Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y Long Range - bestilling og levering 4. kvartal 2022

Startet av marsetbor, tirsdag 20. september 2022, klokken 10:29

« forrige - neste »

antoen

Sitat fra: Haggish på tirsdag 22. november 2022, klokken 12:24
Sitat fra: doo-kie på tirsdag 22. november 2022, klokken 12:17
Er det slik at Enter tar kontakt med alle før man mottar bilen? eller må man selv ringe de?

Jeg har utlevering 8des, men ikke hørt nå fra Enter.
Når jeg legger inn Vin hos statens vegvesen finner jeg bilen, men den er ikke registrert enda.

De tok kontakt med meg på fredag, utlevering i morgen😉🙏

Når og hvilken config bestillte du? Finner ikke deg i sheeten...

Sindre M.

2023 Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt Okt. 22

doo-kie

Sitat fra: antoen på tirsdag 22. november 2022, klokken 13:08
Sitat fra: Haggish på tirsdag 22. november 2022, klokken 12:24
Sitat fra: doo-kie på tirsdag 22. november 2022, klokken 12:17
Er det slik at Enter tar kontakt med alle før man mottar bilen? eller må man selv ringe de?

Jeg har utlevering 8des, men ikke hørt nå fra Enter.
Når jeg legger inn Vin hos statens vegvesen finner jeg bilen, men den er ikke registrert enda.

De tok kontakt med meg på fredag, utlevering i morgen😉🙏

Når og hvilken config bestillte du? Finner ikke deg i sheeten...

Jeg ligger i regnearket. S/S 20" bestilt 27mai.

2023 MY LR

sbjarnas

Fikk en SMS i dag om hvis jeg ønsker muligheten for å få bilen levert hjem, ikke fått dato ennå men nå skjer det noe. :)

Rød/Sort '20, Kina VIN 2023 modell

erh

Sitat fra: sbjarnas på tirsdag 22. november 2022, klokken 13:46
Fikk en SMS i dag om hvis jeg ønsker muligheten for å få bilen levert hjem, ikke fått dato ennå men nå skjer det noe. :)

Rød/Sort '20, Kina VIN 2023 modell

Det fikk jeg også, men jeg skjønte ikke helt om de ville at jeg skulle svare på SMSen.

lifecycle

Sitat fra: sbjarnas på tirsdag 22. november 2022, klokken 13:46
Fikk en SMS i dag om hvis jeg ønsker muligheten for å få bilen levert hjem, ikke fått dato ennå men nå skjer det noe. :)

Rød/Sort '20, Kina VIN 2023 modell
Jeg har ikke fått, selv om vi ifølge regnearket er veldig nær i VIN-nummer :(
Var bilen din opprinnelig på Høegh Copenhagen? Har den blitt registrert hos vegvesenet?

Eller kanskje jeg ikke har fått tilbud om hjemlevering siden jeg har bestillt uten vinterdekk :p

denwhi

Sitat fra: erh på tirsdag 22. november 2022, klokken 13:57
Sitat fra: sbjarnas på tirsdag 22. november 2022, klokken 13:46
Fikk en SMS i dag om hvis jeg ønsker muligheten for å få bilen levert hjem, ikke fått dato ennå men nå skjer det noe. :)

Rød/Sort '20, Kina VIN 2023 modell

Det fikk jeg også, men jeg skjønte ikke helt om de ville at jeg skulle svare på SMSen.
Fikk også denne. Svarte at jeg er fleksibel på leveringsmåte og at jeg går for den som gir meg bilen kjappest


Sent from my iPhone using Tapatalk

kpj

Det er ikke tvil om at det skjer ting om dagen i hvert fall, renner inn registreringer på teslastats! Over 1000 registrerte LR fra Tyskland nå 🙌

sbjarnas

Sitat fra: lifecycle på tirsdag 22. november 2022, klokken 14:09
Sitat fra: sbjarnas på tirsdag 22. november 2022, klokken 13:46
Fikk en SMS i dag om hvis jeg ønsker muligheten for å få bilen levert hjem, ikke fått dato ennå men nå skjer det noe. :)

Rød/Sort '20, Kina VIN 2023 modell
Jeg har ikke fått, selv om vi ifølge regnearket er veldig nær i VIN-nummer :(
Var bilen din opprinnelig på Høegh Copenhagen? Har den blitt registrert hos vegvesenet?

Eller kanskje jeg ikke har fått tilbud om hjemlevering siden jeg har bestillt uten vinterdekk :p

Nei, den var ikke på Høegh Copenhagen.  Ikke ennå registrert hos vegvesenet (sjekker hver time...).   Bestilte vinterdekk men tror det skal ikke spille rolle (men who knows...)

Haggish

Sitat fra: sbjarnas på tirsdag 22. november 2022, klokken 14:23
Sitat fra: lifecycle på tirsdag 22. november 2022, klokken 14:09
Sitat fra: sbjarnas på tirsdag 22. november 2022, klokken 13:46
Fikk en SMS i dag om hvis jeg ønsker muligheten for å få bilen levert hjem, ikke fått dato ennå men nå skjer det noe. :)

Rød/Sort '20, Kina VIN 2023 modell
Jeg har ikke fått, selv om vi ifølge regnearket er veldig nær i VIN-nummer :(
Var bilen din opprinnelig på Høegh Copenhagen? Har den blitt registrert hos vegvesenet?

Eller kanskje jeg ikke har fått tilbud om hjemlevering siden jeg har bestillt uten vinterdekk :p

Nei, den var ikke på Høegh Copenhagen.  Ikke ennå registrert hos vegvesenet (sjekker hver time...).   Bestilte vinterdekk men tror det skal ikke spille rolle (men who knows...)

Du får en Sms fra Tesla før den registreres om å godkjenne registrering, men du vil få den opp hos vegvesenet med vin nr som ikke registrert noe tidligere.
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Otkristo

Sitat fra: Haggish på tirsdag 22. november 2022, klokken 14:33
Sitat fra: sbjarnas på tirsdag 22. november 2022, klokken 14:23
Sitat fra: lifecycle på tirsdag 22. november 2022, klokken 14:09
Sitat fra: sbjarnas på tirsdag 22. november 2022, klokken 13:46
Fikk en SMS i dag om hvis jeg ønsker muligheten for å få bilen levert hjem, ikke fått dato ennå men nå skjer det noe. :)

Rød/Sort '20, Kina VIN 2023 modell
Jeg har ikke fått, selv om vi ifølge regnearket er veldig nær i VIN-nummer :(
Var bilen din opprinnelig på Høegh Copenhagen? Har den blitt registrert hos vegvesenet?

Eller kanskje jeg ikke har fått tilbud om hjemlevering siden jeg har bestillt uten vinterdekk :p

Nei, den var ikke på Høegh Copenhagen.  Ikke ennå registrert hos vegvesenet (sjekker hver time...).   Bestilte vinterdekk men tror det skal ikke spille rolle (men who knows...)

Du får en Sms fra Tesla før den registreres om å godkjenne registrering, men du vil få den opp hos vegvesenet med vin nr som ikke registrert noe tidligere.

Jeg har brukt denne gratis tjenesten tidligere. Så slipper du å sjekke selv
http://www.itanywhere.no/vin.php

lifecycle

Der fikk jeg sms om å velge utlevering  :+1:
Da er det bare å puste ut og vente til 1. desember...

Elinatan

Sitat fra: lifecycle på tirsdag 22. november 2022, klokken 15:44
Der fikk jeg sms om å velge utlevering  :+1:
Da er det bare å puste ut og vente til 1. desember...

Samme her, 1 .desember :D
Bestilt 18.7 MY LR Blå/S/19

erh

Jeg fikk også melding om å velge tidspunkt for hjemlevering, men delivery adressen på siden den linket til er i drammen  ???

sbjarnas

Sitat fra: erh på tirsdag 22. november 2022, klokken 16:03
Jeg fikk også melding om å velge tidspunkt for hjemlevering, men delivery adressen på siden den linket til er i drammen  ???
Samme her, går utifra at dette blir i orden etter hvert, de sier at de skal ta kontakt igjen for endelig bekreftelse.  Tror jeg husker at noen hadde også fått Drammen addresse i bekreftelsen men at de så kom hjem til han.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA