Momsgrensen - 2026

Startet av hELgenen, mandag 13. oktober 2025, klokken 19:27

« forrige - neste »

arthur

"Synd, jeg skulle ønske mer info om feks servicer du kan gjøre selv på tesla 3/Y etc"

Ja, det er et forum primært for Tesla og tilhengere av Elon Musk, dessverre!

ToWalkOrDrive

Sitat fra: filtvet på I går kl. 09:27Enig, er lei alle disse politiske debattene her. Tror også andre har fadet ut. Synd, jeg skulle ønske mer info om feks servicer du kan gjøre selv på tesla 3/Y etc. Synd at det må bli youtube fremover.

Jeg tipper det med å gjøre service på en Tesla Model Y selv blir mer aktuelt når garantien har gått ut. Etter å ha rullet 100.000 km, og bare brukt noen få kroner på service, så er det gjerne ikke så mye å spare på å gjøre ting selv i garantitiden. Tesla har fakturert med svært få minutter i forhold til hva de har utført, så selv om timeprisen er høy så er pris-per-utført-ting svært lav.

Den første service-tingen som sikkert folk har lyst å prøve på selv etter garantiutløp er gjerne å skifte foringer i spideren.... går med et verktøy eller to ved å gjøre det selv, siden tingene sitter så sykt fast, men fremdeles mye å spare (har ikke gjort det selv). Men det er en annen tråd enn den politiske tråden "Momsgrensen - 2026".
Tesla Model Y                         2021-

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA