Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Lacaixxa

Jeg har ikke fått leveringstid ennå, men frykter at det er biler med tredje seterad som ligger på vent - Stemmer dette for dere andre?

2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d (solgt)
2022 TMYP i bestilling

Muffinman

Jeg har forholdsvis høyt P-nummer så det er nok for tidlig å konkludere fra min side, men jeg har bestilt jumpseats og kommer nok til å følge med. Har ikke bestilt panotak heller, og jeg har inntrykk av at flertallet av bilene er bestilt med dette. Skulle ikke forundre meg om dette kan bidra til å rykke meg litt bakover i køen. Ikke at det er et problem for meg - bilen kommer tidsnok uansett.

fonberg

Sitat fra: Også_Øyvind_H på mandag 05. august 2013, klokken 11:22
Samme her - P2220 med oppdatert estimert levering (i går kveld ja) i begynnelsen av november. Da ser det ut som en del 22XX standard 85 biler (prioriteres Performance?) har fått begynnelsen/midten av november (teslAudun, TK og meg - andre?).

3 laaaange måneder :), men skal nok overleve det også...

De leter fortsatt etter deler, men nytt bilde har jeg da fått!

Samme her, jeg har P2214 og fikk følgende status på epost fra Torgnes 16.7:

"Estimert levering av din Model S er oktober/senest begynnelsen av november."
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Per Magnus

Ved rundkjøring på Ulven/Alnabru for 1-1 1/2 time siden.
Model X - 90

Yagi

Er det brun og blå? Altså ikke signaturbiler. Eller er det bare mobilen min...
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

Cirion

Den nederste ser ut som min!

Ser svart ut hos meg P85+
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Yagi

Jada - på en laptop ser de svarte ut begge to. P85 øverst og P85+ nederst.
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

P85_Norway

Den nederste er iallefall Signature, står i kromfeltet.
Tesla M3 Performance

OddB

Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

shl

For meg ser det ut som at den nederste er grønn og den øverste er blå, og kan ikke se at det står Signature i kromfeltet. Jeg har forstørret bildet på pc.

valvolainen

Tipper det er min grønne, men at tesla har glemt å ringe meg. Så klønete.

Cirion

Sitat fra: shl på mandag 05. august 2013, klokken 13:58
For meg ser det ut som at den nederste er grønn og den øverste er blå, og kan ikke se at det står Signature i kromfeltet. Jeg har forstørret bildet på pc.
Jeg ser at det står Signature i kromfeltet...
Begge bilene er nok sorte og BLANKE!!!
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

eclipse

Sitat fra: Jimpec på mandag 05. august 2013, klokken 09:23

Hvem får du estimert leveringsdato av på en Søndag kveld? Ringer du selv eller får du en telefon/epost? Har du spurt etter leveringsdato?

Du høres veldig skeptisk ut?
Jeg sendte en mail til Tesla hvor jeg forespurte oppdatert informasjon om levering av min Model S. Denne svarte de på i går kveld klokken 23:14 faktisk.
[/quote]

Jeg er ikke skeptisk, jeg ville bare vite om du måtte gjøre noe aktivt for å få denne oppdateringen eller om den kommer automatisk et sted. Selv har jeg ingen dato å forholde meg til men bilen er ferdig produsert og venter kun på logistikk. #432
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

laumb

Det er nok ikke mye å spekulere i.
Det er sagt at det skal være en utlevering i Oslo i OVERIMORGEN (Jeeeez!! Its HERE!)!!! :O
Ingen vits i å ha produksjonsmodeller i butikken når de skal levere ut signature.
Demo-biler har de i bøttevis av.

Dette er det første bildet av Europeiske Signature Model S som er til utlevering til kunde!

Gratulerer internettverden, you have outwon real life again. :)

Per Magnus

Det var visstnok flere biler med på planet. Den ene var angivelig signatur rød.
Model X - 90

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA