Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Kallagtunet

#660
Sitat fra: Per Magnus på mandag 05. august 2013, klokken 14:15
Det var visstnok flere biler med på planet. Den ene var angivelig signatur rød.

Hvoror ligger det ikke noen "Teslarassier" på Alna med kameraene klare for å fotografere vogntogene på vei inn til showroomet??? Det må da være det minste Tesla fansen kan gjøre???

;D

Jimpec

Sitat fra: eclipse på mandag 05. august 2013, klokken 14:14
Sitat fra: Jimpec på mandag 05. august 2013, klokken 09:23

Hvem får du estimert leveringsdato av på en Søndag kveld? Ringer du selv eller får du en telefon/epost? Har du spurt etter leveringsdato?

Du høres veldig skeptisk ut?
Jeg sendte en mail til Tesla hvor jeg forespurte oppdatert informasjon om levering av min Model S. Denne svarte de på i går kveld klokken 23:14 faktisk.

Jeg er ikke skeptisk, jeg ville bare vite om du måtte gjøre noe aktivt for å få denne oppdateringen eller om den kommer automatisk et sted. Selv har jeg ingen dato å forholde meg til men bilen er ferdig produsert og venter kun på logistikk. #432
[/quote]

Goe gang!
Send mail til Tesla og spør om de er klare snart. Det kan jo ikke være mange dagene til det er din tur.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Jimpec

Sitat fra: Kallagtunet på mandag 05. august 2013, klokken 14:22
Sitat fra: Per Magnus på mandag 05. august 2013, klokken 14:15
Det var visstnok flere biler med på planet. Den ene var angivelig signatur rød.

Hvoror ligger det ikke noen "Teslarassier" på Alna med kameraene klare for å fotografere vogntogene på vei inn til showroomet??? Det må da være det minste festal fansen kan gjøre???

;D

Hvor er "bb" fra Bodø med kameraet sitt? ;-)
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

OleJA

Sitat fra: OddB på mandag 05. august 2013, klokken 13:46
Har fikset litt på lysstyrken...
Er det en refleksjon, eller er den nederste kromlista (evt hele støtfangeren) på den nederste bilen skjev?

Cirion

Sitat fra: OleJA på mandag 05. august 2013, klokken 14:47
Sitat fra: OddB på mandag 05. august 2013, klokken 13:46
Har fikset litt på lysstyrken...
Er det en refleksjon, eller er den nederste kromlista (evt hele støtfangeren) på den nederste bilen skjev?
Ser ut som en refleksjon fra frontrute kanalene i den bilen bildet ble tatt. Du kan se at kanalene er langt utenfor bilen på begge sider.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Veggen

#665
SitatSelv har jeg ingen dato å forholde meg til men bilen er ferdig produsert og venter kun på logistikk. #432
Samme for P310, har heller ikke hørt noe...
Synd at man må mase selv for å få info.

Cirion

Tiden står merkelig stille nå...
Tror aldri jeg har gledet meg mer på å motta en 5 sifret faktura...
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

TerjeV

Sitat fra: Jimpec på mandag 05. august 2013, klokken 14:24
Sitat fra: eclipse på mandag 05. august 2013, klokken 14:14
Sitat fra: Jimpec på mandag 05. august 2013, klokken 09:23

Hvem får du estimert leveringsdato av på en Søndag kveld? Ringer du selv eller får du en telefon/epost? Har du spurt etter leveringsdato?

Du høres veldig skeptisk ut?
Jeg sendte en mail til Tesla hvor jeg forespurte oppdatert informasjon om levering av min Model S. Denne svarte de på i går kveld klokken 23:14 faktisk.

Jeg er ikke skeptisk, jeg ville bare vite om du måtte gjøre noe aktivt for å få denne oppdateringen eller om den kommer automatisk et sted. Selv har jeg ingen dato å forholde meg til men bilen er ferdig produsert og venter kun på logistikk. #432

Goe gang!
Send mail til Tesla og spør om de er klare snart. Det kan jo ikke være mange dagene til det er din tur.
[/quote]
Jammen ikke rart de må jobbe 24/7 dersom "dere" ( les:vi) skal fortsette å bombardere den allerede pressede Tesla organisasjonen på Alna med e-poster og telefoner med ubesvarlige spørsmål om når kommer MIN bil... ;-)
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

laumb

Sitat fra: TerjeV på mandag 05. august 2013, klokken 15:03
Jammen ikke rart de må jobbe 24/7 dersom "dere" ( les:vi) skal fortsette å bombardere den allerede pressede Tesla organisasjonen på Alna med e-poster og telefoner med ubesvarlige spørsmål om når kommer MIN bil... ;-)

Hadde de vært proaktive og ordnet dette selv hadde de sluppet dette maset. :)

teslAudun

Sitat fra: Cirion på mandag 05. august 2013, klokken 14:59
Tiden står merkelig stille nå...
Tror aldri jeg har gledet meg mer på å motta en 5 sifret faktura...

5-sifret.
Min får 6 siffer foran komma...
Jeg gleder meg forøvrig også til denne kommer  :)
Tesla Model Y  (blå 2022)

x Jan.17  Model S 75, rød
x Nov.13 Model S 85, rød med alt
x Sept.15 Nissan Leaf

Cirion

Sitat fra: teslAudun på mandag 05. august 2013, klokken 15:30
Sitat fra: Cirion på mandag 05. august 2013, klokken 14:59
Tiden står merkelig stille nå...
Tror aldri jeg har gledet meg mer på å motta en 5 sifret faktura...

5-sifret.
Min får 6 siffer foran komma...
Jeg gleder meg forøvrig også til denne kommer  :)
Ikke rart jeg syns bilen ble billig ;)
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

arv

 >:(k :D ;D
Endelig en liten respons fra Heidi.
Estimert levering av din Model S er begynnelsen/midten av november.
Dette er 4 uker senere enn 1. melding, men det er greit å få en dato.
# 734
ARV
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

toppi

Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

Kenneth Waal

Man får jo tårer i øynene av å se på bildet der , vakkert!
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

toppi

Og min kommer mest sannsynlig siste uka i August  ;D ;D ;D
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA