Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMS Dekk og felger

Startet av Stig O, torsdag 31. januar 2013, klokken 13:01

« forrige - neste »

Johnny

TMS og eGolf.

TerjeV

Skaffer noen tilbud på Rial sølv 19" og piggfrie Hakka R2 så er jeg også interessert....
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

thoberre

Jeg er også med på 19" sølv med Hakka R2 piggfri.
--

Model S Performance Signature S433 Black All-In
Model X TBD P206 upgrade til Signature på vei

testO

Ser en kan få kjøpt dekktrykksensorer som er kompatible med TMS til 4 dekk for $388 fra tirerack.com
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

testO

Er også interessert i tilbud på Rial  19" og piggfrie Hakka R2
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

Tobo65

Jeg er også interessert i Rial Lugano sølv 19", piggfrie Hakka R2 og sensorer. Eventuelt bare felgene.
(Ordinær pris hos http://www.tunershop.com for 4 stk. Rial Lugano 19" inkl. frakt og mva. er ca NOK 12 000,- )

Om det ikke blir en meget god pris -  tror jeg at jeg satser på å legge vinterdekk på 19" felgene som bilen leveres med, til vinteren, og så kjøpe noen pene 19" felger nærmere våren.
"Elvira"  P85, sort, sort, karbon, 19" og alt utenom pluss og barneseter. #P2476  VIN P17715. (Tromsø) Solgt høsten 2017

«Elinor» X100D, midnight black, sort standard interiør, 7 seter. Juli 2018

Mottatt 28.11.2013!

hoffa

#456
Ser jo rimelig fine ut, også ved siden av originale 21". Mulig bildene har vært lagt ut før.
http://www.flickr.com/photos/90351977@N03/sets/72157632086828031/
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Muffinman

#457
De ser faktisk mye større ut enn de originale 19". Smaken er som baken, men disse burde vært standard 19" til Model S. De originale passer ikke til bilen i det hele tatt - etter min mening. Men jeg kunne faktisk vært tilbøyelig til å kjøpe dem  av bekvemmelighetshensyn om de kom med skikkelige vinterdekk. Når det nå er avklart at Tesla ikke planlegger å levere anstendige piggfri velger jeg like godt en annen felg også.

heimabrygg

Er interessert i et pakketilbud likt det jkirkebo skisserer: dekk, felger og dekktrykksmålere fiks ferdig.
Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

Nuvolari

Er intressert i pakketilbud men er ikke så fan av rial lugano felgene.

Noen som vet om disse felgene har riktig impress og alt annet som må stemme ift tms?

http://www.vossenwheels.com/wheels/VVSCV1.aspx

Kunne i så fall laget en pakke på disse også.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

19quiz76

Fikk som sagt pris på Rial Lugano 19" sølv med Hakka R2 montert med dekktrykksensorer (kjøpt av Tesla) på felg til 21K. Gruppekjøp kan vel generere rabatt i størrelsesorden 10-20% avhengig av antall, men de største besparelsene får man nok ved å kjøpe i Tyskland eller USA. Husker ikke helt hvor, men det finnes en link her inne til en tysk side som selger rial til 192€/stk + frakt/mva NO. Så kan man kjøpe Nokian Hakka R2 til rundt 10K hos Dekkonline.com, mener jeg. Da står du igjen med montering og sensorer, landa vel på totalt 16K mener jeg å huske.
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Sponzo

Sitat fra: Nuvolari på lørdag 20. juli 2013, klokken 23:52
Er intressert i pakketilbud men er ikke så fan av rial lugano felgene.

Noen som vet om disse felgene har riktig impress og alt annet som må stemme ift tms?

http://www.vossenwheels.com/wheels/VVSCV1.aspx

Kunne i så fall laget en pakke på disse også.

Jeg er også interessert i Vossen felgene om du får sjekket priser Nuvolari

SimenT

Jeg har lagt ut et tilbud jeg fikk på Vossen tidligere i denne tråden. 20" var vel roughly 24 000. Så 2x prisen Rial Lugano men premium felg med 5 års garanti. Er visst konkave felger som er inn nå gutter :)
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

Celter

Her er en til som gjerne er med på kjøp av Rial felgene med piggfrie Hakka R2.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Nuvolari

Sitat fra: SimenT på søndag 21. juli 2013, klokken 02:34
Jeg har lagt ut et tilbud jeg fikk på Vossen tidligere i denne tråden. 20" var vel roughly 24 000. Så 2x prisen Rial Lugano men premium felg med 5 års garanti. Er visst konkave felger som er inn nå gutter :)

Jeg skal i så fall ha de kun i 19" til hakka r2.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA