Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Neste batch med biler nov-des 2021

Startet av antohagg, fredag 08. oktober 2021, klokken 11:59

« forrige - neste »

svedman

#45
Jeg har ikke fått VIN i kildekoden. Bestilte 12.09.2021, grå med svart interiør, 19''. Ikke tidligere Tesla-eier. Utført alle steg på kontoen min, check på alt. Utlevering i Lillestrøm.
2021: Tesla Model Y LR med FSD.
2008 - 2012: Kewet Buddy Citi-Jet 6, 2008-modell, "YOSHI".

Lucifer-

Svogeren min bestille også grå med svart interiør og 20" tidlig i september og har heller ikke fått VIN. Kanskje de er tomme for gråfarge? :)

Pew

Jeg bestilte grå med svarte 20» og svart interiør 6.10 og fikk vin i går. En kollega av meg bestilte grå med 19» og svart interiør noen dager etter meg og fikk også vin i går.

Burger

#48
Beklager om jeg forstyrrer tråden med model 3, men kanskje det er noen y på samme båt.

Edit : Dersom noen mener dette innlegget er feilplassert, send meg en melding og så prøver jeg å slette i stedet for å spore av tråden.

Bestilte m3 sr+ 28 august. Oppdaget utlevering 4 november i Trondheim tilfeldig forrige uke, men endret til 5 november via telefon. Sjekket vin via "view source" for noen dager siden og det er ett ekte vin ifølge dekoder.

Ikke fått noe sms eller mail i fra Tesla, oppdaget utleveringsdato tilfeldig på websidene.
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

tednes

Sitat fra: Pew på lørdag 23. oktober 2021, klokken 17:49
Jeg bestilte grå med svarte 20» og svart interiør 6.10 og fikk vin i går. En kollega av meg bestilte grå med 19» og svart interiør noen dager etter meg og fikk også vin i går.

Bestilte samme som deg, grå med sort og 20" 18/10 og fikk VIN i går.

Teslapåmegogså

Sitat fra: tornaldo på lørdag 23. oktober 2021, klokken 13:06
Utleveringssted spiller også inn, Drammen får f.eks før Tromsø. Og sikkert andre tilfeldigheter i matchingen av bil mot kunde.

Mener også å huske at på et eller annet ble eksisterende Tesla eiere prioritert. Det gjelder trolig ikke lenger.

Kanskje det ja. Min skal leveres ut i Trondheim.

RonnyØ

Noen som har fått noe mer info på Performace Model Y? Har en sånn i bestilling, og tidlig 2022 kommer fort.

Fleur

Etter å ha lest denne tråden lurer jeg på om det kan være slik at selvom estimert levering var november ved bestilling (bestilte 25.9), så er man ikke garantert å få bilen før jul?

Har bestilt hvit med sort interiør. Antar at de følger rekkefølgen på når man bestilte bilen, og at det ikke er helt random slik at en som har bestilt samme oppsett som meg, men senere kan få bilen før meg?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


Klykken

De vil helst ha biler ut før kvartalsslutt så kan nesten garantere at det blir levering før 2022.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Fleur

Alle snakker om at man skal kunne se VIN nummeret i kildekoden. Jeg ser ikke noe nummer der. Hva betyr det?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


tornaldo

Det betyr at du ennå ikke er matchet med en bil..
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Fleur

Sitat fra: tornaldo på søndag 24. oktober 2021, klokken 23:23
Det betyr at du ennå ikke er matchet med en bil..
Er det et dårlig tegn?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


DeepFu

Sitat fra: Fleur på søndag 24. oktober 2021, klokken 23:27
Sitat fra: tornaldo på søndag 24. oktober 2021, klokken 23:23
Det betyr at du ennå ikke er matchet med en bil..
Er det et dårlig tegn?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Trenger ikke bety noe som helst. Jeg fant ikke VIN før bare et par dager før jeg hentet bilen. Da hadde jeg hatt utleveringsdato i flere uker allerede.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Jeronan

It also helps completing all the steps in the order process. Payment info, insurance details, osv.

After I had completed all steps, I was able to find my VIN in the source code.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

Fleur

Sitat fra: Jeronan på mandag 25. oktober 2021, klokken 08:16
It also helps completing all the steps in the order process. Payment info, insurance details, osv.

After I had completed all steps, I was able to find my VIN in the source code.
Venter på innbyttepris

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA