Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi e-tron sin app

Startet av Fendern, onsdag 02. november 2022, klokken 10:24

« forrige - neste »

Guardian

Måtte gjenopprette fabrikkinnstillinger her også. Har prøvd å resette MMI også uten at det hjalp.

elektro

Får ikke ladested til å funke, jeg.. ellers er appen OK. Når jeg skal endre ladegrense for hjemmeadressen min i appen, får jeg feilmelding. Den generelle ladegrensen kan jeg imidlertid endre. Ikke lader den primært om natten heller, sånn som jeg har satt opp.

Får heller ikke Fjordkraft sin smartlading til å funke lenger. Uten at ovennevnte funksjon trenger å være aktivert for å få til det. Men antar at det er en sammenheng.
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Lappsokk

Jeg pleier å synkronisere kalender med bilen, slik at det går rett i navigasjonen. Men plutselig er kalender knappen borte fra MMI. Dette har skjedd en gang tidligere også for å plutselig komme tilbake. Får ingen gode svar fra Audi. Tlf er på bilens nett og privat, men står allikevel som ikke tilkoblet via kalender. Får spilt musikk, handsfree og andre funksjoner.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA