min var kommet til landet. Den kom i går og ble pakket ut av konteiner i dag for å sjekke den. Så blir den sendt videre til Bergen med tog. I følge han jeg snakket med trengte de 1-2 dager for å klargjøre den etter den kommer til Bergen.

RuneBreiseth

Snakket med tesla i går og de bekreftet at bilen var nå i Drammen. Til Trondheim med tog i starten på neste uke. Utlevering fredag 15 aug.

iCar

RuneBreiseth

Utlevering fredag 15. Bilen er ferdig med cosmicshine nå

Twowheels

Cosmicshine ? Blir alle shinet før levering der ?
_________

RuneBreiseth

Nei. Dette er tillegg som jeg selv har bestilt før utlevering.
Sitat fra: Twowheels på fredag 08. august 2014, klokken 22:01

Twowheels

Sitat fra: RuneBreiseth på fredag 08. august 2014, klokken 22:06
Nei. Dette er tillegg som jeg selv har bestilt før utlevering.
Sitat fra: Twowheels på fredag 08. august 2014, klokken 22:01

Ok ? Fikk du tilbud fra Tesla? Skal hente om under en uke. Skal også lakkbeskytte på en eller annen måte.
_________

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA