Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Så får vi radar allikevel ...... og nye kameraer

Startet av Motorwatt, onsdag 08. juni 2022, klokken 17:41

« forrige - neste »

Nimrad

Sitat fra: Handyman på søndag 10. desember 2023, klokken 11:58Hvis du faktisk mener "på centimeteren" så kan jeg trøste det med at det ikke hjelper med ULS. Min far har ULS og har i underkant av 5 cm å gå på i garasjen. Han kommer ikke utenom planke boltet fast i gulvet. ULS er ikke nøyaktig nok, og det er vanskelig å stoppe på samme cm hver gang. Med planke er det en lek.
Jeg vet ikke nøyaktig hvor mange cm jeg har å gå på, men det er en god trøst. Det er nok mer snakk om 10-20.
Tesla MY LR CR 2023
Fiat 500e 2021 Icon 3+1
Seat Mii 2020 - Solgt

Handyman

Sitat fra: Nimrad på mandag 11. desember 2023, klokken 11:07
Sitat fra: Handyman på søndag 10. desember 2023, klokken 11:58Hvis du faktisk mener "på centimeteren" så kan jeg trøste det med at det ikke hjelper med ULS. Min far har ULS og har i underkant av 5 cm å gå på i garasjen. Han kommer ikke utenom planke boltet fast i gulvet. ULS er ikke nøyaktig nok, og det er vanskelig å stoppe på samme cm hver gang. Med planke er det en lek.
Jeg vet ikke nøyaktig hvor mange cm jeg har å gå på, men det er en god trøst. Det er nok mer snakk om 10-20.
Selv har jeg ca 10cm å gå på i garasjen, og jeg bruker et tau ned fra taket som jeg kjører inntil. ULS er ikke nøyaktig nok mot diverse esker, utstyr og verktøy som ikke har en jevn definert plate. Med tau så lærer man samtidig veldig godt hvor langt frem bile stikker. Nyttig når sensorene er tildekket med våt snø.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA