Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID4 GTX 2023 Priser

Startet av EmondaGTX, mandag 02. januar 2023, klokken 18:55

« forrige - neste »

EmondaGTX

Sitat fra: daktari på torsdag 23. februar 2023, klokken 19:20
Sitat fra: aspera på torsdag 23. februar 2023, klokken 13:03
Bestilte gtx med top sport og det meste annet januar 2022.  Bilen ble ferdig produsert for par uker siden. mitt bilhold appen har ikke blitt oppdatert med noe info i det hele tatt. Fått info da jeg har kontaktet forhandler.
Positivt at jeg fikk stonewash blue fargen som jeg hadde bestilt. Jeg mener å huske forhandler sa at de skulle produsere biler med den fargen frem til uke 8.
Interessant.  Jeg måtte kutte ut den fargen i høst.
Jeg endret også farge fra Mangan grå til scale sølv og forventet å øke hastigheten på leveringen, men jeg tror det slo tilbake.  ser ut som prioritet gikk til utgående farger.  Sa på Finn mange Mangan med fult utsyr registret i desember :)
Med to tones design liker Sølv best anyway.
Stonewash blue ! Canon og kanske best farge


Sent from my iPhone using Tapatalk

Krokstein

Sitat fra: aspera på torsdag 23. februar 2023, klokken 13:03
Bestilte gtx med top sport og det meste annet januar 2022.  Bilen ble ferdig produsert for par uker siden. mitt bilhold appen har ikke blitt oppdatert med noe info i det hele tatt. Fått info da jeg har kontaktet forhandler.
Positivt at jeg fikk stonewash blue fargen som jeg hadde bestilt. Jeg mener å huske forhandler sa at de skulle produsere biler med den fargen frem til uke 8.

Tror ikke du trenger å lete etter oppdateringer i bilhold appen. Skjedde ikke noe der før bilen ble registrert på norske skilt. Info fra forhandler er (dessverre) eneste mulighet til å følge prosessen
ID.4 GTX

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA