Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

najtrox

Sitat fra: NoPain på onsdag 24. februar 2021, klokken 23:37
Vin som jeg fikk oppgitt dukket opp på uecc for noen timer siden, så tipper den bilen ble flyttet fra grand ruby til spica leader

Min dukket også opp nå, Vessel loaded 18:28. Så da kom den på Grand Ruby som jeg hadde gjettet meg til.
Har forøvrig utlevering 04.03 om noen lurer på tid fra omlasting i Zeebrugge til utlevering :)

Mags85

Skal hente bil i dag, om må timer!!! Men, fikk en epost akkurat no. Traff jo perfekt med tida, men virker...feil.

Er denne legit?


Sorlandsinv

Hvis det står VESSEL LOADED 18:28 i går, så er den på Autoprogress - og befinner seg mellom Netherland og Danmark akk. nå. Ankomst Drammen i morgen kl.10 :)


Sitat fra: najtrox på torsdag 25. februar 2021, klokken 08:46
Sitat fra: NoPain på onsdag 24. februar 2021, klokken 23:37
Vin som jeg fikk oppgitt dukket opp på uecc for noen timer siden, så tipper den bilen ble flyttet fra grand ruby til spica leader

Min dukket også opp nå, Vessel loaded 18:28. Så da kom den på Grand Ruby som jeg hadde gjettet meg til.
Har forøvrig utlevering 04.03 om noen lurer på tid fra omlasting i Zeebrugge til utlevering :)

NoPain

Det stod bare en linje med VESSEL LOADED. Jeg la ikke merke til klokkeslettet, men nå er den borte igjen?

braaten22

Min er på samme båt som din No pain å ble å borte 😲
Tesla Model 3 Lr 2021

najtrox

Samme her. Er nok tilfeldig, de er ihvertfall lastet på båten :D

TKTS

Kommer ingenting når jeg søker på UECC, har levering 3 mars, vil det si at bilen er i Norge allerede, eller den ikke lastet på båt enda?

V8Tesla

teslastats.no viser nye registerte vin! så sjekke der . Ellers er det båt imorra og søndagen

G.H

Akkurat hentet min LR i Drammen. Alt ser ok ut foreløpig. Usikker på batteritype da jeg ikke har fått vognkort enda. Testet superlading på ringdalskogen. Hadde 28% ved start, 145 kw, ved 71% hadde jeg 76 kw👍. Har også boost oppgraderingsmulighet i app. Nye lykter også. Vin 881xxx



Mags85

Henta bil nå! Fy for en herlighet


Sent from my iPhone using Tapatalk

TKTS

Gratulerer til dere som har hentet, ikke noe tegn til rattvarme?

najtrox

Virker som de Model 3'ene som blir levert nå har det nye rattet, men at det ikke er bekreftet at de har rattvarme. Ref denne tråden: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/2021-m3lr-heated-steering-wheel-yes-build-month-of-this-vehicle-feb-2021.219970 så virker det som et mysterium/ingen bekreftet måte å vite hvilke biler som har/ikke har dette enda. Noen som vet mer ang. rattvarme?

bholstad

Tipper vi får se biler med varme i rattet her også når vi nærmer oss kvartalsslutt. Var vel VIN 902 på han som hadde fått i USA? Høyeste VIN jeg har sett på teslastats så langt er 888.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA