Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi e-tron sin app

Startet av Fendern, onsdag 02. november 2022, klokken 10:24

« forrige - neste »

Lappsokk

Hvem skal man feilmelde dette til? Er det en egen mailadresse?

Orbit

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

KennethSinnes

Samme problem her, meldt inn fra meg også. 2021 e-tron 55

elektro

Har 2019 modell, og appen min ser ut til å oppdatere seg normalt, med korrekt batteristatus. Ladet til 80% i natt, ser jeg. Og nei, det skal ikke så fuel tank level i iOS appen. Apple Watch kjenner jeg ikke.
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

janbanan

Sitat fra: Questerre på torsdag 17. november 2022, klokken 10:00
Nettopp fått bilen og stusser litt over iOS appen. Står «Fuel tank level» og det er ingen informasjon. Hvis jeg trykker på den kommer jeg til «Charging scheduling» og der kan jeg se batterinivået. På Apple Watch er det bilde av en bensinpumpe og det er blankt ved «% Fuel tank level».

Er det virkelig slik at appen ikke gjenspeiler at man har en elektrisk bil?
Det kommer nok av manglende kontakt med bilen.
på min Apple Watch vises det tydelig at det er snakk em elbil, batterisymbol og % ladet.
Du setter opp på telefonen (i myAudi) hva som skal vises på klokken
2022, Q4 50 SB
2020, e-tron e50 AS

tromsø

Batteristatus i Audi app fremdeles ute av drift men en interessent observasjon er at jeg ser bilens SOC i Tibber appen!
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Øyvis Prøyvis

Jeg ser også batteristatus i Tibber appen. Tin og med nettsiden MyAudi viser riktig batteitilstabd...det er bare appen som ikke fungerer. Jeg synes dette er for dårlig av Audi
2022 e-tron 55
2020 e-tron 50 - solgt

Orbit

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Øyvis Prøyvis

Virker nesten ikke sånn. Jeg sendte melding for 4 dager siden og venter fremdeles på svar...
2022 e-tron 55
2020 e-tron 50 - solgt

elektro

Jeg mistet batteristatus først i går, da jeg oppdaterte appen på iPhone.
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Øyvis Prøyvis

Er det noen av dere som har fått svar på henvendelsen deres vedrørende app'en? Jeg har fremdeles ikke hørt et pip
2022 e-tron 55
2020 e-tron 50 - solgt

Elbil80

Sitat fra: Øyvis Prøyvis på fredag 25. november 2022, klokken 13:23
Er det noen av dere som har fått svar på henvendelsen deres vedrørende app'en? Jeg har fremdeles ikke hørt et pip

He he, om de kjører «Møller stilen» tar det nok sin tid før du (hvis du) får svar...

Carkub

Jeg fikk svar i dag. Helt komisk at de ikke er oppdatert på at dette er en generell feil. Samme stil som Møller når man kommer med en kjent feil; «det har vi aldri hørt om før..» I henvendelsen sendte jeg også ved skjermbilde med feilen og info om app-versjon, iOS-modell og iPhone modell.

Vi beklager sent svar. Angående problemet ditt, vennligst prøv også feilsøkingstrinnene nedenfor, som kan gi en løsning på problemet.

Logg ut av myAudi App og logg på igjen

Tilbakestill passordet av myAudi-kontoen din.

Hvis problemet vedvarer, ring oss gjerne når det passer deg, med gyldig pass, slik at vi kan verifisere kontoen din. I tillegg kan du gjerne svare på denne e-posten med følgende informasjon, slik at vi kan undersøke det nærmere;

Skjermbilder av alle feilmeldingene du får opp i appen, med synlig tidsstempel.

Modell og OS-versjon av din mobile enhet.

Adressen bilen befinner seg på, så nøyaktig som mulig(inkl. postkode)

Takk for tålmodigheten så langt i saken.   

Har du flere spørsmål, ta gjerne kontakt med oss direkte på telefon 800 12123 (mandag-søndag kl. 08:00-20:00).
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

Elbil80

Å gi inntrykk av at en åpenbar vanlig feil feil er ukjent synes jeg er en dårlig strategi. Om man hadde blitt møtt med et ærlig «ja, dette er dessverre et kjent problem. Vi beklager og håper å klare å rette opp i dette» ville i hvert fall min tillit økt med flere hakk. Få, om noen, produkter er feilfrie. Og dette gjelder i høyeste grad Audi. Men jeg liker bilene og lever vel greit med feilraten. Møller har fortsatt litt å gå på i mine øyne. Selv om de har løftet seg fra den katastrofalt dårlige kundebehandlingen på 2000-tallet. Om du hevder å selge et premium produkt bør du også følge opp med premium tjenester og service. Det betaler vi for. Dette ble en digresjon...

1001 Watt

Fikk dette svaret på fredag, litt rart at det ikke kommuniseres ut til alle affiserte brukere:

"Dessverre er tilgjengeligheten til våre online tjenester sterkt begrenset for øyeblikket, på grunn av midlertidig systemvedlikehold.

Vi beklager dypt dette og beklager eventuelle ulemper dette kan ha forårsaket deg. Vi kan forsikre deg om at våre tekniske jobber for å gjøre myAudi-nettstedet og applikasjonen tilgjengelig igjen, så snart som mulig.

Vi takker for tilliten du så langt har vist oss. Vi verdsetter deg som kunde og det er vårt mål å overbevise deg om våre nettjenester."
2022 Audi e-tron 55
2019 VW e-Golf
2014 VW e-UP (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA